
Dostępne na

Hunter x Hunter HUNTER×HUNTER
Gon Freaks, młody chłopak wychowywany przez ciotkę Mito, marzy o zostaniu Łowcą, tak jak jego ojciec Ging. Łowca wyróżnia odwaga, poszukiwanie rzadkich stworzeń, skarbów oraz schwytanie przestępców. Gon postanawia zostać Łowcą, by spotkać się z ojcem i iść w jego ślady. Przed nim trudne łowieckie egzaminy i spotkanie z nowymi przyjaciółmi i wrogami.
Obsada Pełna obsada i ekipa

Megumi Han
Gon (aktor głosowy)

Mariya Ise
Killua (aktor głosowy)

Miyuki Sawashiro
Kurapika (aktor głosowy)

Daisuke Namikawa
Hisoka (aktor głosowy)

Chisa Yokoyama
Biscuit (aktor głosowy)

Issei Futamata
Narrator (aktor głosowy)

Miyuki Sawashiro
Kurapika

Kiyoyuki Yanada
Todo (aktor głosowy)

Keiji Fujiwara
Leorio (aktor głosowy)

Takuma Suzuki
Katzo (aktor głosowy)

Mitsuaki Hoshino
Islander A (aktor głosowy)

Fumihiro Okabayashi
Islander B (aktor głosowy)

Takahiko Sakaguma
Islander C (aktor głosowy)

Yuki Ono
Crew A (aktor głosowy)

Hiroki Goto
Crew B (aktor głosowy)

Keiko Han
Mito (aktor głosowy)

Hisako Kyoda
Grandmother (aktor głosowy)

Kenji Utsumi
Captain (aktor głosowy)

Tomohiro Nishimura
Kiriko (aktor głosowy)

Shinji Kawada
Son Kiriko (aktor głosowy)
Ekipa
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Producent Producent | Akira Shinohara , Manabu Tamura , Naoki Iwasa , Tomoko Yoshino , Toshio Nakatani |
Reżyser animacji Reżyser animacji | Mai Ishii , Mika Takahashi |
Kluczowa animacja Kluczowa animacja | Takahiko Abiru , Ai Yukimura , Takaaki Hirayama , Mai Ishii , Hiroshi Inagaki , Yuichi Karasawa , Risa Suzuki , Makoto Makabe |
Reżyser Reżyser | Tomoya Takahashi , Tomonari Tanaka , Kenichi Kawamura |
Scenarzysta Scenarzysta | Atsushi Maekawa |
Twórca storyboardów Twórca storyboardów | Hiroshi Koujina |
Produkcja
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Shueisha
JP
|
![]() |
Madhouse
JP
|
![]() |
Nippon Television Network Corporation
JP
|
![]() |
VAP
JP
|
Języki oryginalne
Język |
---|
日本語 |
Recenzje (0)
Co sądzą inni widzowie
Sezony

S2E68 – Piraci x i x przypuszczenia
Aby zdobyć odznakę, należy wygonić z miasta 15 piratów. Gon i ekipa zostają natychmiast zabrani do szefa, Razora.

S2E79 – Punkt x kontrolny x NGL
Po przejściu punktu kontrolnego Gon i jego nowi znajomi wchodzą do regionu NGL, gdzie może rezydować mrówka chimerza. Jednak na miejscu jest już dziesięć innych zespołów.

S2E80 – Zło x i x przerażenie
Pokkle i Ponzu używają pszczół Ponzu do dostarczenia wiadomości, w której proszą Stowarzyszenie Łowców o pomoc w wyeliminowaniu mrówek chimerzych.

S2E66 – Strategia x i x plan
Gon, Killua i Bisky znowu są razem i zaczynają współpracować, by zwyciężyć w grze, kolekcjonując karty.

S2E73 – Szaleństwo x i x rozsądek
Drużyna Tsezgerry nie wraca do gry. Genthru w końcu zwraca uwagę na grupę Gona.

