Broadwayowski producent Max Bialystock i jego księgowy, Leo Bloom, planują zarobić pieniądze, zafascynowani bogatymi starszymi kobietami, które zainwestują w produkcję wielokrotnie więcej niż rzeczywisty koszt, a następnie wystawią spektakl, który na pewno zakończy się klęską - a co może być bardziej pewną klapą niż kiczowaty musical celebrowanie Hitlera.
Najlepszy z najlepszych - GOAT - Najlepsze komedie. Zdecydowanie mój numer jeden. Ten film można obejrzeć wielokrotnie - zawsze równie zabawny i ponadczasowy.
Najlepszy z najlepszych - GOAT - Najlepsze komedie. Zdecydowanie mój numer jeden. Ten film można obejrzeć wielokrotnie - zawsze równie zabawny i ponadczasowy.
adorablepanic
10. 04. 2020
90%
PRODUCENCI (1967) - Pierwszy film fabularny Mela Brooksa zaczyna się najśmieszniejszą sekwencją napisów początkowych, jaką kiedykolwiek widziałem - finansowo motywowane spotkanie między serialowym…
PRODUCENCI (1967) - Pierwszy film fabularny Mela Brooksa zaczyna się najśmieszniejszą sekwencją napisów początkowych, jaką kiedykolwiek widziałem - finansowo motywowane spotkanie między serialowym niepowodzeniem na Broadwayu a seksualnie niezaspokojoną osiemdziesiątką - a potem staje się jeszcze bardziej zabawny w miarę postępu fabuły. Fantastyczny Zero Mostel jakoś potrafi pożerać dekoracje na śniadanie, obiad i kolację, nie przyćmiewając jednocześnie żadnego z pozostałych aktorów (których występy również są odpowiednio szerokie, szczerze mówiąc). Co ciekawe, gdyby nie mało znany film pod nazwą THE GRADUATE (1967) obsadzany, kiedy ten film przechodził do produkcji, mielibyśmy Dustina Hoffmana jako naiwnego dramatopisarza nazistowskiego. Tak więc Dustin poszedł do sławy w innym obrazie; Kenneth Mars dostał soczystą rolę w swoim drugim filmie fabularnym; a Mel miał okazję zbesztać Trzecią Rzeszę i zdobyć Oscara za scenariusz, robiąc to. Czasami po prostu wszystko się układa.