Gwiezdne wrota

Gwiezdne wrota Stargate SG-1

8.3 /10
1,659 ocen 1997 - 2007 Zakończono

Po powrocie pułkownika O’Neilla z misji na Abydos, Gwiezdne Wrota zostały dezaktywowane i przechowywane w bazie Cheyenne. Rok później Wrota zostały ponownie aktywowane i z nich wyszła grupa obcych znanych jako Goa’uldi, którzy zaatakowali bazę. Dowódca, gen. Hammond, poprosił pułkownika O’Neilla o powrót do służby i pomoc w poprowadzeniu kolejnej misji na Abydos. Na miejscu ekipa z Ziemi spotkała doktora Jacksona, który pozostał na planecie po pierwszej wyprawie. Odkrył on, że w galaktyce istnieje rozległa sieć Gwiezdnych Wrót. To oznaczało, że skoro obcy nie pochodzą z Abydos, mogą wrócić na tysiące innych adresów. Kolejny atak obcych, tym razem na mieszkańców Abydos, umożliwił Ziemiakom odnalezienie i uratowanie porwanych.

Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

83 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
GenerationofSwine
GenerationofSwine
10. 01. 2023
100%

Cóż, trochę szczere. Mam na myśli, że uwielbiam MacGyvera tak jak wszyscy... cóż, uwielbiam oryginalnego MacGyvera tak jak wszyscy. Trochę nienawidzę nowej politycznej wersji MacGyvera. I uwielbiałem…

Cóż, trochę szczere. Mam na myśli, że uwielbiam MacGyvera tak jak wszyscy... cóż, uwielbiam oryginalnego MacGyvera tak jak wszyscy. Trochę nienawidzę nowej politycznej wersji MacGyvera. I uwielbiałem MacGyvera także w serialu science fiction. Oczywiście, nigdy nie rozbroił bomby biletami na hokeja, ale to nadal był świetny serial. I był to przyzwoity serial science fiction, ponieważ podjęto w nim aktualny społeczny, polityczny, ekonomiczny, filozoficzny problem i zbadano go przez zasłonę innego świata, a następnie zaoferowano komentarz do tego badania, nie zajmując zbytnio stanowiska... i zrobiono to w sposób, który był rozrywkowy i dostępny DLA OBU stron danego problemu. I to wszystko przy głównym bohaterze MacGyver... który w zasadzie nie zachowywał się jak MacGyver i nie oferował praktycznie nic w formie komentarza z offu. Ale potem, jak trafnie zauważył jeden recenzent "to trwało". Mam na myśli, że SG1 trwało 10 LAT, co oznacza, że było to około 6 lat dłużej niż większość najlepszych seriali science fiction... choć było to trochę jak Star Trek z inną technologią i w innej epoce. Po pewnym czasie zrobiło się trochę długie.

Sezony

Gwiezdne wrota Chwiejna równowaga
S7E3 – Chwiejna równowaga

15-latek dokonuje infiltracji SGC, twierdząc, że jest pułkownikiem Jackiem O'Neillem, który nagle odmłodniał o 30 lat. Ma wiedzę, DNA i – co najważniejsze – charakter O'Neilla. Czy to naprawdę on?

20. 06. 2003
44 min.
81% (19)
Gwiezdne wrota Ukryty wróg
S7E7 – Ukryty wróg

Operacja wydobycia Naquadah zostaje zakłócona przez atak rdzennego plemienia Unas. Zespół SG-1 wysłany, by bronić wydobywców, odkrywa, że plemię broni ziemi uznanej za świętą. Daniel negocjuje zamiast eksterminować.

25. 07. 2003
44 min.
79% (19)
Gwiezdne wrota Wygnanie
S7E1 – Wygnanie

Gdy SG-1 rozpoczyna poszukiwania Zaginionego Miasta, odkrywa, że Jackson wrócił od Pradawnych, nie pamiętając, kim jest. Podczas próby przywrócenia mu pamięci zespół SG-1 dowiaduje się, że Zaginione Miasto znajduje się na innej planecie.

