Gwiezdne wrota

Gwiezdne wrota Stargate SG-1

8.3 /10
1,659 ocen 1997 - 2007 Zakończono

Po powrocie pułkownika O’Neilla z misji na Abydos, Gwiezdne Wrota zostały dezaktywowane i przechowywane w bazie Cheyenne. Rok później Wrota zostały ponownie aktywowane i z nich wyszła grupa obcych znanych jako Goa’uldi, którzy zaatakowali bazę. Dowódca, gen. Hammond, poprosił pułkownika O’Neilla o powrót do służby i pomoc w poprowadzeniu kolejnej misji na Abydos. Na miejscu ekipa z Ziemi spotkała doktora Jacksona, który pozostał na planecie po pierwszej wyprawie. Odkrył on, że w galaktyce istnieje rozległa sieć Gwiezdnych Wrót. To oznaczało, że skoro obcy nie pochodzą z Abydos, mogą wrócić na tysiące innych adresów. Kolejny atak obcych, tym razem na mieszkańców Abydos, umożliwił Ziemiakom odnalezienie i uratowanie porwanych.

Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

83 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
GenerationofSwine
GenerationofSwine
10. 01. 2023
100%

Cóż, trochę szczere. Mam na myśli, że uwielbiam MacGyvera tak jak wszyscy... cóż, uwielbiam oryginalnego MacGyvera tak jak wszyscy. Trochę nienawidzę nowej politycznej wersji MacGyvera. I uwielbiałem…

Cóż, trochę szczere. Mam na myśli, że uwielbiam MacGyvera tak jak wszyscy... cóż, uwielbiam oryginalnego MacGyvera tak jak wszyscy. Trochę nienawidzę nowej politycznej wersji MacGyvera. I uwielbiałem MacGyvera także w serialu science fiction. Oczywiście, nigdy nie rozbroił bomby biletami na hokeja, ale to nadal był świetny serial. I był to przyzwoity serial science fiction, ponieważ podjęto w nim aktualny społeczny, polityczny, ekonomiczny, filozoficzny problem i zbadano go przez zasłonę innego świata, a następnie zaoferowano komentarz do tego badania, nie zajmując zbytnio stanowiska... i zrobiono to w sposób, który był rozrywkowy i dostępny DLA OBU stron danego problemu. I to wszystko przy głównym bohaterze MacGyver... który w zasadzie nie zachowywał się jak MacGyver i nie oferował praktycznie nic w formie komentarza z offu. Ale potem, jak trafnie zauważył jeden recenzent "to trwało". Mam na myśli, że SG1 trwało 10 LAT, co oznacza, że było to około 6 lat dłużej niż większość najlepszych seriali science fiction... choć było to trochę jak Star Trek z inną technologią i w innej epoce. Po pewnym czasie zrobiło się trochę długie.

Sezony

Gwiezdne wrota W poczuciu obowiązku
S2E2 – W poczuciu obowiązku

Podczas śmiałej misji ratowania ofiar ataku międzyplanetarnego, ciało Carter zostaje opanowane przez Goa'ulda. Kobieta sprowadza demona na Ziemię, a zespół SG-1 musi znaleźć sposób, by go zniszczyć... nie zabijając Carter!

03. 07. 1998
44 min.
79% (27)
Gwiezdne wrota Potrzeba
S2E5 – Potrzeba

Na tajemniczej planecie Jackson ratuje piękną księżniczkę, ale jego heroizm sprawia, że zespół SG-1 zostaje pojmany. Jackson zakochuje się w księżniczce, lecz ich romans może okazać się zgubny dla całego zespołu!

24. 07. 1998
44 min.
68% (25)
Gwiezdne wrota Uwięzieni
S2E3 – Uwięzieni

Gdy zespół SG-1 nieumyślnie pomaga zdesperowanemu przestępcy, zostają oskarżeni o współudział w morderstwie i zesłani do kolonii karnej. Tylko jedna kobieta ma moc, aby im pomóc... ale wolność może nie być warta jej żądań!