S2E65 – Diabelska pięść x i x papier-kamień-nożyce
Po wysłuchaniu wykładu Bisky w temacie papier-kamień-nożyce Gon postanawia popracować nad techniką specjalną, korzystając z umiejętności Wzmacniacz, Emiter i Iluzjonista.

S2E83 – Inspiracja x do x rozwoju
Stowarzyszenie Łowców wysyła posiłki do eksterminacji mrówek chimerzych. Gon i jego przyjaciele stają się celem owadów.

S2E82 – Kite x i x losowania
Po zjedzeniu złoczyńców, którzy dowodzili podziemiem NGL, niektóre z bardziej agresywnych mrówek chimerzych stają się jeszcze bardziej złe.

S2E76 – Ponowne spotkanie x i x zrozumienie
Gon i Killua używają kart, które zabrali z gry. Próbują z ich pomocą dostać się do Nigga, którym — jak sądzą — jest Ging. Jednak zostają wysłani do kogoś innego.

S2E64 – Wzmocnienie x i x zagrożenie
Gon i Killua pod opieką Bisky stopniowo poprawiają swoją Wolę. Potrafią teraz złapać potwory, z którymi wcześniej sobie nie radzili.

S2E74 – Zwycięzca x i x przegrany
Genthru udowadnia, że jest silniejszy od Gona. Jednak kiedy Gon nie chce się wycofać , Genthru w końcu udaje się poważnie zranić Gona.

S2E78 – Piekielnie x szybka x reprodukcja
Kite wykorzystuje lokalizację, w której odkryto odnóże mrówki chimerzej, oraz wzorce oceaniczne, aby znaleźć kryjówkę owada.

S2E77 – Niepokój x i x obserwacja
Gon i Killua dołączają do grupy Kite’a, aby zbadać mrówki chimerze — niebezpieczne owady, które mogą przekazywać cechy zjedzonej zdobyczy swojemu potomstwu.

S2E63 – Wymagający x mistrz?
Bisky chce szkolić Gona i Killuę. Ich pierwszym testem jest pokonanie Binolta, łowcy nagród, w ciągu dwóch tygodni.

S2E75 – Przyjaciele Ginga x i x prawdziwi przyjaciele
Po pokonaniu Genthru i zebraniu 99 wyznaczonych kart Gon i jego przyjaciele biorą udział w rozgrywce finałowej — turnieju quizów dla wszystkich graczy.

S2E85 – Światło x i x mrok
Kite, Gon i Killua podążają za Hagyą, szukając mrowiska, w którym czeka na nich królowa mrówek chimerzych.

S2E70 – Waleczność x i x odwaga
Gon nie jest w stanie przeciwstawić się Razorowi i zostaje odesłany. Udaje mu się wrócić, jednak Hisoka też jest ranny.

S2E71 – Okazja x i x transakcja
Gon, Killua i Hisoka wspólnie starają się złapać najmocniejszy rzut Razora. Kiedy są w posiadaniu piłki, Gon z całą siłą rzuca ją do Razora.

S2E69 – Gorący x spektakl
Gon i przyjaciele znów współpracują z Hisoką i Goreinu przeciwko Razorowi. Dołączają też drużynę Tsezgerry.

S2E84 – Przebudzenie x drzemiącej x siły
Hagya wysyła żołnierzy za Gonem, Killuą i Kite’em, próbując schwytać rzadki towar — ludzi. Gon i przyjaciele odpierają natarcie mrówek chimerzych.

S2E72 – Pogoń × i × szansa
Aby wygrać, pozostali gracze muszą zmierzyć się z Genthru. Tsezgerra proponuje, że będzie rozpraszać Genthru przez trzy tygodnie.

S2E86 – Obietnica x i x ponowne spotkanie
Kite używa siebie jako przynęty, aby umożliwić ucieczkę Gonowi i Killui. Chłopcy wierzą, że nadal żyje i przysięgają, że go uratują.

