
Robert Boocheck
Robert Boocheck to doświadczony filmowiec znany z innowacyjnych reklam i wideoklipów muzycznych. Rozpoczął swoją karierę pracując dla reżysera Sama Raimi. Następnie zajął się reżyserowaniem teledysków dla znaczących punkowych i indie zespołów, takich jak Bad Religion i Death Cab For Cutie. Jego praca nad wideoklipami przyniosła mu wiele uznania i była nawet prezentowana w MOCA w Los Angeles. Zrealizował setki reklam dla marek takich jak Google, Samsung, Geico, Toyota i Ray Ban. Jego spoty zdobyły nagrody Clio, One Show, Addys i wiele innych wyróżnień. Krótkometrażowe filmy Boochecka były pokazywane na dużych festiwalach, w tym Telluride, Toronto International Film Festival i Fantastic Fest. Ma także segment w popularnej antologii horroru ABCS Of Death 2. Oprócz pracy filmowej prowadzi ciągłą serię sztuki ulicznej zatytułowaną Little Lurkers.
Informacje osobiste
- Znany z działu
- Reżyseria
- Data urodzenia
- ( lat)
- Strona domowa
- Miejsce urodzenia
- Znany także jako
-
![]() |
2014 ABCs of Death 2
Reżyser
|
53% |
![]() |
2014 ABCs of Death 2
Producent
|
53% |
![]() |
2014 ABCs of Death 2
Scenarzysta
|
53% |