10. 07. 1998
44 min.
70% (25)
Gwiezdne wrota Dozorca
S2E4 – Dozorca

Eksplorując piękny ogród w odległym świecie, członkowie zespołu zostają uwięzieni, tracą przytomność i muszą przeżyć swoje najstraszniejsze wspomnienia. Aby wrócić do domu, muszą najpierw powrócić do rzeczywistości.

17. 07. 1998
44 min.
69% (25)
Gwiezdne wrota Kapsuła czasu
S2E7 – Kapsuła czasu

Pozornie nieszkodliwa kula z martwego świata zostaje przyniesiona do bazy przez Gwiezdne Wrota, ale dziwne urządzenie zaraża O'Neilla obcym organizmem. Jedyną szansą na jego ratunek jest pozwolenie, by obca istota przejęła nad nim kontrolę!

07. 08. 1998
44 min.
71% (26)
Gwiezdne wrota Rodzina
S2E8 – Rodzina

SG-1 wyrusza na misję ratunkową, aby uwolnić syna Teal'ca, Rya'ca, z rąk Apofisa. Kiedy go odnajdują, okazuje się, że Rya'c nie chce być uratowany — został zindoktrynowany i uznaje Apofisa za boga! Czy Teal'c zdoła odzyskać syna?

14. 08. 1998
44 min.
67% (25)
Gwiezdne wrota Rydwan Thora
S2E6 – Rydwan Thora

O'Neill i zespół SG-1 podróżują na planetę Cimmeria, aby chronić ją przed masowym atakiem Goa'uldów. Szybko okazuje się, że wróg ma przewagę liczebną. Czy rozwiążą starożytną zagadkę Cimmerian na czas, aby ocalić planetę i siebie?

31. 07. 1998
44 min.
82% (25)
Gwiezdne wrota Sekrety
S2E9 – Sekrety

Projekt Gwiezdne Wrota jest zagrożony, gdy reporter grozi ujawnieniem tajnego portalu. O'Neill próbuje go powstrzymać, podczas gdy reszta zespołu ratuje żonę Jacksona, która jest w ciąży z Goa'uldem. Czy to koniec Gwiezdnych Wrót?

21. 08. 1998
44 min.
71% (24)
Gwiezdne wrota Zmora
S2E10 – Zmora

Teal'c jest zarażony śmiertelnym jadem od gigantycznego owada i rozpoczyna straszliwą transformację. Kiedy ucieka z S.G.C., SG-1 musi go znaleźć zanim zrobi to pułkownik Maybourne.

25. 09. 1998
44 min.
68% (25)
Gwiezdne wrota Legowisko węża
S2E1 – Legowisko węża

Gdy flota Goa'uldów niespodziewanie atakuje, zespół SG-1 używa Gwiezdnych Wrót, aby wejść na wrogi statek z ładunkami wybuchowymi. Gdy zostają schwytani, ich zadanie zmienia się w misję samobójczą!

26. 06. 1998
44 min.
83% (26)
Gwiezdne wrota Tok'ra, cz. 1
S2E11 – Tok'ra, cz. 1

Kapitan Carter niechętnie staje się nosicielem umierającego Tok'ra, członka ruchu oporu walczącego z imperium Goa'uldów. Czy jej wizje pomogą zespołowi SG-1 uratować Tok'ra?

02. 10. 1998
44 min.
80% (26)
Gwiezdne wrota Duchy
S2E13 – Duchy

SG-11 znika podczas negocjacji o prawa do prac kopalnianych na planecie zamieszkanej przez plemię Salish. Czy zespół SG-1 odnajdzie zaginionych kolegów, nie złoszcząc duchów planety, czy sami staną się ich ofiarami?

23. 10. 1998
44 min.
70% (25)
Gwiezdne wrota Tok'ra, cz. 2
S2E12 – Tok'ra, cz. 2

Tok'ra pilnie potrzebują nosicieli, aby walczyć z Goa'uldami. Umierający na raka ojciec kapitan Carter decyduje się ofiarować swoje ciało. Czy umrze podczas przenoszenia, czy też los ma dla niego inne plany?

