Gwiezdne wrota

Gwiezdne wrota Stargate SG-1

8.3 /10
1,659 ocen 1997 - 2007 Zakończono

Po powrocie pułkownika O’Neilla z misji na Abydos, Gwiezdne Wrota zostały dezaktywowane i przechowywane w bazie Cheyenne. Rok później Wrota zostały ponownie aktywowane i z nich wyszła grupa obcych znanych jako Goa’uldi, którzy zaatakowali bazę. Dowódca, gen. Hammond, poprosił pułkownika O’Neilla o powrót do służby i pomoc w poprowadzeniu kolejnej misji na Abydos. Na miejscu ekipa z Ziemi spotkała doktora Jacksona, który pozostał na planecie po pierwszej wyprawie. Odkrył on, że w galaktyce istnieje rozległa sieć Gwiezdnych Wrót. To oznaczało, że skoro obcy nie pochodzą z Abydos, mogą wrócić na tysiące innych adresów. Kolejny atak obcych, tym razem na mieszkańców Abydos, umożliwił Ziemiakom odnalezienie i uratowanie porwanych.

Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

83 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
GenerationofSwine
GenerationofSwine
10. 01. 2023
100%

Cóż, trochę szczere. Mam na myśli, że uwielbiam MacGyvera tak jak wszyscy... cóż, uwielbiam oryginalnego MacGyvera tak jak wszyscy. Trochę nienawidzę nowej politycznej wersji MacGyvera. I uwielbiałem…

Cóż, trochę szczere. Mam na myśli, że uwielbiam MacGyvera tak jak wszyscy... cóż, uwielbiam oryginalnego MacGyvera tak jak wszyscy. Trochę nienawidzę nowej politycznej wersji MacGyvera. I uwielbiałem MacGyvera także w serialu science fiction. Oczywiście, nigdy nie rozbroił bomby biletami na hokeja, ale to nadal był świetny serial. I był to przyzwoity serial science fiction, ponieważ podjęto w nim aktualny społeczny, polityczny, ekonomiczny, filozoficzny problem i zbadano go przez zasłonę innego świata, a następnie zaoferowano komentarz do tego badania, nie zajmując zbytnio stanowiska... i zrobiono to w sposób, który był rozrywkowy i dostępny DLA OBU stron danego problemu. I to wszystko przy głównym bohaterze MacGyver... który w zasadzie nie zachowywał się jak MacGyver i nie oferował praktycznie nic w formie komentarza z offu. Ale potem, jak trafnie zauważył jeden recenzent "to trwało". Mam na myśli, że SG1 trwało 10 LAT, co oznacza, że było to około 6 lat dłużej niż większość najlepszych seriali science fiction... choć było to trochę jak Star Trek z inną technologią i w innej epoce. Po pewnym czasie zrobiło się trochę długie.

Sezony

Gwiezdne wrota Znalezisko
S6E4 – Znalezisko

Na Antarktydzie odnaleziono obcą, która może być starsza od ludzi o 50 milionów lat i należeć do rasy, która wynalazła gwiezdne wrota. Po rozmrożeniu jej zespół SG-1 odkrywa, że może być źródłem śmiercionośnego wirusa.

28. 06. 2002
44 min.
74% (21)
Gwiezdne wrota Lojalność
S6E9 – Lojalność

Tok'ra muszą schronić się przed Goa'uldami w bazie SGC zajmowanej przez Jaffa. Napięcia między rasami rosną, gdy zabójca sieje chaos w obozie. Czy O'Neill powstrzyma rozlew krwi, zanim zabójca ucieknie ze współrzędnymi?

09. 08. 2002
44 min.
80% (21)
Gwiezdne wrota Mylne pozory
S6E14 – Mylne pozory

Senator Kinsey pada ofiarą zamachu podczas kampanii prezydenckiej, a O'Neill zostaje nagrany, gdy wychodzi z budynku, z którego padły strzały. O'Neill trafia za kratki, a Carter, Teal'c i Jonas muszą udowodnić jego niewinność.

