Na początku dramat była urzekająca ze swoim malowniczym otoczeniem, uroczymi postaciami, żywym życiem wioski i zachwycającymi momentami z codzienności. Dynamika między mieszkańcami wioski stworzyła…
Na początku dramat była urzekająca ze swoim malowniczym otoczeniem, uroczymi postaciami, żywym życiem wioski i zachwycającymi momentami z codzienności. Dynamika między mieszkańcami wioski stworzyła żywą i serdeczną atmosferę. Każda postać wniosła coś unikalnego na stół z dużym potencjałem, a powolny rozwój romansu między głównymi postaciami był na początku punktem kulminacyjnym. Jednak gdy nacisk przeniósł się na romans między głównymi postaciami około epizodu 11, żywotność wioskowych dynamik zaczęła blednąć, a dramat stracił część swojego blasku. W tym momencie dramat zamienił się w bardzo długą kompilację mdłych, nijakich scen z randek, zaniedbując przy tym wioskowe dynamiki i interakcje społeczności, które początkowo mnie zainteresowały. Ich interakcje stały się coraz bardziej nieznośne w miarę jak dramat trwał, a problemy męskich głównych postaci były dodatkowym rozczarowaniem. W każdym razie nie było idealne od samego początku, trójkąt Yeong Guk & Hwa Jeong i historia były najbardziej słabym ogniwem w wiosce i graniczyły z zniszczeniem wielu scen. Dramat zdecydowanie mógłby skorzystać z większej ilości ludzi w wiosce i więcej historii, nawet gdyby dodano więcej pobocznych postaci. Ponadto wiele historii z wioski zaczynało i kończyło się w ciągu kilku scen/odcinków. Naprawdę chciałem zobaczyć większe zaangażowanie w właściciela pubu niż w trójkąt Yeong Guk. Ostatecznie rozwiązanie okazało się tylko akceptowalne. Mimo że dramat pozostał ogólnie przyjemny, ogólna degradacja jakości po połączeniu się głównych postaci była naprawdę dużym rozczarowaniem.