Zabójcze maszyny
Dostępne na
Netflix
Amazon Prime Video
SkyShowtime
Max

Zabójcze maszyny Mortal Engines

6.2 /10
4,826 ocen
2018 128 min Wydany

Cywilizacja została zniszczona przez kataklizm. Tysiąc lat później ludzkość dostosowała się do nowych warunków. Gigantyczne miasta przemieszczające się po Ziemi niszczą mniejsze osady. Tom Natsworthy, mieszkaniec trakcyjnego Londynu, musi walczyć o przetrwanie. W swojej podróży spotyka niebezpieczną uciekinierkę Hester Shaw. Dwie przeciwstawne strony muszą się połączyć i stworzyć nieprawdopodobne sojusz, który może zmienić przyszłość.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Hera Hilmar
Hera Hilmar

Hester Shaw

Robert Sheehan
Robert Sheehan

Tom Natsworthy

Hugo Weaving
Hugo Weaving

Thaddeus Valentine

Jihae
Jihae

Anna Fang

Ronan Raftery
Ronan Raftery

Bevis Pod

Leila George
Leila George

Katherine Valentine

Patrick Malahide
Patrick Malahide

Magnus Crome

Colin Salmon
Colin Salmon

Chudleigh Pomeroy

Regé-Jean Page
Regé-Jean Page

Captain Khora

Frankie Adams
Frankie Adams

Yasmina Rashid

Leifur Sigurdarson
Leifur Sigurdarson

Nils Lindstrom

Kahn West
Kahn West

Toa Heke

Andrew Lees
Andrew Lees

Herbert Melliphant

Sophie Cox
Sophie Cox

Clytie Potts

Kee Chan
Kee Chan

Governor Kwan

Sarah Peirse
Sarah Peirse

Dr. Twix

Mark Hadlow
Mark Hadlow

Stigwood

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Christian Rivers
Producent Producent Peter Jackson , Fran Walsh , Zane Weiner , Amanda Walker , Deborah Forte
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Ken Kamins
Koproducent Koproducent Philippa Boyens
Scenariusz Scenariusz Peter Jackson , Philippa Boyens , Fran Walsh
Powieść Powieść Philip Reeve
Operator zdjęć Operator zdjęć Simon Raby
Scenografia Scenografia Dan Hennah
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Kate Hawley , Bob Buck
Obsada Obsada Liz Mullane
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Tom Holkenborg
Dubler kaskaderski Dubler kaskaderski Inge Sildnik
Choreograf walk Choreograf walk Mark Trotter
Logo Firma
WingNut Films NZ
Universal Pictures US
Scholastic Productions US
MRC US
Silvertongue Films US
Język
English
Recenzje (3)

Co sądzą inni widzowie

62 %
Średnia ocena
3
Łącznie recenzji
TalisBriedis
TalisBriedis
11. 04. 2019
90%

Dobry próba. Inny, wyjątkowy, a sety są świetne. Tak, ma kilka słabych punktów, a niektóre pisanie/edycja mogłyby być lepsze. Ale to jest orzeźwiająca zmiana w zwykłych sci-fi rzeczach, które…

Dobry próba. Inny, wyjątkowy, a sety są świetne. Tak, ma kilka słabych punktów, a niektóre pisanie/edycja mogłyby być lepsze. Ale to jest orzeźwiająca zmiana w zwykłych sci-fi rzeczach, które wychodzą. Marvel i DC zalewają rynek swoimi superbohaterami (nie wszystko złe, po prostu za dużo) Nienawidzę wszystkich tych wampirów/wilkolaków/zombie gówno (wszystko). To miła zmiana i podobało mi się to!

Per Gunnar Jonsson
Per Gunnar Jonsson
19. 04. 2019
90%

Muszę powiedzieć, że bardzo podobał mi się ten film. Jest to taki fantasy, science fiction (nacisk na fikcję) i steam punk (albo może powinienem powiedzieć diesel punk) wymieszane razem. Świat jest…

Muszę powiedzieć, że bardzo podobał mi się ten film. Jest to taki fantasy, science fiction (nacisk na fikcję) i steam punk (albo może powinienem powiedzieć diesel punk) wymieszane razem. Świat jest dość ciemny postapokaliptyczny świat, gdzie poruszające się drapieżne miasta polują na siebie nawzajem. Cały koncept jest oczywiście dość absurdalny, ale tworzy niesamowite i spektakularne efekty specjalne, a ja jestem łakomczuchem na spektakularne efekty specjalne. Ponadto cała historia trzyma się dość dobrze. To jest dość proste bez zbyt wielu irytujących społecznych lub ekologicznych kaznodziejstw, które dręczą tyle filmów w dzisiejszych czasach. Trochę przewidywalne, ale ogólnie dobry pojazd dla licznych akcji. Podobały mi się również większość postaci. Zarówno zły facet, jak i dobrzy chłopcy mieli przyzwoite charyzmy z wyjątkiem Toma, który był trochę naiwnym skarpetką, chociaż w końcu się ogarnął. Były tam kilka wad. Nic naprawdę poważnego, poza tym, że w jednej scenie na końcu miasto Londyn zostało pokazane przeciwko ścianie i było cholernie malutkie w porównaniu ze ścianą. Ostatnią deską ratunku głównego złoczyńcy było zepchnięcie Londynu przeciwko ścianie i spodziewano się, że ją zniszczy. Wcześniej w filmie Londyn był przedstawiony jako naprawdę ogromny. Ta scena naprawdę to zepsuła i sprawiła, że stał się urojeniowy. Poza tym, zakończenie narzekania Toma i jego naiwności, film naprawdę mi się podobał. To był rodzaj przesadnego, fantasy/fikcyjnego filmu z dużym budżetem, którego nie widzisz codziennie. Oczywiście gnoje, zwani „krytykami”) na Rotten Tomatoes i innych głównych mediach starali się przekonać wszystkich, jak zły był ten film. Jak zwykle, to tylko to, co wychodzi z południowego końca północnie zorientowanego byka.

CinemaSerf
CinemaSerf
26. 04. 2024
60%

Od zespołu, który przywiózł nam wszystko od Śródziemia, pochodzi ta świetnie wyglądająca, ale wysoce pochodna przygoda fantasy, która regurgituje hybrydę historii i wypluwa je dość niezauważalnie.…

Od zespołu, który przywiózł nam wszystko od Śródziemia, pochodzi ta świetnie wyglądająca, ale wysoce pochodna przygoda fantasy, która regurgituje hybrydę historii i wypluwa je dość niezauważalnie. Trzeba przyznać, że istnieje charyzma między dwoma głównymi bohaterami - obydwoje atrakcyjni, młodzi i odważni - Hera Hilmar ("Hester) i Robert Sheehan ("Tom") gdy próbują przeszkodzić maniakalnym ambicjom "Thaddeusa Valentinea" (odpowiednio dramatycznego, Hugo Weaving, podobnego do "Elronda"), który jest odpowiedzialny za dostarczenie nieprzerwanej źródła energii dla plądrującego mechanicznego miasta Londynu. Efekty wizualne są świetne, jak można by się spodziewać, a ścieżka dźwiękowa ma coś z Howarda Shore'a, ale nieustępliwość sytuacji z deszczu pod rynnę przeciwko niemożliwym szansom po prostu zbyt często się powtarza i zakończenie, chociaż imponujące pod względem kreatywnym, nie ma w sobie żadnego napięcia. Na ten film clearly zostały wydane pieniądze, ale nie na scenariusz ani na fabułę. Jest ok, ale nic więcej...

6.2

Głosowano 4826×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500