Wszystko w tym jest bardzo przeciętne.
Wszystko w tym jest bardzo przeciętne.
Dobrze sytuowany broker Michael Cromwell jedzie do Puszczy Amazońskiej, aby uzyskać od swojej żony podpis na papierach rozwodowych, nie spodziewa się jednak, że czeka na niego największa niespodzianka w życiu - 13-letni syn wychowany przez tubylców... Michael zabiera chłopca ze sobą. Nastolatek wykazuje więcej zdolności do strzelania z dmuchawki niż do nauki kultury i towarzyskiego obycia. Znalezienie wspólnej płaszczyzny porozumienia jest trudne, ale nie niemożliwe. Okazuje się bowiem, że zasady życia w wielkomiejskiej dżungli wcale tak bardzo się nie różnią od tych panujących w dżungli amazońskiej...
Michael Cromwell
Richard Kempster
Dr. Patricia Cromwell
Charlotte
Mimi-Siku
Alexei Jovanovic
George Langston
Jan Kempster
Karen Kempster
Andrew Kempster
Abe
Fiona
Ian
Sarah
Madeleine
Gino
Mrs. Prelot
Mr. Uhley
Jovanovic Thug
Jovanovic Thug
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | John Pasquin |
Scenariusz Scenariusz | Bruce A. Evans , Raynold Gideon |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Tony Pierce-Roberts |
Montażysta Montażysta | Michael A. Stevenson |
Producent pomocniczy Producent pomocniczy | Louis Becker , Kimberly Brent , Bruce Economou , Thierry Lhermitte |
Obsada Obsada | Renee Rousselot |
Scenografia Scenografia | Stuart Wurtzel |
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne | Tim Galvin |
Dekoracja planu Dekoracja planu | Beth A. Rubino |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Carol Ramsey |
Charakteryzator Charakteryzator | Bernadette Mazur |
Fryzjer Fryzjer | Elaine Short |
Koproducent Koproducent | William W. Wilson III |
Producent Producent | Brian Reilly |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Rick Messina , Brad Krevoy |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Walt Disney Pictures
US
|
![]() |
TF1 Films Production
FR
|
![]() |
Motion Picture Corporation of America
US
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
Wszystko w tym jest bardzo przeciętne.
Wszystko w tym jest bardzo przeciętne.
Absolutnie zwyczajny, w standardzie jakiejkolwiek lekkiej komedii rodzinnej z końca lat 90. Być może dlatego został zapomniany. Jest to kolejny z tych uroczych filmów rodzinnych z lat 90., które…
Absolutnie zwyczajny, w standardzie jakiejkolwiek lekkiej komedii rodzinnej z końca lat 90. Być może dlatego został zapomniany. Jest to kolejny z tych uroczych filmów rodzinnych z lat 90., które trafiły na mały ekran i kompletnie zniknęły po opuszczeniu kanałów telewizyjnych. Film, o którym uważam, że bardzo mało kto zapamięta. Widziałem go wtedy, zapomniałem o nim, i przypomniałem sobie o nim ponownie, gdy przypadkiem na niego trafiłem, i postanowiłem go zobaczyć znowu, w tych dniach. Scenariusz jest tak przewidywalny i klasyczny, jak to tylko możliwe, ale zachowuje pewne elementy, które nie pozwalają nam go nienawidzić, mianowicie sympatyczny sposób, w jaki się do nas zwraca i próbuje stworzyć rodzinny opowieść, lekką komedię o nieprzystosowaniu, gdzie chłopiec urodzony i wychowany w wenezuelskiej dżungli kończy podróżując do Nowego Jorku, miejsca narodzin jego niedawno odkrytego biologicznego ojca. Są tu jeszcze jakieś poboczne wątki, konieczne, aby film miał więcej wsparcia, ponieważ główny wątek jest zbyt cienki, aby samodzielnie się obronić. Tak przychodzi całe przedsięwzięcie handlu naftą kawową z gangsterami, czy ta wredna postać, która jest przyszłą narzeczoną ojca chłopca. Są tu jeszcze jakieś sceny, oczywiście demonstrujące nieadaptację chłopca do miasta i miejskiego społeczeństwa. Film jest daleki od bycia dobrym, i nie powinien pozostawić żadnego specjalnego dobrego wspomnienia w umysłach nikogo zaangażowanego w projekt. Jednakże ma straszne ćwiczenia komediowe od Tima Allena, który jest głównym aktorem i protagonistą całej fabuły. Prześmiewa się, jest przesadzony, próbuje być minimalnie zabawny. Nie zawsze mu się udaje, ale wysiłek jest. Martin Short nie jest lepszy, jest tylko głupszy, ale te filmy potrzebują, aby protagonist miał idiotycznego pomocnika, który zrobi coś jeszcze bardziej głupiego, niż zrobiłby sam. Sam Huntington był błędem obsady. Może nawet być synem dwóch Kaukazów, ale fatalnie byłby zbyt opalony w klimacie równikowym, gdzie się urodził, a młody aktor jest biały jak mleko. Jego romans z Leelee Sobiesky, choć ma wszystkie zwykłe cechy pierwszego zauroczenia nastolatka, nie do końca nas przekonuje. Technicznie film jest absolutnie regularny. Tak regularny, jak lekka rodzinna komedia z końca lat 90. Kinematografia, scenografie, kostiumy (nawet te w dżungli, gdzie kobiety indiańskie zostały poproszone o zakrycie plemiennej nagoty), wszystko jest absolutnie i doskonale zwyczajne i nie przynosi nam niespodzianek.