Hotel Artemis
Dostępne na
Canal+
Voyo
FilmBox+

Hotel Artemis Hotel Artemis

6.1 /10
1,581 ocen
2018 94 min Wydany

Los Angeles, rok 2028. Po nie do końca udanym napadzie na bank Waikiki (Sterling K. Brown) wraz ze swoim rannym bratem Honolulu (Brian Tyree Henry) znajdują schronienie w Hotelu Artemis pełniącym rolę przestępczego szpitala i azylu. Obowiązują tu trzy proste zasady: żadnej broni, gliniarzy i zabójstw. Wśród „pacjentów” Artemis jest m.in. Nice (Sofia Boutella) – płatna zabójczyni i była kochanka Waikikiego oraz cyniczny handlarz bronią Acapulco (Charlie Day). Hotelem od lat zarządza Jean Thomas (Jodie Foster), tajemnicza lekarka sowicie opłacana przez bossa przestępczego podziemia o pseudonimie Król Wilków (Jeff Goldblum). Gdy okaże się, że podczas skoku na bank w ręce Honolulu wpadło należące do niego diamentowe pióro, a na jaw wyjdą skrywane tajemnice z przeszłości, Artemis z azylu zmieni się w miejsce walki na śmierć i życie.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Jodie Foster
Jodie Foster

Jean Thomas / Nurse

Sterling K. Brown
Sterling K. Brown

Sherman / Waikiki

Jeff Goldblum
Jeff Goldblum

Orian "Wolf King" Franklin / Niagara

Brian Tyree Henry
Brian Tyree Henry

Lev / Honolulu

Jenny Slate
Jenny Slate

Officer Morgan Daniels

Zachary Quinto
Zachary Quinto

Crosby Franklin

Charlie Day
Charlie Day

Acapulco

Evan Jones
Evan Jones

Trojan Nash

Angela Sprinkle
Angela Sprinkle

Union Califia Hologram

Lloyd Sherr
Lloyd Sherr

KT-EYE News Anchor

Baldeep Singh
Baldeep Singh

Union Califia Bank Manager

Brandon Morales
Brandon Morales

Malibu Mob Diamond Courier

Tanner Gill
Tanner Gill

Proshield Riot Wall Op

Bruce Concepcion
Bruce Concepcion

Proshield Team Leader

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Drew Pearce
Scenariusz Scenariusz Drew Pearce
Producent Producent Simon Cornwell , Stephen Cornwell , Marc Platt , Adam Siegel
Operator zdjęć Operator zdjęć Chung Chung-hoon
Montażysta Montażysta Gardner Gould , Paul Zucker
Obsada Obsada Tiffany Little Canfield
Scenografia Scenografia Ramsey Avery
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Samantha Avila , Jon Carlos
Dekoracja planu Dekoracja planu Rosemary Brandenburg
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Lisa Lovaas
Kierownik działu fryzjerskiego Kierownik działu fryzjerskiego Darlene Brumfield
Fryzjer Fryzjer Tijen Osman
Główny charakteryzator Główny charakteryzator Molly Tissavary
Kierownik działu charakteryzacji Kierownik działu charakteryzacji Aurora Bergere
Koordynator działu artystycznego Koordynator działu artystycznego Lucie Bourgeau
Logo Firma
Marc Platt Productions US
The Ink Factory GB
Point of No Return US
127 Wall GB
Język
English
Español
Français
Recenzje (5)

Co sądzą inni widzowie

61 %
Średnia ocena
5
Łącznie recenzji
garethmb
garethmb
07. 06. 2018

Los Angeles w 2028 roku to obszar pełen zamieszek, gdzie stan wojenny jest normą, a brutalność jest sposobem życia. W takim środowisku działa Hotel Artemis. Artemis nie jest typowym hotelem, ponieważ…

