Magia uczuć
Dostępne na
Max

Magia uczuć The Fall

7.6 /10
1,375 ocen
2006 119 min Wydany

W szpitalu miejskim na obrzeżach Los Angeles, w latach 20. XX wieku, zraniony kaskader zaczyna opowiadać małej dziewczynce z złamaną ręką fantastyczną historię o 5 mitycznych bohaterach. Dzięki jego roztrzęsionemu stanowi umysłu i jej bujnej wyobraźni, granica między fikcją a rzeczywistością zaczyna się zacierać w miarę jak fabuła się rozwija.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Lee Pace
Lee Pace

Roy Walker / Black Bandit

Catinca Untaru
Catinca Untaru

Alexandria

Jeetu Verma
Jeetu Verma

Indian / Orange Picker

Marcus Wesley
Marcus Wesley

Otta Benga / Ice Delivery Man

Leo Bill
Leo Bill

Charles Darwin / Orderly

Julian Bleach
Julian Bleach

Mystic / Orange Picker

Justine Waddell
Justine Waddell

Nurse Evelyn / Sister Evelyn

Kim Uylenbroek
Kim Uylenbroek

Doctor / Alexander The Great

Aiden Lithgow
Aiden Lithgow

Alexander's Messenger

Emil Hostina
Emil Hostina

Alexandria's Father / Blue Bandit

Sean Gilder
Sean Gilder

Walt Purdy

Daniel Caltagirone
Daniel Caltagirone

Sinclair / Governor Odious

Robin Smith
Robin Smith

Luigi / One Legged Actor

Andrew Roussouw
Andrew Roussouw

Mr. Sabatini

Michael Huff
Michael Huff

Dr. Whitaker

Grant Swanby
Grant Swanby

Father Augustine

Ayesha Verman
Ayesha Verman

Indian's Bride

Ketut Rina
Ketut Rina

Chief Mystic

Camilla Waldman
Camilla Waldman

Crying Woman

Logo Firma
Absolute Entertainment
Googly Films US
Deep Films
Tree Top Films
RadicalMedia US
Język
English
Latin
Română
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

76 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
Andres Gomez
Andres Gomez
14. 01. 2014
60%

Być może zbyt ambitny ten dramat poprzez opowieść dla dzieci. Fotografia jest jednak świetna.

Być może zbyt ambitny ten dramat poprzez opowieść dla dzieci. Fotografia jest jednak świetna.

CinemaSerf
CinemaSerf
20. 10. 2024
70%

To jest dość przyjemne przedstawienie wielojęzycznych scenariuszy w stylu Tysiąca i jednej nocy, gdzie „Roy” (Lee Pace) znajduje się w szpitalu w Los Angeles lat dwudziestych XX wieku. Wcześniej był…

To jest dość przyjemne przedstawienie wielojęzycznych scenariuszy w stylu Tysiąca i jednej nocy, gdzie „Roy” (Lee Pace) znajduje się w szpitalu w Los Angeles lat dwudziestych XX wieku. Wcześniej był kaskaderem filmowym, ale wypadek pozbawił go możliwości poruszania nogami, a ponieważ nauka medyczna była dość ograniczona, jest praktycznie przykuty do łóżka. W szpitalu znajduje się także młoda „Alexandria” (Catinca Untaru), która dochodzi do siebie po złamaniu ręki i potrzebuje trochę rozbawienia. Dzięki żywej i zróżnicowanej wyobraźni zaczyna opowiadać swojej nowej przyjaciółce fantastyczne opowieści o zbójcach i niewolnikach, którzy starają się pokonać uosobienie zła, jakim jest „Odrażający”. W trakcie podróży staje się zafascynowana, gdy „Czarny Zbój” próbuje pomścić śmierć swojego „Niebieskiego” brata, współpracując z równie zaniepokojonym „Luigim” (Robin Smith), który okazuje się być dość zręczny, jeśli chodzi o wybuchające rzeczy! Faktycznie, przed zbyt długo mamy całkiem sporo osób zdeterminowanych, by doprowadzić swojego nikczemnego przeciwnika do księgi. Jednak istnieje metoda w jego szaleństwie opowiadania tych historii. Powierza jej zadanie zdobycia dla niego niektórych lekarstw, których nie może uzyskać od pielęgniarek. Kiedy odkryjemy, o co chodzi, zaczynamy doceniać, że „Roy” ma własny mroczniejszy plan. Pytanie może brzmieć, czy jego opowieści stworzą więź z młodym człowiekiem, która mogłaby go odwrócić od tej ścieżki? To świetna zabawa, z mnóstwem akcji zapakowanej w dwie godziny, które naprawdę szybko mija. Występ Daniela Caltagirone jako złoczyńcy przypomniał mi trochę sierżanta z starego serialu telewizyjnego „Zorro” - groźny, ale w niemal ojcowskim stylu, a z mnóstwem szarży i szermierki, pirotechniki i fantastycznej tajemnicy tak łatwo jest dla nas zagłębić się w jego opowieści, jak dla młodej „Alexandrii” - i to postać, którą gra młoda panna Untaru - nadając entuzjazm, trochę zdumienia, a następnie coś zupełnie bardziej poruszającego. Muzyka jest żywa, dialog często dość zabawny, a styl portmanteau opowiadania rozdziałowego dobrze się sprawdza. Jest to dla dorosłych; można to dostrzec praktycznie od samego początku i naprawdę mi się to podobało.

7.6

Głosowano 1375×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500