09. 10. 1998
44 min.
83% (26)
Gwiezdne wrota Klucz pogody
S2E14 – Klucz pogody

Kamień kontrolujący klimat został skradziony z planety Madrona, powodując szybkie pogorszenie pogody. Gdy zespół SG-1 zostaje oskarżony o kradzież, O'Neill musi znaleźć złodzieja i odzyskać zaginiony kamień, zanim Madrona ulegnie zniszczeniu.

30. 10. 1998
44 min.
72% (24)
Gwiezdne wrota Wakacje
S2E17 – Wakacje

Ciało Jacksona zostaje zamienione z ciałem starego wroga Goa'ulda. Gdy Jackson umiera w starożytnym ciele obcego, O'Neill i Teal'c przypadkowo również zamieniają się ciałami. Wszystkim im grozi utrata własnych ciał na zawsze!

05. 02. 1999
44 min.
72% (24)
Gwiezdne wrota Kwestia czasu
S2E16 – Kwestia czasu

Czarna dziura pochłania zespół SG-10, a O'Neill zostaje wysłany na misję ratunkową. Gdy przyciąganie dziury rośnie, zaczyna ona wciągać Gwiezdne Wrota i zagrażać Ziemi. Czy O'Neill znajdzie sposób na powstrzymanie tej niszczycielskiej siły?

29. 01. 1999
44 min.
85% (26)
Gwiezdne wrota Pieśń węża
S2E18 – Pieśń węża

Arcywróg SG-1, Apofis, umiera i szuka schronienia u O'Neilla. W rzeczywistości chce nowego nosiciela w zamian za swoją wiedzę o Goa'uldach. Czy O'Neill spełni jego prośbę, czy odeśle go do Goa'uld, by stawił czoła swojemu przeznaczeniu?

12. 02. 1999
44 min.
77% (24)
Gwiezdne wrota Jeden fałszywy krok
S2E19 – Jeden fałszywy krok

Podczas rutynowej misji zwiadowczej zespół SG-1 odkrywa nowe, przyjazne formy życia. Spotkanie staje się niebezpieczne z powodu wirusa przeniesionego przez SG-1. Czy zespół opracuje szczepionkę, zanim plaga zniszczy cywilizację?

19. 02. 1999
44 min.
63% (24)
Gwiezdne wrota Rok 1969
S2E21 – Rok 1969

Rozbłysk słoneczny przenosi zespół SG-1 do roku 1969, gdzie amerykańskie wojsko podejrzewa ich o szpiegostwo. O'Neill i jego zespół uciekają z dwójką młodych ludzi jadących na Woodstock, desperacko szukając Gwiezdnych Wrót, by uciec z przeszłości.

05. 03. 1999
44 min.
81% (25)
Gwiezdne wrota Podstęp
S2E22 – Podstęp

O'Neill budzi się po rzekomym 79-letnim kriogenicznym śnie, odkrywając, że jego zespół od dawna nie żyje. Wkrótce okazuje się, że to pułapka i jest więźniem Goa'uldów, którzy chcą poznać jego tajemnice, a potem go zniszczyć!

12. 03. 1999
44 min.
68% (23)
Gwiezdne wrota Niewidoczny wróg
S2E20 – Niewidoczny wróg

Tajemniczy chłopiec pojawia się w SGC, prosząc o pomoc. Twierdzi on, że ścigają go Goa'uldowie, by znaleźć rasę niewidzialnych istot. Zespół SG-1 nie wie, że niewidzialni obcy planują zniszczyć ludzkość i już rozpoczęli inwazję!

26. 02. 1999
44 min.
71% (23)
Gwiezdne wrota Piąta rasa
S2E15 – Piąta rasa

Podczas badania obcych inskrypcji O'Neill patrzy w urządzenie, które wprowadza do jego umysłu starożytną wiedzę. Czy zespół SG-1 odwróci proces, zanim jego umysł zostanie całkowicie zmieniony?

22. 01. 1999
44 min.
88% (30)

8.3

Głosowano 1659×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500