Niewierni w Paryżu
Dostępne na
Max

Niewierni w Paryżu Coup de chance

6.2 /10
392 ocen
2023 96 min Wydany

Fanny i Jean sprawiają wrażenie idealnego małżeństwa – oboje mają sukcesy zawodowe, mieszkają w przepięknym apartamencie w ekskluzywnej dzielnicy Paryża i wydaje się, że są w sobie zakochani tak samo jak byli, kiedy spotkali się po raz pierwszy. Ale kiedy Fanny przypadkowo wpada na Alaina, byłego kolegę z liceum, zwala ją z nóg. Wkrótce spotykają się ponownie i stają się sobie coraz bliżsi...

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Woody Allen
Scenarzysta Scenarzysta Woody Allen
Producent Producent Letty Aronson
Operator zdjęć Operator zdjęć Vittorio Storaro
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Sonia Grande
Mechanik oświetleniowy Mechanik oświetleniowy Pierre Fontbonne
Scenografia Scenografia Véronique Melery
Additional Third Assistant Director Additional Third Assistant Director Faustine Chevrin
Grafik Grafik Georges Kafian
Dźwięk Dźwięk Jean-Marie Blondel
Operator mikrofonu typu boom Operator mikrofonu typu boom Dominique Eyraud
Technik cyfrowego obrazowania Technik cyfrowego obrazowania Giacomo Bernasconi de Luca
Pierwszy asystent kamery Pierwszy asystent kamery Vincent Buron , Arnaud Gervet
Operator video assist Operator video assist Adrián Martín Maury
Operator kamery Operator kamery Valentin Monge
Operator steadicamu Operator steadicamu Valentin Monge
Drugi asystent kamery "A" Drugi asystent kamery "A" Odeline Reix
Stażysta operatora kamery Stażysta operatora kamery Ioana Sincu
Drugi asystent kamery "B" Drugi asystent kamery "B" Leo Spartacus
Logo Firma
Gravier Productions US
Perdido Productions US
Dippermouth GB
Petite Fleur Productions FR
Język
Français
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

62 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
Brent Marchant
Brent Marchant
18. 04. 2024
50%

Gdybym miał wymyślić jedno słowo opisujące najnowszy film scenarzysty i reżysera Woody'ego Allena, musiałby to być „bez znaczenia”. Ten płaski, nieinspirujący film o trofealnej żonie (Lou de Laâge)…

Gdybym miał wymyślić jedno słowo opisujące najnowszy film scenarzysty i reżysera Woody'ego Allena, musiałby to być „bez znaczenia”. Ten płaski, nieinspirujący film o trofealnej żonie (Lou de Laâge) zbyt zaborczego i bogatego paryskiego biznesmena (Melvil Poupaud), która ma romans po przypadkowym spotkaniu ze swoim dawnym kolegą z klasy (Niels Schneider), jest bliski dno kariery sławnego twórcy. Drewniane postacie w filmie rutynowo wypowiadają błache, czasem śmieszne dialogi usiane niechlujnymi odniesieniami do zamożnego życia i oczywistymi, płytkimi spostrzeżeniami na temat sztuki, poezji i kultury. Oczywiście są też zmęczone dyskusje o roli, jaką odgrywa szczęście w naszym życiu, które teraz zostały włączone do scenariuszy prawie wszystkich 50 filmów Allena. Nawet fabuła wydaje się być powtórzeniem poprzednich premier z elementami, które wydają się być zaczerpnięte z takich produkcji jak „Zbrodnie i wykroczenia” (1989), „Match Point” (2005) i „Irracjonalny mężczyzna” (2015), tylko przestawionymi w lżejszej, mniej interesującej konfiguracji tych innych lepszych dzieł - i z niecharakterystycznym i nad wyraz przewidywalnym zakończeniem. Francuski scenariusz filmu jest może jedynym wyróżniającym elementem tego dzieła, ale to dodaje niewiele do gotowego produktu (oprócz możliwego zmęczenia oczu, z jakim widzowie mogą odejść po przeczytaniu wszystkiego). Nie zrozumcie mnie źle - Allen to jeden z moich ulubionych reżyserów wszech czasów, ale ta produkcja (jak wiele z tych ostatnich lat) nie jest jednym z jego lepszych wysiłków. W rzeczywistości spekuluje się (nawet przez samego reżysera), że to może być jego ostatni obraz, i szkoda, jeśli miałby zakończyć swoją karierę filmową w ten sposób, odchodząc szeptem zamiast hukiem. Ale jeśli zbiornik jest już pusty w tym momencie, lepiej jest teraz przestać niż kontynuować produkcję przeciętnych, łatwo zapominanych obrazów, które odwracają uwagę od zdecydowanie świetnego dorobku.

6.2

Głosowano 392×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500