Bronson powinien był okazać powściągliwość.
Bronson powinien był okazać powściągliwość.
Paul Kersey uważa, że nie może polegać na korumpowanych sądach i policji, więc sam bierze sprawiedliwość w swoje ręce. Gdy córka jego przyjaciół umrze po przedawkowaniu narkotyków, Kersey wyrusza do walki z handlarzami. Śledzi byłego chłopaka Eriki, Randy'ego, i dzięki niemu znajduje dilera, który sprzedał dziewczynie śmiertelną dawkę. Kersey otrzymuje zaproszenie na spotkanie u milionera Nathana White'a, który również stracił córkę z powodu narkotyków i pragnie zemsty.
Paul Kersey
Karen Sheldon
Nathan White
Ed Zacharias
Detective Reiner
Det. Phil Nozaki
Erica Sheldon
Randy Viscovich
Nick Franco
Vince Montono
Danny Moreno
Art Sanella
Tony Romero
Jack Romero
Marilyn - Kersey's Secretary
Max Green
The Real Nathan White
Henchman at Oil Wells (uncredited)
Nurse
Joey
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | J. Lee Thompson |
Scenarzysta Scenarzysta | Gail Morgan Hickman |
Postacie Postacie | Brian Garfield |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Yoram Globus , Menahem Golan |
Producent Producent | Pancho Kohner |
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej | John Bisharat , Paul McCallum , Valentine McCallum , Jay Chattaway |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Gideon Porath |
Montażysta Montażysta | Peter Lee-Thompson |
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne | Whitney Brooke Wheeler |
Kaskaderzy Kaskaderzy | Debbie Evans , Manny Perry , Noon Orsatti , Diane Peterson , Richard E. Butler , Debbie Lynn Ross |
Koordynator kaskaderów Koordynator kaskaderów | Ernie F. Orsatti |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
The Cannon Group
US
|
Golan-Globus Productions
US
|
Język |
---|
English |
Français |
Co sądzą inni widzowie
Bronson powinien był okazać powściągliwość.
Bronson powinien był okazać powściągliwość.
„Death Wish 4: The Crackdown“ powinien mieć w tym późnym okresie raczej rutynową i bezbarwną jakość, a chociaż jest tu wyczuwalne lekkie to uczucie, nie jest tak wyraźne, jak mogłoby być. Film…
„Death Wish 4: The Crackdown“ powinien mieć w tym późnym okresie raczej rutynową i bezbarwną jakość, a chociaż jest tu wyczuwalne lekkie to uczucie, nie jest tak wyraźne, jak mogłoby być. Film niezwykle się stara, aby stworzyć jakiś nowy i innowacyjny punkt widzenia na swoją centralną tematykę - tematykę, która teraz przeszła z bardzo kontrowersyjnej i politycznie oraz społecznie zróżnicowanej na film akcji o codziennych wydarzeniach w zaledwie piętnaście lat - aby wywołać chaos i ogólnie prowadzi to do o wiele lepszego filmu, niż kiedykolwiek byście się spodziewali. Nadal jest tu wiele strzelaniny, ale na szczęście nieprzyjemne i odrażające przemoc wobec kobiet (która tu nadal istnieje do pewnego stopnia) otrzymuje znacznie mniej uwagi od scenarzystki Gail Morgan Hickman niż od niektórych jej męskich kolegów z przeszłości i co najlepsze, tym razem nie ma celowo okrutnych i przerażająco przesadnie długich scen gwałtu, przez które trzeba przewijać.