Życie nowojorskiego detektywa Jacoba Kanona zmienia się na zawsze, kiedy zauważa, że jego córka padła ofiarą okrutnego mordercy podczas pobytu w Londynie. Wkrótce potem szwedzka dziennikarka Dessie Leonard zaczyna dostawać tajemnicze pocztówki od nieznanego nadawcy. Okazuje się, że w różnych krajach Europy młode pary są bezlitośnie mordowane, a pocztówki stanowią jedyną wskazówkę dla śledczych. Są one wysyłane do przypadkowych dziennikarzy przez mordercę, który używa ich jako zapowiedzi kolejnych zbrodni.
Generalnie lubię te kryminalne dramaty, dlatego oglądałem również CSI i Criminal Minds, gdy były emitowane. Jednak ta adaptacja powieści Jamesa Pattersona i Lizi Marklund ma pewne problemy z montażem…
Generalnie lubię te kryminalne dramaty, dlatego oglądałem również CSI i Criminal Minds, gdy były emitowane. Jednak ta adaptacja powieści Jamesa Pattersona i Lizi Marklund ma pewne problemy z montażem i niechlujny dialog. Było kilka w porządku scen, które zaskoczyły, w przeciwnym razie to tak trochę powolnie się toczy. Gdyby nie Jeffrey Dean Morgan, byłoby trudno wytrzymać. **2,75/5**
r96sk
22. 03. 2022
50%
Duży fan Jeffrey Dean Morgan, ale ten film nie jest dobry. 'The Postcard Killings' powinien być pełen wigoru i życia, ponieważ fabuła obejmuje tajemnicę, która prowadzi postacie przez Europę.…
Duży fan Jeffrey Dean Morgan, ale ten film nie jest dobry. 'The Postcard Killings' powinien być pełen wigoru i życia, ponieważ fabuła obejmuje tajemnicę, która prowadzi postacie przez Europę. Niestety, jest niezwykle nudny od początku do końca. To nie jest nic strasznego, po prostu nieciekawe uczucie rzeczy poważnie utrudnia ten film z 2020 roku.
CinemaSerf
04. 04. 2022
50%
Kiedy młoda dziewczyna zostaje zamordowana podczas swojej miesiąca miodowego, jej zdruzgotany detektyw ojciec "Kanon" (Jeffrey Dean Morgan) dołącza do śledztwa. Nie trwa długo, zanim odkryje - przy…
Kiedy młoda dziewczyna zostaje zamordowana podczas swojej miesiąca miodowego, jej zdruzgotany detektyw ojciec "Kanon" (Jeffrey Dean Morgan) dołącza do śledztwa. Nie trwa długo, zanim odkryje - przy pomocy szwedzkiej dziennikarki "Dessie" (Cush Jumbo) - że nie jest to jedyny przestępstwo, chociaż sprawca pozostawia ciała tak, jakby były częścią słynnego dzieła sztuki. Tymczasem młodzi Naomi Battrick i Ruairi O'Connor podróżują po Europie pociągiem, gdy napotykają masywnego, wytatuowanego "Pietera" (Dylan Devonald-Smith). Czy mogą być w takim samym niebezpieczeństwie? Historia ma kilka zwrotów akcji i gdyby była w lepszych rękach z lepszą obsadą, mogłaby być, no, lepsza... Tak czy inaczej, bardziej interesujące aspekty fabuły są poważnie niedopieczone; zbyt długo trwa, zanim się rozkręci, a jakość aktorstwa i dialogów - praktycznie na całej linii - nie jest niczym specjalnym. Trochę ładnych widoków, przypuszczam, ale pomimo jego tragedii nie mogłem się przekonać do "Kanona" ani do jego mało wykorzystanej żony "Valerie" (Famke Janssen). To standardowy film telewizyjny, który umila czas, ale nic poza tym.
Filipe Manuel Neto
31. 01. 2023
60%
Kiedy głównym problemem jest zbyt wcześnie znać zbyt wiele...
Kiedy głównym problemem jest zbyt wcześnie znać zbyt wiele...