Amstaff
Dostępne na
Max

Amstaff Chien de la casse

6.9 /10
329 ocen
2023 93 min Wydany

Przyjaźń dwóch chłopców z południa Francji zostaje wystawiona na próbę, gdy jeden z nich poznaje dziewczynę swoich marzeń. Mirales musi pokonać swoją przeszłość i odnaleźć swoje miejsce, gdy Dog znajduje miłość w osobie Elsy...

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Jean-Baptiste Durand
Scenariusz Scenariusz Jean-Baptiste Durand
Współautor Współautor Nicolas Fleureau
Muzyka Muzyka Delphine Malaussena
Dyrektor Produkcji Dyrektor Produkcji Isabelle Harnist
Operator zdjęć Operator zdjęć Benoît Jaoul
Obsada Obsada Léa Triboulet
Montażysta Montażysta Perrine Bekaert
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Clara René
Asystent kierownika produkcji Asystent kierownika produkcji Mélanie Amphonesinh
Kierownik produkcji Kierownik produkcji Isabelle Harnist
Kierownik rekwizytów Kierownik rekwizytów Julien Sellam
Rejestrator ADR Rejestrator ADR Guilhem Domercq , Matthieu Fraticelli
Rejestrator Foley Rejestrator Foley Guilhem Domercq
Twórca efektów dźwiękowych Foley Twórca efektów dźwiękowych Foley Marie Mazière
Dźwięk Dźwięk Hugo Rossi
Kaskaderzy Kaskaderzy Joffrey Bernard , Gregory Costecalde , Jonathan Crutain
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

69 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
07. 12. 2024
70%

To dość przyjemnie złożone dramat, które śledzi relację między "Dogiem" (Anthony Bajon) a jego kolegą "Miralèsem" (Raphaël Quenard). Ten drugi jest raczej jego mentorem i dość krytycznym, wręcz…

To dość przyjemnie złożone dramat, które śledzi relację między "Dogiem" (Anthony Bajon) a jego kolegą "Miralèsem" (Raphaël Quenard). Ten drugi jest raczej jego mentorem i dość krytycznym, wręcz okrutnym. Są przyjaciółmi od dwunastego roku życia, a "Dog" jest dość nieśmiały i powściągliwy, którego przyjaciel nieustannie stara się wyciągnąć z powłoki. Dynamika zmienia się nieco, gdy na scenie pojawia się "Elsa" (Galatéa Bellugi), a szybko on i "Dog" zostają parą. Chcą być razem, nie chcą, żeby "Miralès" wciąż się do nich wtrącał, i on nie znosi tej sytuacji. Pomimo swojej pewności siebie i niezaprzeczalnej erudycji, teraz znajduje się głównie sam ze swoim psem, na którym się skupia. Sprawy przybierają na sile, gdy "Dog" denerwuje lokalnego bandytę, rysuje interesujące wzory na masce jego samochodu i staje w dość niebezpiecznej sytuacji, gdy jego banda szuka zemsty. Sytuacja staje się niebezpieczna - ale do kogo się zwrócić? To właśnie ta końcowa fabuła psuje trochę całość, w przeciwnym razie jest tu napięta fabuła między dwoma mężczyznami, która jest przepełniona żywym scenariuszem pełnym sarkazmu i złośliwości, ale jednocześnie wyraźnie przesiąknięta znaczną dawką braterskiej sympatii. Mimo że czasami jest dosyć brutalny werbalnie, jest w pewnych krytycznych uwagach ziarno prawdy, gdy młody "Dog" bezcelowo błąka się przez życie, a Bajon skutecznie odgrywa tę postać - zwłaszcza biorąc pod uwagę, że nie ma praktycznie żadnego dialogu. Ten film jest również źródłem jednej z najbardziej bez życia scen seksu, jaką kiedykolwiek widziałem, która nie odbyła się w zakładzie pogrzebowym - i to jest dość zabawne. Jest to dziwaczne i inne, i chociaż myślałem, że trochę się wypalił, to miło było.

6.9

Głosowano 329×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500