S2E87 – Pojedynek x i x ucieczka
Gon i Killua uczą się odbierać monety swoim celom. Zaraz po zakończeniu treningu Bisky wysyła ich do walki z Goloną.

S2E88 – Papier-kamień-nożyce x i x słaby punkt
Gon i Killua, wyczerpani po walce z Goloną, wracają do swojej kwatery. Ich drugi przeciwnik, Shoot, próbuje wykorzystać sytuację.

S2E89 – Współczucie x i x siła
Gon w końcu zmusza Golonę do użycia pełnej siły. Jednak Golona natychmiast wyczuwa słabość Jajankena, ataku specjalnego Gona.

S2E90 – Odsetki x i x klątwa
Gon i Killua w końcu stają do walki z Goloną i Shootem. Killua bierze na siebie Shoota, a przeciwnikiem Gona jest Golona.

S2E92 – Jedno życzenie x i x dwie obietnice
Colt poddaje się i prosi Łowców o uratowanie umierającej królowej. Morel natychmiast wysyła do zamku zespół badaczy.

S2E91 – Silny x i x słaby
Królowa wreszcie wydaje na świat króla. Mrówki chimerze są przestraszone emitowaną przez niego groźną aurą.

S2E67 – 15 x 15
Gon i Killua otrzymują od innych graczy zaproszenie do wspólnego powstrzymania Genthru.

S2E93 – Randka x z x Palm
Król zaczyna działać. Po inwazji na Republikę Wschodniego Gorteau i zjedzeniu aury użytkownika Woli król rośnie w siłę.

S2E94 – Przyjaciel x i x podróż
W czasie randki Gona i Palm Killua spotyka w lesie Rammota. Killua nie zgadza się, aby Gon, który nie może używać Woli, walczył.

S2E96 – W x ojczyźnie x bezprawia
Kalluto, Feitan, Shalnark, Phinks, Shizuku i Bonolenov przybywają do przejętego przez mrówki chimerze Miasta Meteor.

S2E95 – Uraza x i x strach
Różnica w sprawności i sile między mrówkami chimerzymi a ludźmi jest ogromna. Dwóch Łowców nie może sobie poradzić z szybkim jak błyskawica Cheetu.

S2E97 – Masakra x i x spustoszenie
Zazan buduje nowe mrowisko mrówek chimerzych w Mieście Meteor, z którego pochodzi Trupa Fantomu. Członkowie Trupy Fantomu wchodzą do mrowiska, aby pokonać owada.

S2E81 – Czas x rozpocząć x walkę
Gon, Killua i Kite odkrywają pozostałości zniszczonej wioski i po raz pierwszy spotykają mrówkę chimerzą.

S2E98 – Infiltracja x i x selekcja
Gon i Killua udają się do Wschodniego Gorteau, próbując powstrzymać proces selekcji. Jednak okazuje się, że republika jest opuszczona.

S2E99 – Kombinacja x i x ewolucja
Killua i Gon rozdzielają się, aby zatrzymać proces selekcji, ale dwie nowe mrówki chimerze — sowa i nietoperz — blokują drogę Gonowi.

S2E100 – Śledzenie x i x pościg
Golona i Shoot próbują zaatakować Cheetu, ale Cheetu w ostatniej chwili zmienia kierunek i znika.

S2E101 – Ikalgo x i x błyskawica
Snajperem polującym na Killuę okazuje się być ośmiornica Ikalgo. Mimo że jej życie jest zagrożone, nie chce zdradzić swoich przyjaciół.

S2E102 – Siła x i x gry
Gon zbliża się do Meleorona, mrówki chimerzej, która wyjaśnia swoje motywacje. Król zabija czas (a czasem swoich przeciwników), grając w gry planszowe.

S2E103 – Szach x i x mat
Król umawia się na mecze z młodym mistrzem gungi w stołecznym Peijing. Oblegający miasto Morel używa swoich mocy.

