Świetny występ!!!
Świetny występ!!!
Laszlo Kreizler
John Moore
Sara Howard
Lucius Isaacson
Theodore Roosevelt
Marcus Isaacson
Cyrus Montrose
Libby Hatch
Captain Connor
Bitsy Sussman
Mary Palmer
Stevie Taggert
Thomas Byrnes
Jane Gooding
Beansie
Young Roundsman
Mrs. Zweig
Henry Wolff
Flora
Police Clerk
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Jakob Verbruggen , Eric Roth , Cary Joji Fukunaga , E. Max Frye , Hossein Amini , Rosalie Swedlin , Steve Golin , Chris Symes , David Caffrey , Stuart Carolan , Alyson Feltes |
Współproducent wykonawczy Współproducent wykonawczy | Marshall Persinger , Jamie Payne , Ben Rosenblatt |
Scenariusz telewizyjny Scenariusz telewizyjny | Cary Joji Fukunaga , John Sayles , Chase Palmer |
Operator zdjęć Operator zdjęć | P.J. Dillon |
Montażysta Montażysta | Tanya Swerling , Matt Platts-Mills |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Anonymous Content
US
|
Studio T
US
|
|
![]() |
Paramount Television Studios
US
|
Vanessa Productions
US
|
|
Stuma Productions
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
Świetny występ!!!
Świetny występ!!!
Właśnie skończyłem odcinek #4, a ta "podróż przez przeszłość" ma taki mdły klimat. "Murdoch Mysteries," które obejmują tę samą epokę, mają tę pewną osobowość, której tej produkcji brakuje. Komisarz…
Właśnie skończyłem odcinek #4, a ta "podróż przez przeszłość" ma taki mdły klimat. "Murdoch Mysteries," które obejmują tę samą epokę, mają tę pewną osobowość, której tej produkcji brakuje. Komisarz policji z Nowego Jorku "Theodore Roosevelt" wydaje się jak "Theodore Cleaver" z dawnych lat "Pozwól to bobrzyć. Nie jest to "Inspektor Brackenreid," który jest twardy, pełen werwy, jak historyczny Teddy Roosevelt. Co do "Tańczących chłopców z Nowego Jorku," kryminalne wykorzystywanie chłopców przed dojrzewaniem nie jest tak wkurzające jak współczesne praktyki w Afganistanie przez bogatych/mocnych mężczyzn. Może to jest ciemność "oświetlona słabymi świecami," kiedy Zło grasuje w mieście albo wyblakły kolor codziennej Nowego Jorku z 1896 roku. Obejrzę odcinek #5 przed udaniem się na północ do 8. sezonu "Toronto Constabulary tales."
Zacząłem oglądać ten serial praktycznie od drugiego sezonu i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba. Fantastyczna akcja, sympatyczna obsada, dobra fabuła. Jest tu wiele do pochwalenia, ale nie…
Zacząłem oglądać ten serial praktycznie od drugiego sezonu i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podoba. Fantastyczna akcja, sympatyczna obsada, dobra fabuła. Jest tu wiele do pochwalenia, ale nie mogę go polecić dzieciom ze względu na eksplicitną zawartość. Jeśli jesteś wystarczająco dorosły, ten serial jest dla Ciebie. Na pewno warto obejrzeć.
Gdy na moście zostaje znalezione zmasakrowane ciało chłopca, alienista dr Kreizler stwierdza, że przypomina to nierozwiązaną sprawę morderstwa jego byłego pacjenta.
Brat Giorgia dzieli się z Sarą cenną uwagą przekazaną jego rodzinie przez policję. Kreizler zwołuje spotkanie. John prowadzi śledztwo w domu publicznym.
Sally pomaga Kreizlerowi lepiej zrozumieć powiązania ofiar i mordercy. Gdy zostaje znalezione kolejne ciało, Sara zauważa, że coś łączy miejsca zbrodni.
Kreizler odwiedza byłego pacjenta, aby lepiej zrozumieć umysł sadysty. John ma swoją teorię na temat srebrnego uśmiechu. Pani Santorelli dostaje przerażający list.
Pewien szczegół z listu pozwala Kreizlerowi poznać datę kolejnego morderstwa. Roosevelt dowiaduje się o Willemie Van Bergenie i postanawia wziąć sprawy w swoje ręce.
Stevie pełni rolę przynęty, która ma pomóc złapać mordercę. Sara przyłapuje Kreizlera na dziwnym kłamstwie i drąży temat. Connor dowiaduje się, że Willem chce uciec.
Obrażenia na ciele ostatniej ofiary sugerują, że zabójca mógł być na Dzikim Zachodzie. Kreizler zostaje zmuszony do przemyślenia tego, jak traktuje domowników.
W szpitalu św. Elżbiety Kreizler i John dowiadują się o istnieniu żołnierza, który odpowiada profilowi. Sara odwiedza rodzinne miasto podejrzanego w stanie Nowy Jork.
Cyrus planuje zemstę na Connorze. Tymczasem Sara i inni wybierają się do urzędu statystycznego, gdzie zdobywają wskazówkę dotyczącą miejsca przebywania podejrzanego.
Gdy Joseph znika, John zaczyna się obawiać najgorszego i zwierza się Sarze. Kreizler i Sara dzielą się swoimi traumami. Dochodzi też do konfrontacji Kreizlera i mordercy.