Idealne dla dzieci!
Idealne dla dzieci!
Andy stał się już dużym chłopcem i wybiera się na studia. Pragnie zabrać wraz ze sobą swą ulubioną zabawkę z dzieciństwa Kowboja Chudego, a resztę jego podopiecznych mama chłopca postanawia oddać do miejskiego przedszkola. W obawie o los swoich przyjaciół Chudy postanawia ich nie opuszczać. W przedszkolu zabawki nawiązują nowe znajomości, oraz napotykają na niebezpieczeństwo ze strony niesfornych przedszkolaków. Od tej pory Chudy wraz z przyjaciółmi robią wszystko by się stamtąd wydostać i wrócić do domu.
Woody (titlesvoice)
Buzz Lightyear (titlesvoice)
Jessie (titlesvoice)
Mr. Potato Head (titlesvoice)
Rex (titlesvoice)
Hamm (titlesvoice)
Mrs. Potato Head (titlesvoice)
Slinky Dog (titlesvoice)
Aliens (titlesvoice)
Lotso (titlesvoice)
Ken (titlesvoice)
Barbie (titlesvoice)
Andy (titlesvoice)
Bonnie (titlesvoice)
Mr. Pricklepants (titlesvoice)
Trixie (titlesvoice)
Buttercup (titlesvoice)
Dolly (titlesvoice)
Stretch (titlesvoice)
Chunk (titlesvoice)
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Lee Unkrich |
Producent Producent | Darla K. Anderson |
Muzyka Muzyka | Randy Newman |
Storyboard Storyboard | Nick Sung |
Producent pomocniczy Producent pomocniczy | Nicole Paradis Grindle |
Montażysta Montażysta | Ken Schretzmann |
Obsada Obsada | Natalie Lyon |
Scenografia Scenografia | Bob Pauley |
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne | Daisuke "Dice" Tsutsumi |
Podziękowania Podziękowania | Steve Jobs , Hayao Miyazaki , Isao Takahata , Toshio Suzuki |
Efekty wizualne Efekty wizualne | Andrew Jimenez |
Operator korekcji kolorów Operator korekcji kolorów | Terry Claborn |
Nadzorujący postprodukcję Nadzorujący postprodukcję | Paul Cichocki |
Animacja Animacja | Simon Allen , Andrew L. Schmidt |
Kierownik efektów wizualnych Kierownik efektów wizualnych | Bob Whitehill |
Asystent montażysty Asystent montażysty | Renee Steen |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Walt Disney Pictures
US
|
![]() |
Pixar
US
|
Język |
---|
English |
Español |
Co sądzą inni widzowie
Idealne dla dzieci!
Idealne dla dzieci!
Tak jak u wszystkich innych filmów od Pixara, tak i Toy Story 3 był świetny. Historia świetnie wpasowała się pomiędzy dwa pierwsze filmy o Toy Story. I tak jak te dwa inne filmy, był zabawny, pełen…
Tak jak u wszystkich innych filmów od Pixara, tak i Toy Story 3 był świetny. Historia świetnie wpasowała się pomiędzy dwa pierwsze filmy o Toy Story. I tak jak te dwa inne filmy, był zabawny, pełen akcji i przygód, oraz był naprawdę poruszający. Wydaje mi się, że w pewnym momencie każdy mógł się utożsamić z historią. Dlatego jest tak świetny. Jest świetny dla małych dzieci i naprawdę świetny dla dorosłych. To dobre zakończenie dla filmów o Toy Story.
Kiedy obejrzałem ten film prawie dekadę temu w kinie, myślę, że to był (i wciąż jest) jedyny film w 3D, który mi się podobał. Obawiałem się, że to było to wspaniałe doświadczenie teatralne, które tak…
Kiedy obejrzałem ten film prawie dekadę temu w kinie, myślę, że to był (i wciąż jest) jedyny film w 3D, który mi się podobał. Obawiałem się, że to było to wspaniałe doświadczenie teatralne, które tak pozytywnie wpłynęło na moje zdanie o _Toy Story 3_, i że nie wytrzyma dalszej analizy. Ale muszę powiedzieć, że po ponownym obejrzeniu? **Absolutnie** się sprawdza. Moim zdaniem **silny** kandydat na najlepszą pracę, jaką kiedykolwiek Pixar wydał.
