To jest strasznie sterylny, niezbyt ekscytujący i zbyt nad skryptowany serial, który jest czasami ratowany przez Megana Follows jako manipulacyjna Katarzyna Medycejska, ale poza tym nie ma nic do…
To jest strasznie sterylny, niezbyt ekscytujący i zbyt nad skryptowany serial, który jest czasami ratowany przez Megana Follows jako manipulacyjna Katarzyna Medycejska, ale poza tym nie ma nic do zaoferowania nikomu. Oparty, bardzo luźno, na wczesnym życiu Marii, królowej Szkocji (Adelaide Kane) na dworze króla Henryka II, gdzie jest zaręczona od dzieciństwa z Dauphinem (Toby Regbo). Serial korzysta z znacznego stopnia filmowej licencji, gdy śledzimy jej dobrze udokumentowane próby i zmartwienia, gdy radzi sobie z intrygami francuskiego dworu, ale robi to bez żadnej duszy - ani pasji. Nie musiał być to rajd HBO; ale jest tu zbyt wielu 'ładnych' aktorów dostarczających przeciętne scenariusze, fabuły i tajemnice. Nawet gdy rzeczy stają się nieco romantyczne (nigdy nie stają się wulgarnymi), cieszymy się ludowym soundtrackiem i niektórymi pięknymi ujęciami z naprawdę pięknych miejsc. Follows dba o to, żeby było mnóstwo intryg, aby dotrzymać swojej części umowy, ale Regbo i przepiękna, ale całkowicie bezcelowa postać „Bash” (Torrance Coombs) zdają się dodawać jedynie wygląd, ale niewiele więcej do tego naprawdę przeciętnego opowiadania o tym, co musiało być niezwykle burzliwymi kilkoma latami w niebezpieczeństwie i miłości dla takiej tajemniczej królowej.