S2E104 – Wątpliwość x i x wahanie
Morel nie może pozbyć się Cheetu. Jego żołnierze i Knov nadal oczyszczają miasto. Król wciąż przegrywa z młodym mistrzem gungi.

S2E105 – Determinacja x i x przebudzenie
Mecze gungi trwają bez przerwy. Sytuacja króla nie wygląda dobrze. Knov zbliża się do pałacu, ale czy uda mu się wejść do środka?

S2E106 – Knov x i x Morel
Kiedy Neferpitu obniża czujność, Knov zakrada się do pałacu, aby rozmieścić tam swoje tunele wyjściowe. Morel walczy z Leolem.

S2E107 – Powrót x i x odejście
Morel kontynuuje walkę z Leolem. Palm rozpoczyna swoją misję w newralgicznym miejscu pałacu. Killua budzi się w szpitalu z Ikalgo u boku.

S2E108 – Komugi x i x gungi
Neferpitu wysuwa się na prowadzenie w selekcji. Król nadal gra w gungi z nieustępliwą przeciwniczką. Szajpif martwi się, że dziewczyna ma na niego zły wpływ.

S2E109 – Planowanie x i x działanie
Gon i jego towarzysze dopracowują misję przed wejściem do pałacu. Strażnicy spotykają się przed selekcją.

S2E110 – Oszołomienie x i x oczekiwanie
Wszyscy zostają na swoich pozycjach i wyobrażają sobie różne scenariusze. Welfin nie rozumie, co Knov robił w pałacu. Bizeff panikuje.

S2E111 – Szturm x i x inwazja
Morel przygotowuje się do dania sygnału. Netero i Zeno napadają na pałac królewski. Pitou wyczuwa groźby. Netero zamierza pokazać swoją siłę.

S2E112 – Potwór x i x potwór
Gon i przyjaciele spotykają Yupiego. Zeno wywołuje zamieszanie. Killua odkrywa, że Zeno pracuje dla Netero, ale to Gon zaatakował Yupiego jako pierwszy.

S2E113 – Owad x z x długiem
Ranny Shoot wciąż musi stawić czoła Yupiemu. Morel musi znaleźć Szajpifa. Ikalgo udaje się do pałacowych piwnic. Gon i Killua polują na Pitu i na króla.

S2E114 – Dziel x i x rządź
Król, Netero i Zeno walczą — podobnie jak Shoot i Yupi. Szajpif zostaje uwięziony przez Morela. Ikalgo wpada na Cheetu i Burovutę.

S2E115 – Obowiązek x i x pytanie
Ikalgo szuka Palm, ale nie wie, że Burovuta i Welfin mu nie ufają. Golona sam walczy z Yupim, aby uratować Shoota.

S2E116 – Zemsta x i x ozdrowienie
Gon i Killua w końcu znajdują Neferpitou, strażniczkę, która zabiła Kite’a. Gon nie może się doczekać walki, ale Pitou zajmuje się Komugi.

S2E117 – Zniewaga x i x zemsta
Gon czeka, aż Pitou i Killua uciekną z Meleoron. Golona wie, że Yupi chce chronić tron i postanawia pozbyć się Shoota.

S2E118 – Fałszywa x wściekłość
Ikalgo szuka Palm i natrafia na miejsce, w którym Bizeff ukrywał swoje żony. Jednak Burovuta go obserwuje, czając się przy wyjściu.

S2E119 – Silny x czy x słaby
Killua właśnie ocalił Golonę, jednak Yupi mu nie dowierza. Ikalgo obmyśla najlepszy sposób na unieszkodliwienie Burovuty.

S2E120 – Fałszywka x i x oryginał
Morel atakuje poczwarkę Szajpifa, która okazuje się być pusta. Szajpif stopniowo się odbudowuje. Morel próbuje go powstrzymać.

