Podczas świątecznego porodu ginie młoda Rosjanka, co prowadzi pielęgniarkę Annę do odkrycia tajemniczej przeszłości i związku z rosyjską mafią zajmującą się handlem ludźmi. Film niesie ze sobą napięcie i niebezpieczeństwo.
Naprawdę głupi nudny film. Cieszę się, że dostałem ten film za darmo i nie musiałem marnować pieniędzy na ten śmieciowy film.
Naprawdę głupi nudny film. Cieszę się, że dostałem ten film za darmo i nie musiałem marnować pieniędzy na ten śmieciowy film.
CinemaSerf
10. 03. 2024
70%
Anna (Naomi Watts) jest dobrze myśląca położna, która chce repatriować niedawno osierocone dziecko z rodziną jego zmarłej matki. Wszystko, co ma do dyspozycji, to dziennik po rosyjsku, więc zabiera…
Anna (Naomi Watts) jest dobrze myśląca położna, która chce repatriować niedawno osierocone dziecko z rodziną jego zmarłej matki. Wszystko, co ma do dyspozycji, to dziennik po rosyjsku, więc zabiera go do swojego wuja Stepana (Jerzy Skolimowski), który tak naprawdę nie chce mieć nic z tym wspólnego! Jednak istnieje kolejny trop - karta, która prowadzi ją do restauracji, gdzie spotyka Semjona (Armin Mueller-Stahl), jego dość nieprzyjemnego syna Kirilla (Vincent Cassel) i jego pomocnika Nikołaja (Viggo Mortensen). Udaje się uzyskać zgodę starszego mężczyzny na przetłumaczenie, ale w międzyczasie jej wujek również postanawia spróbować - a to, co Anna niedługo odkrywa, sprawia, że dreszcz przechodzi ją po plecach! Teraz ma pomysł na ojcostwo dziecka, ale biorąc pod uwagę to, co teraz przeżywa, staje przed zagadką, co jest naprawdę najlepsze (i najbezpieczniejsze) do zrobienia. Kiedy ona i jej własna rodzina coraz bardziej wplątują się w niebezpieczne sztuczki londyńskiego półświatka, może się okazać, że będzie musiała polegać trochę na Nikołaju - jedynym kawałkiem na szachownicy, który może pomóc. To, co teraz następuje, to dobrze zagrana i napisana historia o sile, przemocy, brutalności i rodzinie - i biada tym, którzy przekroczą hierarchię z macierzystego kraju. Watts prezentuje się tu dobrze, a spośród mężczyzn, Mortensen zasłużenie zdobywa najwięcej uwagi - ale to Cassel - zwykle dobry aktor charakterystyczny - który tutaj się wyróżnia jako pijący wódkę i naprawdę odrażający brutal, a gdy zbliża się finał, napięcie jest wyczuwalne, a zakończenie jest wszystko, ale przewidywalne. To działa lepiej na dużym ekranie, ponieważ to przywołuje lepsze wrażenie Londynu z mroczną stroną, ale tak czy inaczej, nadal jest to jedna z lepszych stron krwawego gatunku kryminalnego.