Los Angeles w 2028 roku to obszar pełen zamieszek, gdzie stan wojenny jest normą, a brutalność jest sposobem życia. W takim środowisku działa Hotel Artemis. Artemis nie jest typowym hotelem, ponieważ świadczy on usługi medyczne dla członków zaangażowanych w działalność przestępczą. Pielęgniarka (Jodie Foster) prowadzi obiekt i przy pomocy swojego ogromnego porządku Everestu (Dave Bautista) zapewnia, że do obiektu przyjmowani są tylko członkowie, którzy przestrzegają zasad oraz otrzymują opiekę na najwyższym poziomie podczas pobytu w obiekcie. Goście obiektu otrzymują imiona na podstawie apartamentu, do którego są przydzieleni, i istnieje bardzo surowy zbiór zasad, których muszą przestrzegać, takich jak brak broni, bomb, zabijanie innych gości, i tak dalej. Hotel Artemis nie jest zwykłym miejscem do szycia i bandażowania, ponieważ oferuje zaawansowane usługi medyczne, takie jak nanity, drukowanie zastępczych organów, robotyczne leczenie medyczne A.I. i inne usługi, które w 2018 roku wydają się być science fiction. Wkracza Waikiki (Sterling K. Brown), który próbował zostawić za sobą swoją przestępczą przeszłość, ale był wystarczająco sprytny, aby nadal płacić składki członkowskie w Artemisie. On i jego brat zostali ranni podczas napadu, a wobec śmiertelnego zamieszania w mieście udają się do Artemisu, aby otrzymać pomoc i schronienie przed chaosem na zewnątrz. Dzięki ich usługom, hotel jest rzadko pusty, a handlarz broni o nazwie Acapulco (Charlie Day) oraz zabójczyni o imieniu Nice (Sofia Boutella) również przebywają w obiekcie. Fakt, że Nice i Waikiki mają przeszłość, sprawia, że ​​rzeczy stają się trochę interesujące, ponieważ goście zawsze są świadomi obecnych wokół nich, nawet jeśli surowe zasady członkostwa istnieją, aby odstraszyć jakiekolwiek zagrożenia lub niebezpieczeństwa dla gości lub personelu. Komplikacje pojawiają się, gdy informuje się niemal pełny hotel, że Król Wilków z L.A. (Jeff Goldblum) jest w drodze. Pielęgniarka postanawia postępować zgodnie z zasadą kto pierwszy, ten obsłużony, co wywołuje gniew jego syna (Zachary Quinto), który postanawia zabezpieczyć hotel, aby nikt nie dostał się przed jego ojcem, który przypadkowo jest właścicielem obiektu. Jak gdyby tego było mało, policjant z problematyczną przeszłością Pielęgniarki przybywa błagając o pomoc, co wywołuje bardzo niebezpieczny łańcuch wydarzeń. Film to bardzo świeża i zabawna opowieść pełna interesujących postaci, silnych wykonawstw i akcji wystarczającej, aby film posuwał się naprzód, ale jednocześnie skupiającej się na dramacie opartym na postaciach. Reżyser pierwszy raz Drew Pearce w pełni wykorzystuje swoją obsadę i wykorzystał swój scenariusz, aby stworzyć bardzo zabawny i unikalny film, który zasługuje na obejrzenie. Bardzo miło jest zobaczyć, jak Jodie Foster ponownie pokazuje nam, że jest jedną z najbardziej utalentowanych aktorek naszych czasów, ponieważ dwukrotna laureatka Oscara w pełni zaangażowała się, aby przedstawić bardzo zranioną i zmagającą się postać, która mimo braku urody, nadrabia to zdeterminowaną siłą. Mam nadzieję, że ten film odniesie sukces, ponieważ chciałbym zobaczyć więcej historii z Hotelu, ponieważ naprawdę cieszyłem się filmem od początku do końca. 4 gwiazdki na 5

Gimly
Gimly
06. 10. 2018
70%

Aaaah bliska przyszłość Los Angeles, czy kiedykolwiek będziesz przedstawiana jako cokolwiek innego niż przestępcze, rozruchowe piekło? Prawdopodobnie nie. I szczerze mówiąc, jestem z tym całkiem w…

Aaaah bliska przyszłość Los Angeles, czy kiedykolwiek będziesz przedstawiana jako cokolwiek innego niż przestępcze, rozruchowe piekło? Prawdopodobnie nie. I szczerze mówiąc, jestem z tym całkiem w porządku. Mimo że to jest dokładnie środowisko _Hotel Artemis_, ma zaskakująco niewielki wpływ na opowieść, która rozgrywa się prawie wyłącznie w tytułowym hotelu. Jest dobrze, a wszyscy są w nim dobrzy, poza tym masz estetykę, którą trzeba wziąć pod uwagę, co w sumie jest dla mnie wystarczające.

Stephen Campbell
Stephen Campbell
13. 05. 2019
50%

Hotel Artemis to film, który nie popełnia wielu błędów. Jednakże jest to również film, który nie robi zbyt wiele rzeczy dobrze. Po prostu wisi w powietrzu, z klasycznymi postaciami zachowującymi się…

Hotel Artemis to film, który nie popełnia wielu błędów. Jednakże jest to również film, który nie robi zbyt wiele rzeczy dobrze. Po prostu wisi w powietrzu, z klasycznymi postaciami zachowującymi się w klasyczny sposób i prowadzącymi klasyczne rozmowy. A potem się kończy. W rzeczywistości nie jest _o_ niczym. Jest też przewidywalny, z niewielką ilością treści. Wygląda jednak ładnie.

GenerationofSwine
GenerationofSwine
14. 01. 2023
100%

Zostało to zrobione w złej dekadzie. To jest bardzo stonowana, estetyczna, ciężka science-fiction z połowy lat 90. z obsadą Olivera Stone'a. To bardzo retro-dystopijne science-fiction z niskim…

Zostało to zrobione w złej dekadzie. To jest bardzo stonowana, estetyczna, ciężka science-fiction z połowy lat 90. z obsadą Olivera Stone'a. To bardzo retro-dystopijne science-fiction z niskim budżetem, które polega na wyglądzie filmu. Mówiąc to, nie jest to złe. Szczerze mówiąc, jest to naprawdę dość rozrywkowe, jeśli podejdziesz do niego oczekując tylko tego, co obiecuje być, swoisty film niezależny, który ma bawić i nic więcej. Przesłanka jest zabawna. W obsadzie jest talent (i więcej znanych celebrytów, niż powinno być). Wygląda to fajnie. Akcja jest przejażdżką. Dialog jest hip. I postacie są rozwinięte tylko wystarczająco, aby cię przeprowadzić przez film. I w końcu odchodzisz zadowolony i rozbawiony, więc naprawdę dostarcza dokładnie to, co obiecuje.

6.1

Głosowano 1581×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500