Pod prąd

Pod prąd Hustle & Flow

7.1 /10
398 ocen
2005 116 min Wydany

Z pomocą swoich przyjaciół memphiski alfons w środku życia próbuje stać się udanym raperem hip-hopowym.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Craig Brewer
Operator zdjęć Operator zdjęć Amy Vincent
Producent Producent John Singleton , Stephanie Allain
Montażysta Montażysta Billy Fox
Scenografia Scenografia Keith Brian Burns
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Scott Bomar
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Paul A. Simmons Jr.
Obsada Obsada Kimberly Hardin
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Dwight Williams
Producent pomocniczy Producent pomocniczy Preston L. Holmes
Script Supervisor Script Supervisor Ilene Pickus
Mikser dźwięku Mikser dźwięku Michael C. Casper , Daniel J. Leahy
Nadzorujący montaż dźwięku Nadzorujący montaż dźwięku Greg Hedgepath , Frank Smathers
Montażysta efektów dźwiękowych Montażysta efektów dźwiękowych Michael Camello , Brian W. Jennings , James Azizi Penny
Projektant dźwięku Projektant dźwięku Brian W. Jennings
Logo Firma
MTV Films US
New Deal Productions US
Język
English
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

71 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
23. 11. 2024
60%

Terrence Howard naprawdę wkłada serce i duszę w tę surową historię mężczyzny aspirującego do opuszczenia swoich dni sutenerstwa i stania się hip-hopowym MC. Żyjący w Memphis, miasto ma ogromną…

Terrence Howard naprawdę wkłada serce i duszę w tę surową historię mężczyzny aspirującego do opuszczenia swoich dni sutenerstwa i stania się hip-hopowym MC. Żyjący w Memphis, miasto ma ogromną tradycję muzyczną, ale jego własne osobiste bagaże zagrażają mu i ciągną go w dół przy każdej okazji, gdy próbuje przylgnąć do odwiedzającej supergwiazdy "Skinny Black" (Ludacris). Wie, że to prawdopodobnie jego ostatnia szansa na ucieczkę od cyklu beznadziejności, z którym się boryka, ale czy potrafi pozostać skoncentrowany, na właściwej drodze i z dala od przestępstw wystarczająco długo, aby udowodnić swoją wartość? Główna charakteryzacja „Djaya” jest tutaj silnie przedstawiona z odwagą i stopniem wiarygodności, który naprawdę działa czasami. Niestety jednak większość reszty ucieka się do bardziej agresywnej i wulgarnie stereotypowej postawy, która wzmacnia tyle pejoratywnych poglądów na to, jak Afroamerykanie traktują siebie nawzajem i kobiety (i dzieci) w swoim życiu. To ta bardzo smutna przewidywalność, która raczej zepsuła potencjał wysiłku Howarda tutaj, i w połowie mogę szczerze powiedzieć, że zupełnie nie obchodziło mnie, czy odniesie sukces czy nie. Zbyt wiele życiorysów już zostało zniszczonych przez jego wcześniejsze zachowanie, więc dlaczego miałby uniknąć konsekwencji okrutnego kręgu, w którym sam miał swój udział w stworzeniu? Jest mnóstwo dla fanów gatunku muzycznego, którzy mogą zagłębić się w to jako formę ucieczki z ich letargii i znalezienia nadziei. Może to rezonować bardziej w USA, ale gdzie indziej może być postrzegane jako historia nieprzyjemnego człowieka, który grał w psie-żreńcie aż do momentu, gdy już mu się to nie opłacało, a potem próbował uciec przed samym byciem zjedzonym.

7.1

Głosowano 398×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500