Co za g****o? Gdzie tu logika? **Nie polecam, tylko strata czasu**.
Co za g****o? Gdzie tu logika? **Nie polecam, tylko strata czasu**.
(2013)
(2017)
Melody
Lila
Leatherface
Dante
Richter
Sally Hardesty
Catherine
Ruth
Mrs. Mc.
Sheriff
Deputy
Herb The Proprietor
Narrator (titlesvoice)
Party Guy (uncredited)
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Producent Producent | Fede Álvarez , Rodo Sayagues , Pat Cassidy , Ian Henkel , Kim Henkel |
Scenariusz Scenariusz | Chris Thomas Devlin |
Postacie Postacie | Kim Henkel , Tobe Hooper |
Reżyser Reżyser | David Blue Garcia |
Scenografia Scenografia | Michael Perry |
Obsada Obsada | Chelsea Ellis Bloch , Jessie Frost , Marisol Roncali |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Ricardo Diaz |
Historia Historia | Fede Álvarez , Rodo Sayagues |
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej | Colin Stetson |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Olga Mekikchieva |
Charakteryzator Charakteryzator | Iskra Parladiyska |
Kierownik efektów wizualnych Kierownik efektów wizualnych | Chris Ritvo |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Legendary Pictures
US
|
![]() |
Good Universe
US
|
![]() |
Bad Hombre
US
|
![]() |
Exurbia Films
US
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
Co za g****o? Gdzie tu logika? **Nie polecam, tylko strata czasu**.
Co za g****o? Gdzie tu logika? **Nie polecam, tylko strata czasu**.
Teraz problemem jest to, że udany wzorzec filmowy opiera się na nostalgii, powtarzaniu znajomych sekwencji i fabuł oraz przywracaniu ocalałych na jedno ostatnie starcie. Wszystko to okazało się…
Teraz problemem jest to, że udany wzorzec filmowy opiera się na nostalgii, powtarzaniu znajomych sekwencji i fabuł oraz przywracaniu ocalałych na jedno ostatnie starcie. Wszystko to okazało się miażdżące dla kasy, zwłaszcza podczas pandemii. Skutkiem tego nie ma już oryginalności ani kreatywności; to tylko powtórka tego, co już widzieliśmy. Dopóki Leatherface nie znajdzie nowej twarzy do noszenia, franczyza Texas Chainsaw Massacre skazana jest na krążenie w kółkach z prychającą piłą na głównie opustoszałej drodze, którą nikt nie chce podążać.
Texas Chainsaw Massacre (2022) to film, na który czekałem od jakiegoś czasu, chociaż nie byłem pewien dlaczego. Byłem bardzo rozczarowany ostatnimi dodatkami do serii TCM, więc wiedziałem, że jest…
Texas Chainsaw Massacre (2022) to film, na który czekałem od jakiegoś czasu, chociaż nie byłem pewien dlaczego. Byłem bardzo rozczarowany ostatnimi dodatkami do serii TCM, więc wiedziałem, że jest bardzo prawdopodobne, że będzie podobnie z tym. Obejrzałem film w dniu premiery i dostałem dokładnie to, czego się spodziewałem, nie podobało mi się. Podobało mi się bardziej, niż się spodziewałem, tak, ale nadal nie wystarczająco. Aktorstwo było słabe, fabuła była głupia, a ukochaną postać z serii zabił w najbardziej obraźliwy sposób. Jedynymi ocalającymi aspektami filmu są ładna kinematografia i niesamowita krew. Niemniej jednak czekam na kolejny, nie mam pojęcia dlaczego. 3,5/5.
Oryginalne The Texas Chainsaw Massacre faktycznie poprzedziło oryginalne Halloween o cztery lata, ale teraz przyszedł czas na pierwsze podążanie za drugim, co prowadzi do sytuacji ślepego prowadzenia…
Oryginalne The Texas Chainsaw Massacre faktycznie poprzedziło oryginalne Halloween o cztery lata, ale teraz przyszedł czas na pierwsze podążanie za drugim, co prowadzi do sytuacji ślepego prowadzenia ślepego. Ten nowy Texas Chainsaw Massacre czerpie inspirację z niedawnych Halloween i Halloween Kills, na tyle, że odkurza oryginalną Final Girl franczyzy - postać, oczywiście; Marilyn Burns, aktorka grająca pierwszą Sally Hardesty, zmarła w 2014 roku, i z pewnością teraz jest w lepszym miejscu (tj. nie w tym filmie). Ogólnie rzecz biorąc, jedyną rzeczą, która odróżnia to od praktycznie każdego filmu slasherowskiego, jest to, że zamiast zwykłego filmu z martwymi nastolatkami, Massacre '22 może być pierwszym filmem z martwymi milenialami. Mówiąc o zabójstwach, które mają moc uratować nawet najbardziej generyczne i pochodne z horrorów, to kolejne rozczarowanie; tylko pierwsze, związane z bardzo kreatywnym wykorzystaniem odłamka kości wystającego z złożonego złamania, pokazuje jakąkolwiek inwencję.