Hit Man
Dostępne na
Netflix

Hit Man Hit Man

6.8 /10
1,323 ocen
2024 116 min Wydany

Na co dzień skryty i nieśmiały profesor filozofii Gary Johnson, pokazuje drugie oblicze, dorabiając jako „fałszywy zabójca” na usługach Departamentu Policji z Nowego Orleanu. Obdarzony niespotykanym talentem do zdumiewających metamorfoz i przebieranek, mężczyzna nie ma sobie równych w wyłapywaniu ludzi planujących morderstwa swoich wrogów. Co jednak, gdy – podszywając się pod seksownego killera – sam znajdzie się pod wpływem i urokiem kobiety, którą zamierzał posłać za kratki? Czy uwikłany w gorący romans zdoła oprzeć się pięknej Madison, czy też sam stanie się ofiarą w tej przebiegłej grze pozorów?

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Richard Linklater
Producent Producent Richard Linklater , Jason Bateman , Michael Costigan , Glen Powell , Mike Blizzard
Montażysta Montażysta Sandra Adair
Scenografia Scenografia Bruce Curtis
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Rodney Becker
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Juliana Hoffpauir
Kierownik produkcji jednostki Kierownik produkcji jednostki Ezra Venetos
Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera Andi Budman
Drugi asystent reżysera Drugi asystent reżysera Jason Chandler
Drugi drugi asystent reżysera Drugi drugi asystent reżysera Fernando Malabet
Rekwizyty Rekwizyty Ricky Autiello
Grafik Grafik Andrew Hartsock
Dekorator planu Dekorator planu Grace Potter
Operator mikrofonu typu boom Operator mikrofonu typu boom Alessandro Chimento
Mikser dźwięku produkcji Mikser dźwięku produkcji Dustin Fleetwood
Fotograf planu Fotograf planu Brian Roedel
Logo Firma
Detour Filmproduction US
Shivhans Pictures US
Aggregate Films US
Cinetic Media US
AGC Studios US
Monarch Media US
BarnStorm Productions US
Język
English
Recenzje (5)

Co sądzą inni widzowie

68 %
Średnia ocena
5
Łącznie recenzji
Manuel São Bento
Manuel São Bento
05. 09. 2023
80%

Hit Man opuszcza wszystkich bez słowa z jedną z najlepszych komedii roku w magicznej sprawie kina, w której reżyser, scenarzysta i obsada tak dobrze się łączą, że w końcu niemożliwe jest nie…

Hit Man opuszcza wszystkich bez słowa z jedną z najlepszych komedii roku w magicznej sprawie kina, w której reżyser, scenarzysta i obsada tak dobrze się łączą, że w końcu niemożliwe jest nie oklaskiwać. Richard Linklater i Glen Powell dostarczają niezwykle zabawny, naprawdę rozrywkowy scenariusz podniesiony do perfekcji przez nieskazitelne techniczne wykonanie reżysera i najlepsze występy od Powella i Adrie Arjona. Lekka, nieustanna narracja pełna pamiętnych, zaskakujących, ostrych dialogów, które eksplorują pojęcia tożsamości i osobowości poprzez pytanie: „czy naprawdę możemy zmienić, kim jesteśmy?“ Jedno z najbardziej sensacyjnie przyjemnych doświadczeń teatralnych w ostatnich latach.

CinemaSerf
CinemaSerf
29. 05. 2024
70%

Na tym tempie Glen Powell będzie mógł bardzo szybko spłacić Tomowi Cruise'owi za lekcje latania! Tutaj jest raczej zakompleksiony nauczyciel (Gary), który wykłada filozofię na uczelni i czasami…

Na tym tempie Glen Powell będzie mógł bardzo szybko spłacić Tomowi Cruise'owi za lekcje latania! Tutaj jest raczej zakompleksiony nauczyciel (Gary), który wykłada filozofię na uczelni i czasami pomaga policji w profilowaniu przestępców. Kiedy jeden z ich śledczych "Jasper" (Austin Amelio) przekroczy granice i wpadnie w tarapaty, Gary zostaje powołany na ostatnią chwilę i okazuje się być dość skuteczny w uzyskiwaniu informacji od osób, które chcą pozbyć się swoich najbliższych za 5 000 dolarów, aby przyznać się do swoich zdradzieckich planów dobrze skonstruowanemu oszustowi. Im więcej takich przypadków robi, tym lepszy się staje; im więcej zabawy ma przy przebieraniu się i im zręczniejszy staje się w przejmowaniu różnych tożsamości. To "Maddy" (Adria Arjona) wprowadza zamieszanie, gdy prosi go o pozbycie się swojego brutalnego męża "Ray" (Evan Holtzman). On się w nią zakochuje i przekonuje ją, aby zrezygnowała ze swojego przestępczego planu. Szybko zaczynają się spotykać - co jest dobrą nowiną dla zdegradowanego "Jaspera". Kiedy jej mąż zostaje znaleziony martwy, sądzi, że wie dokładnie, kto co zrobił i jak najlepiej zemścić się... To całkiem zabawny romantyczny thriller, który daje Powellowi szansę oczarować widzów prawie dwoma godzinami lekkiego i płytkiego kina, całkowicie absurdalnego, ale opartego na prawdziwej postaci. Arjona również wydaje się dobrze się tu bawić - a ostatnie dwadzieścia minut jest dość zabawnych. Nie, nie będę zdziwiony, jeśli nie zainteresuje jury BAFTA - ale to całkiem przyjemna letnia przyjemność.

dumasori
dumasori
13. 06. 2024
60%

Przeciętny

Przeciętny

Louisa Moore - Screen Zealots
Louisa Moore - Screen Zealots
17. 07. 2024
30%

Hit Man Richarda Linklatera to film z poważnym kryzysem tożsamości. Ta mieszanka gatunków zaczyna się jako nieudana komedia, następnie schodzi na tematykę mrocznego noir, by ostatecznie osiąść na…

Hit Man Richarda Linklatera to film z poważnym kryzysem tożsamości. Ta mieszanka gatunków zaczyna się jako nieudana komedia, następnie schodzi na tematykę mrocznego noir, by ostatecznie osiąść na dziwacznie erotycznej rom-com z femme-fatale. Ten film jest absolutnie okropny, a jego jedynym ratunkiem jest autentyczna gwiazdorska moc jego głównej postaci.

6.8

Głosowano 1323×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500