
Ricky Nierva
Ricky Vega Nierva to amerykański animator, storyboardzista i projektant postaci w Pixar Animation Studios. Rozpoczął swoją karierę w dziale scenariusza przy Toy Story 2 w 1997 roku. Od tego czasu pracował przy filmach Monsters, Inc., Wielka ryba i był odpowiedzialny za projektowanie produkcji w filmie W górę. Nierva urodził się w San Diego.
Informacje osobiste
- Znany z działu
- Sztuka
- Data urodzenia
- ( lat)
- Miejsce urodzenia
- Znany także jako
-
- Ricky Vega Nierva
Pisanie - seriale
![]() |
1996 Laboratorium Dextera
Storyboard
|
77% |
Sztuka - filmy
![]() |
2013 Uniwersytet Potworny
Scenografia
|
70% |
![]() |
2009 Odlot
Scenografia
|
80% |
![]() |
2003 Gdzie jest Nemo
Kierownictwo artystyczne
|
78% |
departments.Visual Effects - filmy
![]() |
2001 Potwory i spółka
Rozwój wizualny
|
78% |
![]() |
2015 W głowie się nie mieści
Animacja
|
79% |