No, ja lubię sci-fi. Ta recenzja była nudna. Duży usypiacz. Ocena 4 z 10.
No, ja lubię sci-fi. Ta recenzja była nudna. Duży usypiacz. Ocena 4 z 10.
Akcja filmu „Anon” toczy się w dużej aglomeracji w niedalekiej przyszłości. Każdy członek społeczeństwa jest pozbawiony prywatności i anonimowości. Prywatne wspomnienia są rejestrowane, co przyczyniło się do radykalnego spadku przestępczości. Oficer policji, Sal Frieland , wierzy w system i próbuje rozwiązać serię morderstw. Ich świadkiem jest pewna, młoda kobieta . Bohaterka żyje jakby poza systemem – nie ma tożsamości, ani zarejestrowanej historii. Wszystko wskazuje na to, że może być kolejną ofiarą mordercy. Jej spotkanie okaże się ogromnym zwrotem w życiu policjanta, który będzie zmuszony do przewartościowania swoich priorytetów.
Sal Frieland
The Girl
Charles Gattis
Cyrus Frear
Kristen
Lester Goodman
Joseph Kenik
Ima Aug
Iri Aug
Chen Sheng Lu
Wei Han Xu
Dominic Ray
Alysa Egorian
Chloe Benitez
Detective Vardy
Karl Niedermeir
Jason Carr
Theo Navas
Anna Pieters
Erik Pieters
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Andrew Niccol |
Scenarzysta Scenarzysta | Andrew Niccol |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Amir Mokri |
Montażysta Montażysta | Alex Rodríguez |
Producent Producent | Daniel Baur , Andrew Niccol , Oliver Simon |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Patrick Newall |
Obsada Obsada | Denise Chamian |
Scenografia Scenografia | Philip Ivey |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Christopher Hargadon |
Fryzjer Fryzjer | Suzy Mazzarese-Allison |
Kierownik działu fryzjerskiego Kierownik działu fryzjerskiego | Vincent Sullivan |
Kierownik produkcji jednostki Kierownik produkcji jednostki | Greg Denny |
Inne Inne | Daniel Carrasco |
Storyboard Storyboard | Rob McCallum |
Kierownik efektów wizualnych Kierownik efektów wizualnych | Craig Lyn |
Kierownik kostiumów Kierownik kostiumów | Richard Krough |
Kierownik lokacji Kierownik lokacji | Jared Burton |
Poszukiwacz lokacji Poszukiwacz lokacji | Jason Kouzikas |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
K5 International
DE
|
K5 Film
DE
|
|
![]() |
Sierra/Affinity
US
|
![]() |
Scythia Films
CA
|
Road Pictures
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
No, ja lubię sci-fi. Ta recenzja była nudna. Duży usypiacz. Ocena 4 z 10.
No, ja lubię sci-fi. Ta recenzja była nudna. Duży usypiacz. Ocena 4 z 10.
Anon to mroczny thriller sci-fi osadzony w niedalekiej przyszłości, w której ludzki umysł rejestruje wszystko poprzez oczy. To społeczeństwo bez prywatności, ale co by było, gdyby wspomnienia dało…
Anon to mroczny thriller sci-fi osadzony w niedalekiej przyszłości, w której ludzki umysł rejestruje wszystko poprzez oczy. To społeczeństwo bez prywatności, ale co by było, gdyby wspomnienia dało się manipulować? Sal Frieland (Clive Owen) to detektyw, który rozwiązuje zbrodnie, przeglądając wspomnienia ludzi, które istnieją w jakimś rodzaju matrycy, gdzie są umieszczone i można do nich uzyskać dostęp. Gdy podejrzany jest anonimowy haker z zabójstwa kilku osób, Sal podejrzewa, że to tajemnicza kobieta (Amanda Seyfried), która nie istnieje w ich zapisach, ponieważ jest poza siecią i potrafi zmieniać pliki z wspomnieniami. Reżyser Andrew Niccol realizuje swoje zainteresowanie futurystycznym społeczeństwem, tak jak zrobił to w filmie Gattaca. Film zwalnia, gdy Sal i tajemnicza kobieta się łączą. Sal znajduje się jednak w niebezpieczeństwie i odkrywa, że również jego własne wspomnienia zostały zhakowane. Jednak w aspektach kryminalnych filmu czuć pewną przewidywalność.
Elegancki, interesujący film, który jest niesłusznie niedoceniony.
Elegancki, interesujący film, który jest niesłusznie niedoceniony.
Ustawienie jest intrygujące, a konflikt jest niesamowicie dobrze wykonany, ale efekt końcowy jest takie rozczarowanie. Ma kilka oryginalnych pomysłów, które są głównie badane we wczesnej drugiej…
Ustawienie jest intrygujące, a konflikt jest niesamowicie dobrze wykonany, ale efekt końcowy jest takie rozczarowanie. Ma kilka oryginalnych pomysłów, które są głównie badane we wczesnej drugiej połowie Anon pomimo podobieństwa do kilku odcinków Black Mirror (szczególnie The Entire History of You). Nie jest to coś, do czego wrócę, ale lepsze niż się spodziewałem.