Taka, jaką mnie chcesz
Dostępne na
Edisonline

Taka, jaką mnie chcesz Celle que vous croyez

6.5 /10
333 ocen
2019 101 min Wydany

50-letnia Claire zakłada fałszywy profil na Facebooku jako atrakcyjna 24-latka Clara, by śledzić swojego kochanka. Jej znajomość z Chrisem rozwija się w gorący internetowy romans. Realność miesza się z fikcją w pasjonującej opowieści o miłości i kłamstwach.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Safy Nebbou
Powieść Powieść Camille Laurens
Scenariusz Scenariusz Julie Peyr , Safy Nebbou
Producent Producent Michel Saint-Jean
Montażysta Montażysta Stéphane Pereira
Operator zdjęć Operator zdjęć Gilles Porte
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Ibrahim Maalouf
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Alexandra Charles
Scenografia Scenografia Cyril Gomez-Mathieu
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Cyril Gomez-Mathieu
Obsada Obsada Constance Demontoy
Główny charakteryzator Główny charakteryzator Rémy Pilot , Céline Planchenault
Dźwięk Dźwięk Pascal Jasmes
Charakteryzator Charakteryzator Myriam Kimas
Główny fryzjer Główny fryzjer Romain Marietti
Twórca peruk Twórca peruk Dorothée Soual
Fryzjer Fryzjer Frédéric Zaid
Mikser efektów Foley Mikser efektów Foley Nils Fauth
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

65 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
19. 07. 2024
70%

Opowiedziana częściowo za pomocą kilku sesji terapeutycznych z „Dr. Bormans” (Nicole Garcia) poznajemy rozwódkę „Claire” (Juliette Binoche). Wykładowczyni na uczelni z dwójką nastoletnich synów, ma…

Opowiedziana częściowo za pomocą kilku sesji terapeutycznych z „Dr. Bormans” (Nicole Garcia) poznajemy rozwódkę „Claire” (Juliette Binoche). Wykładowczyni na uczelni z dwójką nastoletnich synów, ma romans z „Ludo” (Guillaume Gouix), ale dziwny telefon sprawia, że podejrzewa, iż nie jest on do końca godny zaufania. Trochę szukania online wprowadza ją do współlokatora Ludovica, „Alexa” (François Civil), którego początkowo chce wykorzystać, aby dotrzeć do swojego chłopaka, ale stopniowo - i udając, że jest o połowę młodsza - zaprzyjaźnia się z nim, rozmawiają przez telefon i zaczyna się między nimi rozwijać związek. Problem polega na tym, że jej cała osobowość opiera się na kłamstwach, więc nie ma dokąd pójść, gdy prosi ją o numer, gdy chce się spotkać i ... no, co się stanie potem? Z negatywnego punktu widzenia, opiera się to nieco za bardzo na technice korzystania z telefonu komórkowego do przekazywania początkowych rozmów. Na dużym ekranie nie jest to tak łatwe do czytania. Jednak gdy przechodzimy do bardziej bezpośredniej rozmowy, Binoche prezentuje wciągający występ jako kobieta, która tęskni i pragnie, ale nie ma odwagi by być sobą. Czasami jej postać jest niemal okrutna, gdy młody „Alex” wyraźnie łapie się na jej fikcję. Czy to może być coś więcej? Chociaż nie do końca to, czego się spodziewałem, nie podobały mi się ostatnie dwadzieścia minut lub tak - trochę ucieka od szukania tchórzliwego i niechlujnego schronienia zarówno dla niej, jak i dla nas, ale powieść Camille Laurens o samotności, starości, stereotypizacji i tak - łowieniu na kota - stanowi eleganckie i dość charakterystyczne oglądanie.

6.5

Głosowano 333×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500