S2E121 – Porażka x i x godność
Uwięziony przez Gona i Pitu Szajpif domaga się wyjaśnień. Morel wydaje się być wyczerpany, ale Yupi używa tak dużo Woli, że naprawdę grozi mu niebezpieczeństwo.

S2E122 – Fasada x i x imię
Plan Szajpifa się sprawdza. Pitu zdradza miejsce pobytu króla, a Szajpif wyrusza, aby go odnaleźć. Król i Netero muszą stanąć do walki.

S2E123 – Parecznik x i x wspomnienia
Netero i król przygotowują się do ostatecznej bitwy. Ikalgo czuje frustrację, bo nie może zabić Burovuty i pomóc swoim przyjaciołom. Welfin ma dla niego niespodziankę.

S2E124 – Załamanie x i x przebudzenie
Celem selekcji jest stworzenie nowej rasy mrówek żołnierzy. Pierwszy eksperyment dotyczy wylęgu. Idąc na spotkanie z Gonem, Killua znajduje Palm.

S2E125 – Wielka moc x i x ostateczna moc
Golona spotyka Gona, który czeka, aż Pitu wyleczy Komugi. Prowokuje Szajpifa, który ucieka z wieży, aby dołączyć do króla. Szajpif i Netero stają do walki.

S2E126 – Zero x i x róża
Netero i król kontynuują walkę. Netero chce zabić króla, ale król musi zachować Netero przy życiu, aby zdradził mu swoje imię.

S2E127 – Wrogość x i x determinacja
Prezydent Netero udaje się na miejsce eksplozji Miniatury Róży. Szajpif i Yupi dowiadują się o tragedii i postanawiają zobaczyć miejsce, w którym się wydarzyła.

S2E128 – Niezrównana radość x i x bezwarunkowa miłość
Po wybuchu Szajpif i Yupi znajdują króla w agonii. Straż nie zdąży zabrać go do Pitu. Szajpif proponuje radykalne rozwiązanie.

S2E129 – Potężny przeciwnik x i x jasny cel
Wskrzeszony przez strażników król wraca do pałacu, aby odzyskać pamięć. Szajpif chce zabić Komugi, aby król sobie jej nie przypomniał.

S2E130 – Magia x rozpaczy
Szajpif robi wszystko, co w jego mocy, aby powstrzymać króla przed przypomnieniem sobie Komugi. Gon przybywa do Peijingu, gdzie Pitu ma wyleczyć Kite’a.

S2E131 – Gniew x i x światło
Gon wie, że coś się stało z Kite’em. Wpada w furię i ryzykuje życiem, przechodząc samego siebie. Killua spieszy na pomoc przyjacielowi.

S2E132 – Błysk x i x początek
Szajpif i Yupi robią, co w ich mocy, aby król zapomniał o Komugi. Wraca nieświadomy wszystkiego Pitu. Palm dopada ofiarę.

S2E133 – Termin x śmierci
Szajpif rozkłada swoje hipnotyczne łuski nad zgromadzonym przed pałacem tłumem. Yupi nie wie, że Gon zabił Pitu. Gungi wszystko komplikuje.

S2E134 – Tylko x jedno x słowo
Szajpif wciąż ma nadzieję, że pozbędzie się Komugi. Król uruchamia swoje Otoczenie i znajduje Welfina, którego postanawia przesłuchać. Sekret Szajpifa może wyjść na jaw.

S2E135 – Ta osoba x i x ta chwila
Król wie, że został otruty. Używa swojego Otoczenia, aby znaleźć Palm i dowiedzieć się, gdzie jest Komugi. Chce spędzić swoje ostatnie dni, grając z nią w gungi.

S2E136 – Powrót do domu x i x prawdziwe imię
Król nie żyje. Ostatnie mrówki chimerze opuszczają Wschodnie Gorteau. Killua i jego przyjaciele obserwują Gona. Łowcy czekają na następcę prezydenta Netero.