Klucz do Wieczności

Klucz do Wieczności Self/less

6.4 /10
3,153 ocen
2015 117 min Wydany

Miliarder Damian Hale kontroluje swoje życie, ale rak zmusza go do skrajnego medycznego zabiegu, który zmienia jego bytowanie. Nowa tożsamość z nowym ciałem niesie ze sobą nowe wyzwania i odkrycia przeszłości, które mogą zagrozić jego potężnej organizacji.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Tarsem Singh
Scenariusz Scenariusz Àlex Pastor , David Pastor
Montażysta Montażysta Robert Duffy
Scenografia Scenografia Tom Foden
Operator zdjęć Operator zdjęć Brendan Galvin
Producent Producent Ram Bergman , Peter Schlessel , James D. Stern
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Dudu Aram , Antonio Pinto
Producent liniowy Producent liniowy David Pomier
Obsada Obsada Venus Kanani , Mary Vernieu
Koproducent Koproducent Cameron Jewell , Nikos Karamigios
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Shay Cunliffe
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Tim Beach
Dekoracja planu Dekoracja planu Cindy Carr , Debra Schutt
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

64 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
Reno
Reno
04. 01. 2016
80%

Nie bardzo innowacyjny, ale też nie taki zły. Rok 2015 był również uważany za rok science fiction w świecie filmu. Wśród wielu dużych i małych filmów czekałem na ten. Jeśli preferujesz opowieść z…

Nie bardzo innowacyjny, ale też nie taki zły. Rok 2015 był również uważany za rok science fiction w świecie filmu. Wśród wielu dużych i małych filmów czekałem na ten. Jeśli preferujesz opowieść z dobrą jakością produkcji, ten film cię nie zawiedzie. Przedstawienia były również dobrze wspierane. Jaki więc był problem tego filmu? Ostatni szeroko akceptowany film Tarsema Singha był, gdy był zaangażowany w rozwój scenariusza. Potem nie odniósł zbyt wielu sukcesów, gdy wszystkie jego reżyserowane były pisane przez innych. Moim zdaniem powinien robić obie te rzeczy, w których jest dobry. Weź ten film jako przykład, wspaniała historia i dobre obsadzenie, ale scenariusz, według wielu, którzy go widzieli, nie spełnił oczekiwań. Nawet po krótkim czasie obecności rola Bena Kingsleya trwała do końca, ponieważ koncepcja została zaprojektowana w ten sposób. Filmy Ryana Reylanda nie są zbyt świętowane. Chociaż często robi porządne filmy, które nie udaje się rozpoznać na wyższym poziomie, co nie oszczędziło także tego. Ludzie porównują to do „Twarzy/off”, ale dla mnie bardziej przypomina połączenie „Wyspy” i „Klucza do sukcesu”. Cokolwiek to było, dobrze się bawiłem. Nie świeży pomysł na pomysł, ale opowiedziany inaczej i potrzebował trochę głębokości w prezentacji wszystkiego w filmie. Mój sposób/tajemnica na oglądanie filmu z sukcesem, nawet jeśli jest uważany za przeciętny lub gorszy, polega na tym, że nie przejmuję się tym, czy wszystkie działy łączą się, aby stać się dobrze wyprodukowanym produktem, jak oczekują krytycy, ponieważ jestem kinomanem i uwielbiam oglądać je prawie przez większość czasu, niż kłócić się o jego wadliwe treści. Jeśli znajdę coś wyjątkowego, jak aktorstwo, muzyka, historia, wizualizacje, szanuję wysiłek. I tak też do tego i uwierzcie mi, że jest o wiele lepszy, niż mówią krytycy.

6.4

Głosowano 3153×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500