Wszystko w tym filmie oddycha rzeczywistością.
Wszystko w tym filmie oddycha rzeczywistością.
Porzucony przez ojca, młody chłopiec zostaje w rękach niekompetentnego opiekuna.
Samantha
Cyril
Guy
Le libraire
The Bar Owner
Wes
Educateur 1
Educateur 2
L'assistante médicale
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Jean-Pierre Dardenne , Luc Dardenne |
Scenariusz Scenariusz | Jean-Pierre Dardenne , Luc Dardenne |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Alain Marcoen |
Producent Producent | Jean-Pierre Dardenne , Luc Dardenne , Denis Freyd |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Delphine Tomson |
Scenografia Scenografia | Igor Gabriel |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Maïra Ramedhan Levi |
Montażysta Montażysta | Marie-Hélène Dozo |
Koproducent Koproducent | Andrea Occhipinti |
Producent pomocniczy Producent pomocniczy | Bernadette Meunier , Arlette Zylberberg , Stefano Massenzi , André Michotte |
Script Supervisor Script Supervisor | Marika Piedboeuf |
Kierownik produkcji Kierownik produkcji | Thomas Alfandari |
Sound Mixer Sound Mixer | Jean-Pierre Duret |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
France 2 Cinéma
FR
|
![]() |
Lucky Red
IT
|
![]() |
RTBF
BE
|
![]() |
Les Films du Fleuve
BE
|
Archipel 33>35
FR
|
|
Belgacom TV
BE
|
Język |
---|
Français |
Co sądzą inni widzowie
Wszystko w tym filmie oddycha rzeczywistością.
Wszystko w tym filmie oddycha rzeczywistością.
Czapki z głów przed Thomasem Doretem, który stworzył postać „Cyrila”, którą chętnie bym udusił. Oczywiście, ten młody chłopak ma pewne powody, by być naprawdę irytujący. Jego matka go porzuciła; jego…
Czapki z głów przed Thomasem Doretem, który stworzył postać „Cyrila”, którą chętnie bym udusił. Oczywiście, ten młody chłopak ma pewne powody, by być naprawdę irytujący. Jego matka go porzuciła; jego ojciec chce się go pozbyć, a chociaż jego jedyny prawdziwy dorosły przyjaciel „Samantha” (Cécile de France) robi, co może, po prostu nie jest tym, czego chłopiec chce. Kiedy chłopak próbuje ukraść jego rower - swoje życiowe połączenie z ojcem - wpada w bijatykę, za co zdobywa przydomek „Pitbull” i nowego przyjaciela „Westona” (Egon Di Mateo). Nikt nie chce być jego kolegą, bo ma reputację lokalnego dilera narkotyków. Teraz pytanie dla „Cyrila” brzmi, czy zaakceptuje oferowaną swobodnie, ale bardziej ograniczoną, uczucie „Samanthy”, czy też zobaczy swojego nowego i ekscytującego najlepszego kolegę jako sposób na wyjście z beznadziejności. Jest tu solidna obsada, która ilustruje role, jakie usługi społeczne próbują odgrywać w pomocy, ale to wszystko w zasadzie o młodym Dorecie i jego zdolności do opowiadania historii z perspektywy dziecka: wrażliwego, psotnego i pragnącego kogoś, kto go pokocha. Nie jest to bez śmiechu i zdecydowanie wart godziny i pół.