To mogło być o wiele lepsze, gdyby historia nie budowała całego poczucia zagrożenia na trzech lub czterech nieprawdopodobnie głupich zbiegach okoliczności. Chris Evans otrzymuje dziwny telefon od…
To mogło być o wiele lepsze, gdyby historia nie budowała całego poczucia zagrożenia na trzech lub czterech nieprawdopodobnie głupich zbiegach okoliczności. Chris Evans otrzymuje dziwny telefon od kobiety (Kim Basinger), która została porwana, a ponieważ jest zamknięta na strychu, musi polegać na tym przypadkowym młodym mężczyźnie, aby powstrzymać złoczyńców (Jason Statham itp.) od dotarcia teraz do jej małego syna i męża w ich poszukiwaniu czegoś, czego jeszcze nie wiemy...! Idzie na posterunek policji, ale zamieszanie w holu oznacza, że nie może dyskutować z detektywem i musi teraz zrobić to wszystko sam... Jest dużo akcji, Evans dobrze się bawi w Porsche (pożyczone od Ricka Hoffmanna - czy kiedykolwiek nie gra aroganckiego dupka?!) zanim uciekamy przed tłumem różnych policjantów różnych kształtów i rozmiarów (i lojalności). Evans jest wart uwagi, a William H. Macy nie boi się pokazać swojej wewnętrznej próżności; ale poza tym to stracona okazja dla wszystkich...