Mimo potężnego występu Swintona Luca Guadagnino udowodnił, że popełnił błąd stawiając narrację na usługach techniki.
Mimo potężnego występu Swintona Luca Guadagnino udowodnił, że popełnił błąd stawiając narrację na usługach techniki.
Emma od wielu lat opuściła Rosję, by zamieszkać z mężem we Włoszech. Obecnie jest członkiem potężnej rodziny przemysłowej, szanowaną matką trójki dzieci, ale czuje się niezaspokojona. Pewnego dnia Antonio, utalentowany szef kuchni i przyjaciel jej syna, rozpali wszystkie jej zmysły.
Emma Recchi
Edoardo Recchi Junior
Antonio Biscaglia
Elisabetta Recchi
Tancredi Recchi
Ida Marangon
Eva Ugolini
Shai Kubelkian
Gianluca Recchi
Anita Toffoli
Gregorio Sanfelice
Andrea Tavecchia
Edoardo Recchi Senior
Allegra Rori Recchi
Rachele Piermarini
Liliana Macedo
João Macedo
Mr. Gralierni
Mrs. Gralieni
Beatrice Tavecchia
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Luca Guadagnino |
Historia Historia | Luca Guadagnino |
Scenariusz Scenariusz | Luca Guadagnino , Barbara Alberti , Ivan Cotroneo , Walter Fasano |
Montażysta Montażysta | Walter Fasano |
Producent Producent | Tilda Swinton , Marco Morabito , Luca Guadagnino , Alessandro Usai , Francesco Melzi d'Eril , Massimiliano Violante |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Yorick Le Saux |
Scenografia Scenografia | Francesca Balestra Di Mottola |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Antonella Cannarozzi |
Muzyka Muzyka | John Adams |
Reżyser drugiej ekipy Reżyser drugiej ekipy | Ferdinando Cito Filomarino |
Kierownik jednostki Kierownik jednostki | Tom Forsyth |
Logo | Firma |
---|---|
Mikado Film
IT
|
|
![]() |
Frenesy Film
IT
|
First Sun
IT
|
|
![]() |
RAI Cinema
IT
|
Język |
---|
English |
Italiano |
Pусский |
Co sądzą inni widzowie
Mimo potężnego występu Swintona Luca Guadagnino udowodnił, że popełnił błąd stawiając narrację na usługach techniki.
Mimo potężnego występu Swintona Luca Guadagnino udowodnił, że popełnił błąd stawiając narrację na usługach techniki.
„Emma” (Tilda Swinton) opuściła zwyczajne życie w Rosji, aby przeprowadziła się do Mediolanu, gdzie wyszła za miejscowego przemysłowca „Recchiego” (Pippo Delbono) i miała trójkę dzieci. Podoba jej…
„Emma” (Tilda Swinton) opuściła zwyczajne życie w Rosji, aby przeprowadziła się do Mediolanu, gdzie wyszła za miejscowego przemysłowca „Recchiego” (Pippo Delbono) i miała trójkę dzieci. Podoba jej się to życie i jego przywileje, ale mało jej wyzwań i nie czuje się spełniona. Ich córka „Elisabetta” mieszka w Nicei, a dwaj synowie „Edo” (Flavio Parenti) i „Gianluca” (Mattie Zachary) pozostają w domu z rodzicami. To właśnie starszy syn ma plany otworzenia restauracji ze swoim doświadczonym szefem kuchni i najlepszym przyjacielem „Antoniem” (Flavio Parenti) i okazuje matczą zainteresowanie pracą swojego syna, co sprawia, że „Emma” zaczyna uświadamiać sobie, co tak naprawdę jej brakowało, gdy angażuje się w gorący romans z młodym mężczyzną. Z dwoma mężczyznami pracującymi ramię w ramię, to tylko kwestia czasu, zanim to tajemnica wyjdzie na jaw, a gdy nastąpi tragedia, rodzina, która nie jest przygotowana na konsekwencje jej zachowania, ponosi tego konsekwencje - a do nich należy również „Emma”. Obawiam się, że zawsze uważam Swinton za niezwykle sterylizowaną aktorkę, a nawet tutaj - w środku namiętności ze swoim ciemnoskórym kochankiem, po prostu nie podniosła niczego z kartki, a zakończenie wydaje się trochę zbyt wymuszone dla efektu niż naprawdę dostarczenie nam czegoś istotnego do zakończenia pięknie sfilmowanej historii. To tabu, które bardziej przypomina wilgotną petardę. Całkiem mi się to podobało, a jest to stylowo zmontowany kawałek pracy od Luca Guadagnino, ale ma rozczarowującą pustkę, która sprawiła, że poczułem się raczej rozczarowany.