W kręgu miłości

W kręgu miłości The Broken Circle Breakdown

7.7 /10
1,075 ocen
2012 112 min Wydany

Strata ich młodej córki zagraża miłości i wierze dwóch żonatych muzyków.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Felix van Groeningen
Reżyser dźwięku Reżyser dźwięku Jan Deca
Projektant dźwięku Projektant dźwięku Michel Schöpping
Scenariusz Scenariusz Carl Joos , Felix van Groeningen , Charlotte Vandermeersch
Producent Producent Dirk Impens
Scenografia Scenografia Kurt Rigolle
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Ann Lauwerys
Producent liniowy Producent liniowy Johan Van den Driessche
Kierownik działu charakteryzacji Kierownik działu charakteryzacji Diana Dreesen
Operator zdjęć Operator zdjęć Ruben Impens
Sztuka Teatralna Sztuka Teatralna Johan Heldenbergh , Mieke Dobbels
Adaptacja Adaptacja Carl Joos , Felix van Groeningen
Producent pomocniczy Producent pomocniczy Alberte Gautot
Koproducent Koproducent Arnold Heslenfeld , Laurette Schillings
Producent wykonawczy Producent wykonawczy An Rydant
Logo Firma
Menuet BE
Belgacom BE
Topkapi Films NL
Język
English
Nederlands
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

77 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
14. 04. 2024
70%

To przypomina mi dość dużo, czasami, "Walk the Line" (2005). "Didier" (Johan Heldenbergh) to muzyk folkowy, który wierzy niewiele oprócz siebie i swojego zespołu. To jest, aż do momentu, gdy spotyka …

To przypomina mi dość dużo, czasami, "Walk the Line" (2005). "Didier" (Johan Heldenbergh) to muzyk folkowy, który wierzy niewiele oprócz siebie i swojego zespołu. To jest, aż do momentu, gdy spotyka "Elise" (Veerle Baetens). Jest to kobieta o dość głębokiej wierze i dwójka ta nie wydaje się być receptą na natychmiastowy hit. Jednakże, udaje im się, a niedługo potem na horyzoncie pojawia się dziecko. On nie jest zbyt chętny, nie czuje się gotowy (ani nawet skłonny) by być ojcem, ale radzą sobie i teraz fabuła rozchodzi się na wątki, które rozwijają tragiczną historię, jaka następuje, oraz ich indywidualne i wspólne podejścia do traumy, z którą oboje muszą się zmierzyć. Jest coś szczerego w kreacjach obu tu, gdy początkowo podążają przewidywalną ścieżką samozniszczenia w związku, ale gdy ta historia odkrywa rzeczy na bardziej osobistym poziomie, zaczynamy poznawać i zrozumieć postacie nieco lepiej i pojąć ich różne podejścia do żałoby. Religijność jego postaci okazuje się dość zastanawiającym potężnym wnioskiem, z poglądowym wybuchem na scenie, który skutecznie podsumowuje jego brak wiary, a ten standard potężnego pisania, powszechny w całym filmie, demonstruje pasję i obrzydzenie, jak również miłość i uczucie. Jest często fotografowany w sposób intymny i nie brakuje mu ciemnego, ziemistego humoru, ale dla mnie chodzi przede wszystkim o zakończoną intensywność - i warto wytrwać do końca.

7.7

Głosowano 1075×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500