Resident Evil: Zaświaty

Resident Evil: Zaświaty Resident Evil: Afterlife

6.1 /10
3,958 ocen
2010 97 min Wydany

W świecie spustoszonym przez wirus zamieniający ofiary w żywe trupy, Alice (Milla Jovovich) kontynuuje swoją podróż. Bohaterka odnajduje ocalałych ludzi i stara się zapewnić im bezpieczeństwo. Gdy walka na śmierć i życie z korporacją Umbrella sięga szczytu, bohaterka otrzymuje pomoc od starego przyjaciela. Nowy przywódca, który obiecuje bezpieczną przystań, wiedzie ocalałych do Los Angeles. Jednak miasto okazuje się być oblegane przez tysiące zombie. Alice i jej towarzysze znajdują się o krok od śmiertelnej pułapki. [opis dystrybutora dvd]

Obsada Pełna obsada i ekipa

Wentworth Miller
Wentworth Miller

Chris Redfield

Ali Larter
Ali Larter

Claire Redfield

Kim Coates
Kim Coates

Bennett

Kacey Clarke
Kacey Clarke

Crystal

Shawn Roberts
Shawn Roberts

Albert Wesker

Boris Kodjoe
Boris Kodjoe

Luther West

Sienna Guillory
Sienna Guillory

Jill Valentine

Norman Yeung
Norman Yeung

Kim Yong

Nobuya Shimamoto
Nobuya Shimamoto

Technician #1

Denis Akiyama
Denis Akiyama

Captain Hotaka

Kenta William Tomeoki
Kenta William Tomeoki

Technician #2

Peter Kosaka
Peter Kosaka

Duty Officer

Shin Kawai
Shin Kawai

Umbrella Sergeant

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Paul W. S. Anderson
Producent Producent Paul W. S. Anderson , Jeremy Bolt , Don Carmody , Bernd Eichinger , Samuel Hadida , Robert Kulzer , Hiroyuki Kobayashi
Montażysta Montażysta Niven Howie
Operator zdjęć Operator zdjęć Glen MacPherson
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Victor Hadida , Martin Moszkowicz
Obsada Obsada Robin D. Cook , Suzanne M. Smith
Scenografia Scenografia Arvinder Greywal
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Denise Cronenberg , Azalia Snail
Kierownik działu charakteryzacji Kierownik działu charakteryzacji Leslie Sebert
Efekty charakteryzatorskie Efekty charakteryzatorskie Jo-Ann MacNeil
Kierownik działu fryzjerskiego Kierownik działu fryzjerskiego Vincent Sullivan
Logo Firma
Constantin Film DE
Screen Gems US
Davis Films/Impact Pictures CA
Język
English
Español
日本語
Recenzje (4)

Co sądzą inni widzowie

61 %
Średnia ocena
4
Łącznie recenzji
Andres Gomez
Andres Gomez
06. 03. 2014
40%

Tak zła jak reszta sagi. Mnóstwo akcji i efektów z bezmyślnym scenariuszem i wieloma złymi aktorami.

Tak zła jak reszta sagi. Mnóstwo akcji i efektów z bezmyślnym scenariuszem i wieloma złymi aktorami.

JPV852
JPV852
20. 11. 2020
50%

Po raz drugi widziałem to, w zasadzie mam podobne odczucia, niezbyt imponujący wysiłek, kilka nierówne efekty wizualne, kilka głupich zabawnych momentów, jednak finał wyglądał jak uboga kopia Matrixa…

Po raz drugi widziałem to, w zasadzie mam podobne odczucia, niezbyt imponujący wysiłek, kilka nierówne efekty wizualne, kilka głupich zabawnych momentów, jednak finał wyglądał jak uboga kopia Matrixa. Znalazłem jednak kilka części wystarczająco zabawnych, po prostu nic, co zapadłoby w pamięć. **2,5/5**

Andre Gonzales
Andre Gonzales
08. 08. 2023
60%

Alice nadal pracuje nad obaleniem spółki macierzystej. Alice dowiaduje się o bezpiecznym schronieniu od swoich ratowników.

Alice nadal pracuje nad obaleniem spółki macierzystej. Alice dowiaduje się o bezpiecznym schronieniu od swoich ratowników.

RalphRahal
RalphRahal
03. 02. 2025
50%

Resident Evil: Afterlife (2010) to film zbudowany całkowicie wokół swojego doświadczenia 3D, co jest zarówno jego atutem, jak i jego upadkiem. Fabuła kieruje się nieco lepszym kierunkiem niż…

Resident Evil: Afterlife (2010) to film zbudowany całkowicie wokół swojego doświadczenia 3D, co jest zarówno jego atutem, jak i jego upadkiem. Fabuła kieruje się nieco lepszym kierunkiem niż poprzednie sequele, dzięki powrotowi W.S. Andersona jako reżysera, ale wciąż brakuje jej głębi. Film skupia się całkowicie na akcji i widowisku, koncentrując się na efektownych sekwencjach zamiast na silnym opowiadaniu. Oglądając go w formacie 3D, wizualizacje i efekty błyszczą, dając poziom zaangażowania, który pomaga zatuszować wady, ale w formacie 2D traci wiele ze swojego wpływu i zaczyna bardziej przypominać cutscenę z gry wideo niż doświadczenie kinematograficzne.

6.1

Głosowano 3958×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500