Traffic

Traffic Traffic

7.1 /10
2,222 ocen
2000 147 min Wydany

Opowieść rozgrywająca się w czasie eskalacji porachunków narkotykowych w USA. Sędzia Sądu Najwyższego Ohio, Robert Wakefield zostaje wyznaczony do walki ze zorganizowanym przemysłem narkotykowym w skali całego kraju. Sytuacja Wakefielda staje się jeszcze bardziej niepokojąca, kiedy odkrywa, że jego nastoletnia córka, Caroline, jest uzależniona od narkotyków. Agenci DEA, Montel Gordon i Ray Castro, śledzą Helenę Alayę, żonę więzionego bossa narkotykowej mafii, Carlosa Alaya, starając się sprawdzić, czy nie przejęła kontroli nad skrzętnie ukrywanymi dotąd przed nią interesami. Wysoki urzędnik, Javier Rodriguez, toczy ze sobą wewnętrzną walkę, zmagając się z wyznawanym dotąd systemem wartości.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Michael Douglas
Michael Douglas

Robert Wakefield

Benicio del Toro
Benicio del Toro

Javier Rodriguez

Catherine Zeta-Jones
Catherine Zeta-Jones

Helena Ayala

Erika Christensen
Erika Christensen

Caroline Wakefield

Don Cheadle
Don Cheadle

Montel Gordon

Jacob Vargas
Jacob Vargas

Manolo Sanchez

Miguel Ferrer
Miguel Ferrer

Eduardo Ruiz

Luis Guzmán
Luis Guzmán

Ray Castro

Topher Grace
Topher Grace

Seth Abrahms

Tomas Milian
Tomas Milian

Gen. Arturo Salazar

Clifton Collins Jr.
Clifton Collins Jr.

Francisco Flores

Amy Irving
Amy Irving

Barbara Wakefield

Dennis Quaid
Dennis Quaid

Arnie Metzger

D.W. Moffett
D.W. Moffett

Jeff Sheridan

Steven Bauer
Steven Bauer

Carlos Ayala

Albert Finney
Albert Finney

Chief of Staff

James Brolin
James Brolin

General Ralph Landry

Enrique Murciano
Enrique Murciano

DEA Agent - Trailer

Peter Riegert
Peter Riegert

Attorney Michael Adler

Benjamin Bratt
Benjamin Bratt

Juan Obregón

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Steven Soderbergh
Scenariusz Scenariusz Stephen Gaghan
Producent Producent Laura Bickford , Marshall Herskovitz , Edward Zwick
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Cliff Martinez
Operator zdjęć Operator zdjęć Steven Soderbergh
Montażysta Montażysta Stephen Mirrione
Obsada Obsada Debra Zane
Scenografia Scenografia Philip Messina
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Keith P. Cunningham
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Louise Frogley
Muzyka Muzyka Herbie Hancock
Asystent castingu Asystent castingu Terri Taylor
Kierownik kostiumów Kierownik kostiumów Joyce Kogut
Dekoracja planu Dekoracja planu Kristen Toscano Messina
Kierownik działu fryzjerskiego Kierownik działu fryzjerskiego Bonnie Clevering , Kathrine Gordon
Fryzjer Fryzjer Roxanne Wightman
Kierownik działu charakteryzacji Kierownik działu charakteryzacji Katherine James
Logo Firma
Bedford Falls Productions US
USA Films US
Laura Bickford Productions US
Initial Entertainment Group US
Compulsion Inc.
Język
English
Español
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

71 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
JPV852
JPV852
12. 04. 2021
90%

Widziałem to kilka razy przez lata i nadal pozostaje to przekonującą dramą z wieloma postaciami i kilkoma świetnymi występami. Ma także świetne wizualizacje w zależności od fabuły. Nie jestem pewien,…

Widziałem to kilka razy przez lata i nadal pozostaje to przekonującą dramą z wieloma postaciami i kilkoma świetnymi występami. Ma także świetne wizualizacje w zależności od fabuły. Nie jestem pewien, gdzie to bym umieścił wśród innych dzieł Soderbergha (Ocean's 11 ma fabrykę zabawy), ale nadal to kocham, niezależnie od tego, ile razy już to widziałem. **4.5/5**

5rJoud
5rJoud
04. 07. 2021
50%

Ktoś powinien wrócić do szkoły reżyserii. Ten klejnot tysiąclecia przychodzi z świetną historią (która została już wykonana niezliczoną ilość razy wcześniej i później), świetnymi aktorami (większość…

Ktoś powinien wrócić do szkoły reżyserii. Ten klejnot tysiąclecia przychodzi z świetną historią (która została już wykonana niezliczoną ilość razy wcześniej i później), świetnymi aktorami (większość z nich z zabawną twarzą) i bardzo dobrze zrealizowaną akcją. Niestety wszystko jest zmarnowane na okropnym faktycznym opowiadaniu tej historii i jej ludzi w akcji. Dostajemy dziwne kolory, niepotrzebne zbliżenia, ujęcia w nic, nudną ścieżkę dźwiękową, cała rzecz pozbawiona jakiejkolwiek ciągłości i rozciągnięta na 2 godziny i 30 minut. Rozumiem, że twórcy tego filmu chcieli podkreślić realizm stylem dokumentalnym, ale no proszę. Albo może byli pod wpływem niektórych substancji pokazanych na obrazku, albo może, i to musi być to, chcieli, aby widzowie mieli wrażenie, że są pod wpływem narkotyków.

7.1

Głosowano 2222×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500