13. 06. 2003
44 min.
77% (21)
Gwiezdne wrota Lekcja życia
S7E4 – Lekcja życia

Z pomocą Daniela Teal'c widzi, że Rya'c i Bra'tac są przetrzymywani w obozie śmierci Goa'uldów. Wyrusza wraz z zespołem SG-1, by uratować syna i mentora, ale czy zdoła pokonać swoje lęki na czas?

27. 06. 2003
44 min.
73% (19)
Gwiezdne wrota Powrót do domu
S7E2 – Powrót do domu

Anubis udaje się na Kelownę po odkryciu, że są tam kopalnie potężnego źródła energii, które może uczynić jego nową broń bardziej niszczycielską. Przywódcy Kelowny kontaktują się z SG-1, by uzyskać pomoc, ale zawierają nierozsądny układ z Anubisem.

13. 06. 2003
44 min.
81% (19)
Gwiezdne wrota Stała korekta
S7E5 – Stała korekta

Zespół SG-1 odkrywa oddaloną o sześć tysięcy lat świetlnych zniszczoną planetę, której mieszkańcy muszą żyć w ochronnej kopule. Przetrwali dzięki kontrolującemu wszystko systemowi komputerowemu. Jest on zbawieniem czy przekleństwem?

11. 07. 2003
44 min.
79% (20)
Gwiezdne wrota Kapsuła ratunkowa
S7E6 – Kapsuła ratunkowa

SG-1 znajduje rozbity statek kosmiczny z setkami ludzi w śnie kriogenicznym. Zaatakowany niewidzialną bronią zespół traci przytomność, a po obudzeniu się odkrywa, że kilka z zamrożonych osobowości teraz zamieszkuje ciało Daniela.

18. 07. 2003
44 min.
74% (18)
Gwiezdne wrota Mściciel 2.0
S7E9 – Mściciel 2.0

Dr Felger tworzy wirus komputerowy, który ma wyłączyć wrota kontrolowane przez Goa'uldów. Gdy program przestaje działać prawidłowo, O'Neill, Teal'c i Daniel zostają uwięzieni na obcej planecie, a niebezpieczeństwo jest coraz bliżej.

08. 08. 2003
44 min.
68% (18)
Gwiezdne wrota Wyścig
S7E8 – Wyścig

Serakkin Warrick chce podzielić się technologią swojej planety z Ziemią w zamian za pomoc Carter w wygraniu wyścigu kosmicznego. Carter zgadza się i pilotuje statek na niebezpiecznym torze przeszkód; ale wyścig nie jest wolny od ryzyka.

01. 08. 2003
44 min.
68% (19)
Gwiezdne wrota Grace
S7E13 – Grace

Carter, ranna po ataku obcych, budzi się uwięziona na Prometeuszu. Mając za przewodnika jedynie swoją podświadomość, musi wydostać się z mgławicy, zanim zniszczy ona statek i szansę na powrót do domu.

16. 01. 2004
44 min.
68% (18)
Gwiezdne wrota Słabsza płeć
S7E10 – Słabsza płeć

SG-1 spotyka rasę wojowniczek, których przetrwanie zależy od symbiontów zbieranych od Jaffa. Teal'c i SG-1 muszą przekonać arcykapłankę wojowniczek, aby odrzuciła strach przed uzależnieniem się od leczniczego środka, zanim Goa'uldowie je zniszczą.

15. 08. 2003
44 min.
65% (19)
Gwiezdne wrota Ewolucja, cz. 1
S7E11 – Ewolucja, cz. 1

SG-1 spotyka wojownika stworzonego za pomocą bioinżynierii przez Anubisa. Podczas gdy zespół stara się dowiedzieć, skąd pochodzi wróg, Daniel udaje się do Ameryki Południowej w poszukiwaniu urządzenia pozostawionego przez Pradawnych.