24. 01. 2003
44 min.
79% (21)
Gwiezdne wrota Upadek
S6E3 – Upadek

SG-1 bada opuszczony statek Goa'uldów krążący wokół Ziemi. Podczas próby uratowania go dochodzi do sabotażu i statek wpada do oceanu z O'Neillem i jego zespołem na pokładzie. Czas ucieka…

21. 06. 2002
44 min.
82% (21)
Gwiezdne wrota Nocne widma
S6E5 – Nocne widma

Kiedy naukowiec zajmujący się badaniami nad komórkami macierzystymi znika, Carter, Teal'c i Quinn odkrywają, że jego miasto jest opanowane przez Goa'uldów, którzy kontrolują mieszkańców tylko nocą. Czy Carter, Teal'c i Quinn wpadną w ich sidła?

12. 07. 2002
44 min.
72% (20)
Gwiezdne wrota Negocjacje
S6E7 – Negocjacje

Quinn staje przed dylematem, gdy profesor z jego planety prosi SG-1 o pomoc w obaleniu rządu Kelownan w celu powstrzymania wojny domowej. Czy zespół SG-1 ma pozwolić planecie zniszczyć samą siebie… czy naraża się na niepotrzebne niebezpieczeństwo?

26. 07. 2002
44 min.
69% (21)
Gwiezdne wrota Otchłań
S6E6 – Otchłań

Władca Goa'uldów przetrzymuje O'Neilla i torturuje go w celu uzyskania informacji na temat Tok'ra. Pojawia się Daniel Jackson i oferuje wsparcie. Tymczasem SG-1 stara się dotrzeć do O'Neilla, zanim będzie za późno.

19. 07. 2002
44 min.
77% (22)
Gwiezdne wrota Lekarstwo
S6E10 – Lekarstwo

SG-1 odwiedza Pangar, planetę zamieszkaną przez ludzi, którzy opracowali lek doskonalący ich układ odpornościowy. Zespół nie wie jednak, jak lek jest produkowany. Zaskakujące odkrycie może być kluczem do poznania pochodzenia Tok'ra.

16. 08. 2002
44 min.
76% (22)
Gwiezdne wrota Prometeusz
S6E11 – Prometeusz

Oficerowie NSA przejmują statek kosmiczny X-303 i żądają wydania Adriana Conrada. Wykorzystując swoją wiedzę o Goa'uldach, Conrad aktywuje statek i ucieka lata świetlne od Ziemi. O'Neill i Teal'c organizują śmiałą akcję ratunkową.

23. 08. 2002
44 min.
80% (21)
Gwiezdne wrota Odkupienie, cz. 1
S6E1 – Odkupienie, cz. 1

SG-1 staje przed dwoma potencjalnymi katastrofami: gromadząca się w gwiezdnych wrotach energia grozi zniszczeniem Ziemi, a Teal'c wraca do domu, gdzie okazuje się, że jego żona nie żyje, syn urwał kontakt, a planeta została zaatakowana.

07. 06. 2002
44 min.
80% (21)
Gwiezdne wrota Odkupienie, cz. 2
S6E2 – Odkupienie, cz. 2

Gdy Teal'c i jego syn, walczą o ocalenie Ziemi, O'Neill pilotuje X-3, nowy międzygwiezdny statek, który przeniesie wrota daleko od Ziemi, aby mogły bezpiecznie eksplodować w kosmosie. Ale jak SG-1 będzie działać bez wrót?

14. 06. 2002
44 min.
81% (22)
Gwiezdne wrota Raj utracony
S6E15 – Raj utracony

Pułkownik Maybourne odwiedza O'Neilla i twierdzi, że ma klucz do skrytki z technologią obcych, ale żąda w zamian prezydenckiego ułaskawienia. Zespół SG-1 odkrywa, że intencje Maybourne’a mogą nie być takie, jak się wydają.

31. 01. 2003
44 min.
77% (22)
Gwiezdne wrota Oko wyobraźni
S6E13 – Oko wyobraźni

SG-1 wraca z misji z artefaktem, który pozwala zobaczyć ohydne, choć niegroźne stwory z równoległej rzeczywistości. Kiedy cywile również zaczynają je widzieć, O'Neill i jego zespół muszą znaleźć rozwiązanie, nim wybuchnie masowa histeria.

