Nigdy jeszcze nikt pijący butelkę Sprite'a nie sprawił, że zacząłem drżeć z bólu i strachu.
Nigdy jeszcze nikt pijący butelkę Sprite'a nie sprawił, że zacząłem drżeć z bólu i strachu.
Po nieudanym napadzie banki, w wyniku którego Nick ląduje w więzieniu, Connie wyrusza na desperacką podróż przez niebezpieczne ulice miasta. Podczas jednej szalonej nocy próbuje zdobyć pieniądze na kaucję dla brata i stopniowo zdaje sobie sprawę, że ich życie jest kompletnie skomplikowane...
Connie Nikas
Nick Nikas
Ray
Crystal
Corey Ellman
Dash the Park Security Guard
Caliph
Peter the Psychiatrist
Agapia Nikas
Annie
Loren Ellman
Eric the Bail Bondsman
Bail Bondsman's Assistant
Rachel the Public Defender
Trevor
Donnie
Acid Buying Complainer
Nassau County Police Officer A
Nassau County Police Officer B
7th Floor Elmhurst Police Officer
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Benny Safdie , Josh Safdie |
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej | Daniel Lopatin |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Sean Price Williams |
Scenariusz Scenariusz | Josh Safdie , Ronald Bronstein |
Producent Producent | Oscar Boyson , Sebastian Bear-McClard , Terry Dougas , Paris Kassidokostas-Latsis |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Jean-Luc De Fanti |
Koproducent Koproducent | Brendan McHugh |
Współproducent wykonawczy Współproducent wykonawczy | Stephanie Meurer , Alexis Varouxakis |
Obsada Obsada | Jennifer Venditti |
Montażysta Montażysta | Benny Safdie , Ronald Bronstein |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Miyako Bellizzi , Mordechai Rubinstein |
Charakteryzator Charakteryzator | Jessica Jade Jacob |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Rhea Films
US
|
![]() |
Elara Pictures
US
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
Nigdy jeszcze nikt pijący butelkę Sprite'a nie sprawił, że zacząłem drżeć z bólu i strachu.
Nigdy jeszcze nikt pijący butelkę Sprite'a nie sprawił, że zacząłem drżeć z bólu i strachu.
Mogę tylko przypuszczać, że ludzie żartowali, gdy mówili mi, że Good Time to dobry czas. Z pewnością nie jest to dobry czas! Good Time jest bardzo niekomfortowym, wywołującym złość i depresję, a ja…
Mogę tylko przypuszczać, że ludzie żartowali, gdy mówili mi, że Good Time to dobry czas. Z pewnością nie jest to dobry czas! Good Time jest bardzo niekomfortowym, wywołującym złość i depresję, a ja cieszyłem się każdą minutą. Bez wątpienia największym atutem jest paleta kolorów, przy czym większość scen jest oświetlona neonowymi światłami lub blaskiem telewizora albo dalekim światłem ulicznym. Nawet gdy film tonalnie poszedł w mroczną stronę, widok twarzy Roberta Pattinsona oświetlonej neonowym czerwonym światłem jest piękny. Osobiście lubię filmy tylko ze względu na neonowe oświetlenie, a Good Time używa go jako świetny kontrast do brudnego uczucia wszystkiego innego. Przyznam, że fabuła była moją najmniej ulubioną częścią, ale aktorstwo, zdjęcia i muzyka współpracują tak dobrze, że nie przeszkadzało mi to zbytnio. Mówię, że aktorstwo jest świetne, ale naprawdę mam na myśli, że Robert Pattinson i Benny Safdie są świetni, wszyscy inni są tylko sposobem na posunięcie fabuły naprzód i są w porządku (oprócz Barkhada Abdiego, który po prostu nie łączy). Jeśli widziałeś Pattinsona tylko w Sagi Zmierzch (przyznam, że ja też go widziałam tylko w tej roli), gdzie nikt nie gra, tylko recytuje teksty z martwymi oczami, to takie odejście i on naprawdę dostarcza wiarygodne i autentyczne wykonanie. Fabuła nie jest doskonała, ma pewne problemy z tempem i kilka momentów „Dlaczego to robią?”, ale jest to bardzo wciągająca historia, która jest tak ciemna i ponura, ale nadal potrafi przenosić serce. Fabuła ustawia Pattinsona jako protagonistę, który stara się pomóc swojemu bratu z zaburzeniami psychicznymi po opuszczeniu domu, ale naprawdę skomplikowane jest, czy chcesz mu kibicować. Zakończenie nie było tym, czego oczekiwałem lub chciałem, ale jest solidnym zakończeniem i pasuje do filmu. Good Time to nie jest film, który większość ludzi doceni lub nawet chciałby obejrzeć, jeśli wie, o czym naprawdę jest, ale jeśli potrafisz docenić w pełni ciemny i ponury film, który nie odpuszcza, to jest wartościowy film, który ma coś do powiedzenia.
Ten szorstki, wywołujący lęk film o nieudanej napadzie przechwytuje kinetyczną energię i przygnębiającą atmosferę tych, którzy walczą o życie (legalnie i nielegalnie) w dużym mieście. Gra aktorska…
Ten szorstki, wywołujący lęk film o nieudanej napadzie przechwytuje kinetyczną energię i przygnębiającą atmosferę tych, którzy walczą o życie (legalnie i nielegalnie) w dużym mieście. Gra aktorska jest fenomenalna, zwłaszcza występ Roberta Pattinsona i zaskakująco poruszająca rola współreżysera Benny'ego Safdiego, który gra brata Pattinsona. Szalona jazda.
Sleazy, ponury i pierwotny niskobudżetowy kryminalny thriller „Good Time” to jak cios kinowy w twarz. Im więcej myślę o tym filmie przez moje obrazowe czarne oko, tym bardziej mi się podoba. Rzadko…
Sleazy, ponury i pierwotny niskobudżetowy kryminalny thriller „Good Time” to jak cios kinowy w twarz. Im więcej myślę o tym filmie przez moje obrazowe czarne oko, tym bardziej mi się podoba. Rzadko zdarza się znaleźć film tak pewny siebie i w pełni oddany swojemu ponurzemu tonowi, który wchodzi na ekran w swojej pierwszej scenie z zaskakującym, śmiałym pewnością siebie. Ten film przypomina początki prac Scorsese, ale nigdy nie wydaje się tanią podróbką mistrza.