Vox Lux

Vox Lux Vox Lux

5.8 /10
496 ocen
2018 114 min Wydany

Celeste była nastolatką, kiedy wielka tragedia wywindowała ją na szczyty sławy i zrobiła z niej gwiazdę muzyki pop. Od tej pory media śledziły każdy jej ruch, a jej kariera rozwijała się w cieniu zjawisk, które naznaczyły XXI wiek: ataków terrorystycznych, szkolnych strzelanin, medialnej rewolucji. Dzisiaj Celeste nie jest już tą samą osobą. Po skandalicznym incydencie, który o mały włos nie zrujnował jej kariery, chce wrócić na scenę. Musi ponownie zmierzyć się ze wspomieniami sprzed lat, a w dodatku - przygotować się do wielkiej trasy koncertowej.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Natalie Portman
Natalie Portman

Celeste Montgomery

Raffey Cassidy
Raffey Cassidy

Young Celeste / Albertine

Jude Law
Jude Law

Manager

Stacy Martin
Stacy Martin

Eleanor "Ellie" Montgomery

Logan Riley Bruner
Logan Riley Bruner

Cullen Active

Maria Dizzia
Maria Dizzia

Ms. Dwyer

Meg Gibson
Meg Gibson

Mrs. Montgomery

Daniel London
Daniel London

Father Cliff

Matt Servitto
Matt Servitto

Mr. Montgomery

Leslie Silva
Leslie Silva

Stylist

Allison Winn
Allison Winn

Therese

Sasha Eden
Sasha Eden

Waitress

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Brady Corbet
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Scott Walker
Operator zdjęć Operator zdjęć Lol Crawley
Montażysta Montażysta Matthew Hannam
Producent Producent Andrew Lauren , D.J. Gugenheim , David Hinojosa , David Litvak , Michel Litvak , Robert Salerno , Gary Michael Walters , Brian Young , Christine Vachon
Koproducent Koproducent Cassandra Kulukundis
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Ron Curtis , Mark Gillespie , Natalie Portman , Jude Law
Scenografia Scenografia Sam Lisenco
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Julia Heymans
Logo Firma
Killer Films US
Bold Films US
Andrew Lauren Productions US
Sierra/Affinity US
Three Six Zero US
Język
English
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

58 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
Stephen Campbell
Stephen Campbell
31. 08. 2019
80%

Irrewerentny, dynamiczny i znamienity; obraz, jaki maluje o coraz mniej rozróżnialnym podziale między sławą a notorycznością nie jest zbyt ładny.

Irrewerentny, dynamiczny i znamienity; obraz, jaki maluje o coraz mniej rozróżnialnym podziale między sławą a notorycznością nie jest zbyt ładny.

CinemaSerf
CinemaSerf
29. 05. 2024
70%

Myślę, że Natalie Portman świetnie sobie radzi. Jej portret utalentowanej, ale autodestrukcyjnej gwiazdy rockowej brzmi prawdziwie podobnie jak wiele opowieści o prawdziwym talencie, który zaginął w…

Myślę, że Natalie Portman świetnie sobie radzi. Jej portret utalentowanej, ale autodestrukcyjnej gwiazdy rockowej brzmi prawdziwie podobnie jak wiele opowieści o prawdziwym talencie, który zaginął w rozmazanej egzystencji między rzeczywistością a notorycznością - i to bez dodatkowych konsekwencji przeżycia strzelaniny w szkole. Czy to bagatelizuje relację między terroryzmem (lub szaleństwem z bronią) a muzyką popową, czy też pokazuje istotną potrzebę tej drugiej, by iść naprzód bez względu na pierwszą? Brady Corbet spotkał się z pewną krytyką za to, jak się z tym uporał, ale ja uważam to za zbyt surowe - to zmusza do myślenia i być może testować nasze własne wartości i zasady. Będzie nadal dzielić opinię, ale nie jest to gorsze.

5.8

Głosowano 496×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500