
Phillip Leonhardt
Phil Leonhardt dołączył do Wētā FX w 2005 roku jako Starszy Kompozytor przy filmie King Kong Petera Jacksona. Jego ekspertyza szybko stała się oczywista, co zaowocowało zaangażowaniem w wiele znaczących projektów, w tym X-Men: Ostatni bastion, Fantastyczna Czwórka: Narodziny Srebrnego Surfera, Wodny Koń, Gdy Ziemia stała w miejscu oraz Piękne Kości. Przyczynił się także jako Lighting TD do przełomowego Avatara Jamesa Camerona. Przejście Phila na stanowiska nadzorcze rozpoczęło się filmem Prometheus Ridleya Scotta, gdzie nadzorował zespoły CG i VFX. Kierował głównymi sekwencjami dla Człowieka ze stali, Wolverine'a i Szybkich i Wściekłych 7. Nadzorował sekwencję obozu więziennego nominowaną do nagrody VES w Walce o Planetę Małp i pracował nad Świtem Planety Małp. Kierował zespołem Iron City przy Alicie: Aniele Bojowniku zanim dołączył do zespołu VFX Supervisor przy Avengers: Koniec gry Marvela. Phil był jednym z Wizualnych Efektów Nadzorujących w Wētā FX przy Królestwie Planety Małp, co zaowocowało nagrodą HPA za jego pracę. Otrzymał także nominacje do nagrody HPA za Lekarza mafii: Leczenie śmierci i Człowieka ze stali.
Informacje osobiste
- Znany z działu
- departments.Visual Effects
- Data urodzenia
- ( lat)
- Strona domowa
- Miejsce urodzenia
- Znany także jako
-
![]() |
2014 Ewolucja Planety Małp
Kierownik CGI
|
73% |
![]() |
2017 Wojna o Planetę Małp
Nadzorujący sekwencję
|
72% |
![]() |
2016 Dzień Niepodległości: Odrodzenie
Kierownik CGI
|
53% |
![]() |
2015 Alvin i wiewiórki: Wielka wyprawa
Kierownik CGI
|
60% |
![]() |
2015 Więzień labiryntu: Próby ognia
Kierownik CGI
|
67% |
![]() |
2015 Szybcy i wściekli 7
Kierownik CGI
|
72% |
![]() |
2013 Wolverine
Kierownik CGI
|
64% |
![]() |
2012 Prometeusz
Kierownik CGI
|
66% |
![]() |
2019 Avengers: Koniec gry
Kierownik efektów wizualnych
|
82% |
![]() |
2008 Dzień, w którym Zatrzymała się Ziemia
Nadzorujący kompozycję
|
56% |
![]() |
2005 Sahara
Kierownik kompozycji
|
59% |
![]() |
2024 Królestwo Planety Małp
Kierownik efektów wizualnych
|
71% |
![]() |
2019 Alita: Battle Angel
Kierownik efektów wizualnych
|
72% |
![]() |
2018 Więzień labiryntu: Lek na śmierć
Kierownik efektów wizualnych
|
71% |
![]() |
2009 Nostalgia Anioła
Kierownik kompozycji
|
71% |
![]() |
2008 Jumper
Artysta kompozycji
|
62% |
![]() |
2007 Koń wodny: Legenda głębin
Artysta kompozycji
|
65% |
![]() |
2007 Fantastyczna Czwórka. Narodziny Srebrnego Surfera
Artysta kompozycji
|
56% |
![]() |
2006 Eragon
Artysta kompozycji
|
51% |
![]() |
2006 X-Men: Ostatni bastion
Kompozytor cyfrowy
|
64% |
![]() |
2006 Hotel Śmierci
Artysta kompozycji
|
54% |
![]() |
2005 Obłęd
Kompozytor cyfrowy
|
69% |
![]() |
2004 Bridget Jones: W pogoni za rozumem
Kompozytor cyfrowy
|
62% |
![]() |
2004 Kroniki Riddicka
Kompozytor cyfrowy
|
65% |
![]() |
2004 Troja
Kompozytor cyfrowy
|
72% |
![]() |
2003 Lara Croft Tomb Raider: Kolebka życia
Artysta kompozycji
|
57% |
![]() |
2020 Kronika świąteczna: Część druga
Kierownik efektów wizualnych
|
65% |