
Christine Vachon
Christine Vachon (ur. 21 listopada 1962 r.) to amerykańska producentka filmowa aktywna w amerykańskim sektorze niezależnego filmu. Vachon wyprodukowała pierwszy film Todda Haynesa, Poison (1991), który otrzymał Grand Jury Prize na Sundance Film Festival. Od tego czasu wyprodukowała wiele uznanych filmów niezależnych, w tym Daleko od nieba (nominowany do czterech Oscarów), Chłopcy nie płaczą (zwycięzca Oscara), Jeden Godzinny Foto, Hedwig i Angry Inch, Velvet Goldmine, Bezpieczny, Wędkowanie, Wzdychanie, Nie jestem tam i Carol. Wyprodukowała także miniserial HBO Mildred Pierce.
Informacje osobiste
- Znany z działu
- Produkcja
- Płeć
- Male
- Data urodzenia
- 21.11.1962 (62 lat)
- Miejsce urodzenia
- New York City, New York, USA
- Znany także jako
-
Zespół techniczny - filmy
![]() |
2014 Night Moves
Podziękowania
|
58% |
![]() |
2022 Bodies Bodies Bodies
Podziękowania
|
62% |
Produkcja - filmy
![]() |
1999 Nie czas na łzy
Producent
|
74% |
![]() |
2007 I'm Not There. Gdzie indziej jestem.
Producent
|
65% |
![]() |
2002 Daleko od nieba
Producent
|
70% |
![]() |
2002 Zdjęcie w godzinę
Producent
|
67% |
![]() |
2009 Pęknięcia
Producent
|
67% |
![]() |
2015 Carol
Producent
|
75% |
![]() |
1995 Schronienie
Producent
|
70% |
![]() |
2016 Biała dziewczyna
Producent wykonawczy
|
57% |
![]() |
2017 Wonderstruck
Producent
|
61% |
![]() |
2001 Cal do szczęścia
Producent
|
74% |
![]() |
2018 Pierwszy reformowany
Producent
|
70% |
![]() |
2018 Colette
Producent
|
69% |
![]() |
1995 Dzieciaki
Koproducent
|
69% |
![]() |
1998 Happiness
Producent
|
75% |
![]() |
1998 Idol
Producent
|
69% |
![]() |
2018 Vox Lux
Producent
|
58% |
![]() |
2013 Na śmierć i życie
Producent
|
70% |
![]() |
2019 Mroczne Wody
Producent
|
75% |
![]() |
2021 Świat, który nadejdzie
Producent wykonawczy
|
70% |
![]() |
2023 Obsesja
Producent
|
66% |
![]() |
2023 Poprzednie życie
Producent
|
77% |
![]() |
2023 Dobra osoba
Producent
|
71% |
![]() |
2014 Motyl Still Alice
Producent wykonawczy
|
75% |
![]() |
2024 The Brutalist
Producent wykonawczy
|
70% |