Życie uznawanego brytyjskiego polityka w najwyższym momencie swojej kariery rozpada się, gdy staje się obsesyjnie zainteresowany kochanką swojego syna.
Drgający film, Juliette Binoche i Jeremy Irons mają świetną chemię. To bardzo artystyczny film. Ale zostawia cię z nieprzyjemnym uczuciem, gdy zdajesz sobie sprawę z konsekwencji.
Drgający film, Juliette Binoche i Jeremy Irons mają świetną chemię. To bardzo artystyczny film. Ale zostawia cię z nieprzyjemnym uczuciem, gdy zdajesz sobie sprawę z konsekwencji.
CinemaSerf
26. 08. 2023
60%
Jeremy Irons jest szczęśliwie żonaty (z Mirandą Richardson) brytyjskim ministrem rządu, który spotyka się z jego zazwyczaj dość swobodnym synem (Rupert Graves) i jego najnowszą dziewczyną (Juliette…
Jeremy Irons jest szczęśliwie żonaty (z Mirandą Richardson) brytyjskim ministrem rządu, który spotyka się z jego zazwyczaj dość swobodnym synem (Rupert Graves) i jego najnowszą dziewczyną (Juliette Binoche). Dwoje natychmiast się kliknęli - i niedługo robią o wiele więcej niż tylko klikanie. To wszystko - prowadzą swoją tajną łączność z wszystkimi jej związany ryzykami i ekscytacją przed zakończeniem, które naprawdę uważałem za rozczarowujące. Jest to jedno z często drewnianych, lepszych wysiłków Ironsa, Graves wciąż ma swoje włosy „Scudder” z filmu „Maurice” (1987) i Binoche świetnie sprawdza się jako femme fatale, ale jakoś historia po prostu toczy się. Wygląda dobrze, ale tempo jest zbyt procedurale i oprócz żałosnej i niewykorzystanej Richardson, pozostałe postacie nie wywołują niczego przyjemnego ani osobistego. Nawet (rzadkie) sceny seksu brakują intymności lub intensywności; dla mnie to wszystko jest trochę A+B=C.