George Hull
George Hull, urodzony w Indiach, wychowany w USA, rozpoczął swoją kreatywną ścieżkę studiami BFA w dziedzinie projektowania przemysłowego. Po przepracowaniu 6 lat w Industrial Light & Magic z Lucasfilm założył George Hull Design, gdzie specjalizuje się w tworzeniu unikalnych i pomysłowych światów dla filmów takich jak Dune, Blade Runner 2049, Star Wars i inne. Jego praca obejmuje projektowanie koncepcyjne, otoczenia i pojazdy, które w nich występują.
Informacje osobiste
- Znany z działu
- Sztuka
- Data urodzenia
- ( lat)
- Strona domowa
- Miejsce urodzenia
- Znany także jako
-
Sztuka - filmy
|
2012 Atlas chmur
Projekt koncepcyjny
|
69% |
|
2017 Blade Runner 2049
Projekt koncepcyjny
|
76% |
|
2017 Strażnicy Galaktyki vol. 2
Projekt koncepcyjny
|
76% |
|
2005 Wyspa
Artysta koncepcyjny
|
67% |
|
2012 Battleship: Bitwa o Ziemię
Ilustrator koncepcyjny
|
59% |
|
2015 Chappie
Artysta koncepcyjny
|
68% |
|
2023 Marvels
Artysta koncepcyjny
|
60% |
|
2022 Batman
Artysta koncepcyjny
|
77% |
|
2021 Diuna
Artysta koncepcyjny
|
78% |
|
2021 Ron Usterka
Artysta koncepcyjny
|
79% |
|
2021 Godzilla vs. Kong
Artysta koncepcyjny
|
76% |
|
2019 Terminator: Mroczne przeznaczenie
Artysta koncepcyjny
|
64% |
|
2019 Godzilla II: Król potworów
Projekt koncepcyjny
|
67% |
|
2017 Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi
Projekt koncepcyjny
|
68% |
|
2015 Piksele
Projekt koncepcyjny
|
58% |
|
2015 Jupiter: Intronizacja
Projekt koncepcyjny
|
55% |
|
2013 Elizjum
Projekt koncepcyjny
|
65% |
|
2009 Transformers. Zemsta upadłych
Projekt koncepcyjny
|
62% |
|
2011 Drzewo życia
Artysta koncepcyjny
|
67% |
|
2008 Speed Racer
Projekt koncepcyjny
|
63% |
|
2007 Mimzy: mapa czasu
Projekt koncepcyjny
|
64% |
|
1995 Kacper
Twórca storyboardów
|
63% |
|
1994 Star Trek: Pokolenia
Ilustrator koncepcyjny
|
65% |
|
1994 Forrest Gump
Twórca storyboardów
|
85% |
Zespół techniczny - filmy
|
1998 Mali żołnierze
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
65% |
|
1997 Park Jurajski: Zaginiony Świat
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
66% |
|
1996 Mission: Impossible
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
70% |
|
2003 Matrix Rewolucje
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
67% |
|
2003 Matrix Reaktywacja
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
71% |
|
1995 Jumanji
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
72% |
|
1983 Gwiezdne wojny: Część VI - Powrót Jedi
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
79% |
|
1980 Gwiezdne wojny: Część V - Imperium kontratakuje
Kierownik artystyczny efektów wizualnych
|
84% |
departments.Visual Effects - filmy
|
2009 9
Rozwój wizualny
|
69% |
|
2003 Gdzie jest Nemo
Rozwój wizualny
|
78% |
|
2011 Artur ratuje Gwiazdkę
Rozwój wizualny
|
68% |
|
2008 WALL-E
Rozwój wizualny
|
81% |
|
2006 Dżungla
Rozwój wizualny
|
55% |