22. 08. 2003
44 min.
79% (18)
Gwiezdne wrota Ewolucja, cz. 2
S7E12 – Ewolucja, cz. 2

Po odkryciu lokalizacji bazy wojowników Carter rusza na misję zwiadowczą, by poznać plany Anubisa. Tymczasem O'Neill udaje się do Ameryki Południowej, aby uratować Daniela, który został porwany dla okupu przez rebeliantów z Hondurasu.

09. 01. 2004
44 min.
79% (19)
Gwiezdne wrota Polowanie
S7E16 – Polowanie

Carter ucieka przed superwojownikiem z technologią kluczową do pokonania nowej armii Anubisa. Ranna i bezbronna musi wykorzystać umiejętności zdobyte w czasie szkolenia, by przeżyć, a O'Neill i Teal'c usiłują odnaleźć ją na czas.

06. 02. 2004
44 min.
75% (16)
Gwiezdne wrota Kataklizm
S7E14 – Kataklizm

Jonas Quinn wraca do SGC z wiadomością, że kopalnie Naquadrii na Kelownie mogą spowodować wybuch w jądrze planety, który sprawi, że jego ojczyzna przestanie nadawać się do zamieszkania, a miliony osób zginą.

23. 01. 2004
44 min.
73% (18)
Gwiezdne wrota Chimera
S7E15 – Chimera

Daniel ma dziwne sny dotyczące Zaginionego Miasta Pradawnych. Zespół podejrzewa, że ktoś manipuluje jego umysłem i musi mu pomóc, zachowując przy tym sekret przed Goa'uldami.

30. 01. 2004
44 min.
72% (17)
Gwiezdne wrota Inauguracja
S7E20 – Inauguracja

W pierwszym dniu urzędowania nowo wybrany prezydent Stanów Zjednoczonych dowiaduje się o programie Gwiezdnych wrót i musi zostać zaznajomiony z dokonaniami z ostatnich siedmiu lat.

05. 03. 2004
44 min.
61% (19)
Gwiezdne wrota Wskrzeszenie
S7E19 – Wskrzeszenie

Zespół SG-1 ma zbadać sprawę zabicia grupy naukowców departamentu wywiadu. Odkrywa, że w wyniku ich eksperymentów można połączyć DNA i stworzyć prawdziwe zło: człowieka posiadającego sumienie Goa'ulda.

27. 02. 2004
44 min.
67% (19)
Gwiezdne wrota Bohaterowie, cz. 1
S7E17 – Bohaterowie, cz. 1

Gdy Siły Powietrzne wysyłają ekipę dokumentalną, aby uchwycić historyczne znaczenie programu Gwiezdnych Wrót, członkowie SGC mają opory. Napięcie rośnie, gdy nagły wypadek zmusza generała Hammonda do ograniczenia dostępu do SGC.

13. 02. 2004
44 min.
81% (19)
Gwiezdne wrota Bohaterowie, cz. 2
S7E18 – Bohaterowie, cz. 2

Ekipa filmowa, mająca za zadanie uchwycić znaczenie programu Gwiezdnych Wrót, dostaje prawdziwy wgląd w bohaterską naturę i rodzinne więzi żołnierzy SGC, gdy kluczowy członek ginie w akcji.

20. 02. 2004
44 min.
87% (20)
Gwiezdne wrota Zaginione miasto, cz. 2
S7E22 – Zaginione miasto, cz. 2

O'Neill pozwala ponownie pobrać wiedzę Pradawnych do swojego umysłu, choć pierwszy raz prawie go zabił. Jego stan powoli się pogarsza i wraz z zespołem SG-1 musi ścigać się z czasem, aby odkryć tajemnicę Zaginionego Miasta.

19. 03. 2004
44 min.
88% (26)
Gwiezdne wrota Zaginione miasto, cz. 1
S7E21 – Zaginione miasto, cz. 1

O'Neill pozwala ponownie pobrać wiedzę Pradawnych do swojego umysłu, choć pierwszy raz prawie go zabił. Jego stan powoli się pogarsza i wraz z zespołem SG-1 musi ścigać się z czasem, aby odkryć tajemnicę Zaginionego Miasta.

12. 03. 2004
44 min.
85% (22)

8.3

Głosowano 1659×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500