17. 01. 2003
44 min.
68% (23)
Gwiezdne wrota Nienaturalna selekcja
S6E12 – Nienaturalna selekcja

SG-1 utknęło w kosmosie, a Thor przychodzi na ratunek. Prosi O'Neilla o pomoc w walce z Replikatorami. Przekonany, że zaatakują Ziemię, jeśli nie zostaną powstrzymani, O'Neill planuje śmiałą misję, by raz na zawsze ich pokonać.

10. 01. 2003
44 min.
85% (21)
Gwiezdne wrota Straceńcy
S6E18 – Straceńcy

SG-1 odnajduje na odległej planecie troje ludzi, którzy twierdzą, że są atakowani przez wrogich obcych. Pomagając naprawić komputer statku, Carter odkrywa, że ocaleni ukrywają tajemnicę… i że wszystko może być inne, niż się wydaje.

21. 02. 2003
44 min.
77% (20)
Gwiezdne wrota Cała prawda
S6E17 – Cała prawda

Generał Hammond i Pentagon zmuszeni są ujawnić istnienie wrót innym rządom. Senator Kinsey sugeruje, aby Hammond został zwolniony ze stanowiska, a programem Gwiezdnych wrót zajął się cywilny departament wywiadu.

14. 02. 2003
44 min.
62% (20)
Gwiezdne wrota Metamorfoza
S6E16 – Metamorfoza

SG-1 odkrywa, że Nirrti dokonuje mutacji mieszkańców niezbadanej planety za pomocą maszyny zmieniającej ich DNA. O'Neill zostaje schwytany podczas próby powstrzymania jej i musi znaleźć sposób na ucieczkę, zanim jego i SG-1 spotka ten sam los.

07. 02. 2003
44 min.
71% (20)
Gwiezdne wrota Pamięć
S6E20 – Pamięć

SG-1 towarzyszy X-53 w podróży w głąb kosmosu. Kiedy statek wypada z nadprzestrzeni, zespół SG-1 nie ma możliwości powrotu na Ziemię. Ich jedyną opcją jest eksploracja pobliskiej planety, na której rzekomo znajdują się wrota.

07. 03. 2003
44 min.
71% (22)
Gwiezdne wrota Zmienny świat
S6E19 – Zmienny świat

Teal'c zaczyna mieć tajemnicze halucynacje i doświadcza wizji życia jako człowiek. Paranoja narasta, więc Teal'c musi polegać na pomocy Daniela, aby odróżnić majaki od rzeczywistości.

28. 02. 2003
44 min.
66% (21)
Gwiezdne wrota Przepowiednia
S6E21 – Przepowiednia

Prometeusz zmuszony jest do lądowania w obcym świecie, gdzie lokalna Gwiezdne Wrota są jedyną szansą na powrót do domu - choć miejscowa ludność wierzy, że brama jest mitem.

14. 03. 2003
44 min.
77% (20)
Gwiezdne wrota Początek i koniec
S6E22 – Początek i koniec

Daniel informuje O'Neilla, że Anubis poznał lokalizację Oka Ra, źródła mocy ukrytego na Abydos. Dzięki pomocy Daniela zespół SG-1 znajduje je jako pierwszy. Zdeterminowany, by je zdobyć, Anubis grozi zniszczeniem planety, jeśli nie oddadzą mu go.

21. 03. 2003
44 min.
85% (24)
Gwiezdne wrota Odsiecz
S6E8 – Odsiecz

Dwóch naukowców na obcej planecie widzi, jak zespół SG-1 zostaje schwytany przez Goa'uldów i próbuje go uratować. Nie wiedzą, że SG-1 zainscenizowało to, aby zinfiltrować środowisko Goa'uldów i skontaktować się z informatorami Tok'ra.

02. 08. 2002
44 min.
79% (23)

8.3

Głosowano 1659×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500