Po prostu wspaniałe i poruszające sequel, który przewyższa inne. Wspaniale jest widzieć bandę pracującą razem, a obsada głosowa była znowu doskonała. Podczas gdy Toy Story 4 był dobry, to było…
Po prostu wspaniałe i poruszające sequel, który przewyższa inne. Wspaniale jest widzieć bandę pracującą razem, a obsada głosowa była znowu doskonała. Podczas gdy Toy Story 4 był dobry, to było świetne zakończenie. **5.0/5**
Nie kocham się 'Toy Story 3' tak bardzo jak jego dwóch poprzedników. To nie oznacza jednak, że nie jest niczym innym niż wspaniałym filmem. Cieszę się obfitością humoru i intrygującą fabułą, podczas…
Nie kocham się 'Toy Story 3' tak bardzo jak jego dwóch poprzedników. To nie oznacza jednak, że nie jest niczym innym niż wspaniałym filmem. Cieszę się obfitością humoru i intrygującą fabułą, podczas gdy nowo wprowadzone zabawki są bardzo dobre. Jeśli miałbym się czepiać, niezbyt lubię Lotso, który trochę przypomina mi Zbieracza z kontynuacji z 1999 roku - z różnicą, że jest tu ultimate antagonistą, być może zbyt złowrogi dla mojego osobistego gustu. Jak powiedziałem jednak, to tylko mała krytyka w wielkim planie tych produkcji. Tom Hanks pozostaje w świetnej formie jako Woody, tak samo jak wszyscy inni, w tym Buzz Lightyear (Tim Allen) i Jessie (Joan Cusack). Ned Beatty wykonuje świetną pracę jako Lotso, podczas gdy Barbie i Ken są dobrze ożywieni przez Jodi Benson i Michaela Keatona. Ponownie są tu świetne sceny, a zakończenie jest również rozrywkowe, tak jak w 'Toy Story 2'. W końcowej scenie jest też wiele serca. Jestem zaskoczony, że zrobili czwarty raz, chociaż zgadzam się, że to nadal bardzo dobry nowy dodatek. Pixar i Disney utrzymują dość znaczną wysoką jakość, nawet w trzecim filmie serii. Nigdy nie znudzę się oglądaniem tych filmów.
Mimo że "Andy" od dawna nie bawił się swoimi zabawkami, wciąż nie może się z nimi rozstać, gdy idzie na studia, więc wkłada je do worka przeznaczonego na strych. Niestety, mama myli to z niechcianymi…
Mimo że "Andy" od dawna nie bawił się swoimi zabawkami, wciąż nie może się z nimi rozstać, gdy idzie na studia, więc wkłada je do worka przeznaczonego na strych. Niestety, mama myli to z niechcianymi rzeczami i wyrzuca je na zewnątrz. "Woody" był jedynym, który był bezpieczny, a gdy zobaczy nadjeżdżający śmieciarkę, musi szybko ratować swoich przyjaciół - tylko po to, aby znaleźli się w przedszkolu ("Słoneczne Stokrotki"), gdzie inne zabawki nie zawsze grają fair. Fabuła rozwija się zgodnie z oczekiwaniami, gdy "Woody" próbuje zorganizować akcję ratunkową z zewnątrz, podczas gdy uwięzione zabawki próbują znaleźć własną drogę do domu. Nigdy wcześniej nie uważałem, że "Ken" (tak, pan "Barbie") mógłby być nawet odrobinę groźny, ani że różowy pluszowy miś o nazwie "Lotso" mógłby mieć dominujący charakter na szerokość mili. Do tego dochodzi niedawno zresetowany "Buzz", który zapomniał praktycznie wszystkiego i teraz jest egzekutorem, co czyni ich ucieczkę jeszcze trudniejszą. Scenariusz jest szybki i dowcipny, zwłaszcza gdy zaczyna się reżim "więzienia" i "pudło" staje się czymś w rodzaju "chłodziarki" w filmie wojennym. Ta historia zajmuje się trochę poważniej emocjami miłości i odrzucenia, ale zawsze w humorystyczny i angażujący sposób - nadal jest dużo zabawy i psot. Myślę, że to może być moje ulubione dotąd...