
Tom Hammock
Tom Hammock jest projektantem produkcji. Hammock dorastał na północy Kalifornii, gdzie jego ojciec badał jady, owady i inne nietypowe stworzenia. To pościg kształtował wiele wakacji skoncentrowanych na dziczy. Jego wczesne życie było naznaczone podróżami, w tym długotrwałym pobytem za granicą w Australii i Anglii. Po osiedleniu się na pewien czas - co bardzo ucieszyło jego matkę - Hammock podjął studia architektury krajobrazu na UC Berkeley. Jego zainteresowanie opowiadaniem wizualnym skierowało go do American Film Institute, gdzie studiował projektowanie produkcji. Od tamtej pory Hammock zbudował obszerną karierę projektowania filmów, z kredytami m.in. You're Next, The Guest, All the Boys Love Mandy Lane, Blair Witch i The Devil's Candy. Oprócz pracy filmowej czasami uczy i recenzuje projektowanie w instytucjach takich jak Directing Workshop for Women, AFI i UC Berkeley. Obecnie z siedzibą w Hollywood, Hammock równoważy projektowanie produkcji z pisaniem komiksów. Jego debiutancki komiks An Aurora Grimeon Story: Will O' the Wisp, zilustrowany przez Meg Hutchison, oznaczał jego wejście do publikacji. Do znaczących kredytów projektowych należą Blindspotting (który otworzył Sundance 2018), seria Amazon Studios Them, Godzilla vs Kong dla reżysera Adama Wingarda oraz X i Pearl dla Ti Westa i A24.
Informacje osobiste
- Znany z działu
- Sztuka
- Data urodzenia
- ( lat)
- Strona domowa
- Miejsce urodzenia
- Znany także jako
-
- Thomas S. Hammock
- Thomas Hammock
![]() |
2013 Następny Jesteś Ty
Scenografia
|
66% |
![]() |
2014 Gość
Scenografia
|
66% |
![]() |
2013 V/H/S/2
Scenografia
|
62% |
![]() |
2006 Wszyscy kochają Mandy Lane
Scenografia
|
56% |
![]() |
2016 Blair Witch
Scenografia
|
52% |
![]() |
2016 Diabelskie łakocie
Scenografia
|
63% |
![]() |
2021 Godzilla vs. Kong
Scenografia
|
76% |
![]() |
2005 Constantine
Asystent działu artystycznego
|
71% |
![]() |
2022 X
Scenografia
|
67% |
![]() |
2018 Zaślepieni
Scenografia
|
73% |
![]() |
2022 Pearl
Scenografia
|
72% |
![]() |
2024 Godzilla i Kong: Nowe imperium
Scenografia
|
71% |