Student prawa z bogatej rodziny, Oliver Barrett IV, poznaje w bibliotece studentkę muzyki Jennifer Cavilleri. Ona jest córką ubogiego piekarza i na początku nie darzy chłopaka sympatią, ale wkrótce zakochują się w sobie i postanawiają się pobrać. Rodzina Olivera stanowczo sprzeciwia się temu związkowi, zwłaszcza ojciec nie zgadza się na małżeństwo syna. Młody Barrett decyduje się zerwać z rodziną i samodzielnie zarabiać na życie jako mąż Jenny. Wkrótce po ślubie.
Dobrze zagrane dramatyczne kino ma kilka ładnych scen i dialogów między Ryanem O'Neilem i Ali MacGraw, i na szczęście nie jest zbyt ckliwe. Dzisiaj taka rzecz byłaby na kanale Lifetime, ale w latach…
Dobrze zagrane dramatyczne kino ma kilka ładnych scen i dialogów między Ryanem O'Neilem i Ali MacGraw, i na szczęście nie jest zbyt ckliwe. Dzisiaj taka rzecz byłaby na kanale Lifetime, ale w latach 70. była hitem w kinach. Nie jestem pewien, czy obejrzę to ponownie w najbliższym czasie, ale jest to przyzwoite romansowe dramat. **3.5/5**
CinemaSerf
24. 06. 2022
60%
Ryan O'Neal („Oliver“) jest synem zamożnej rodziny, który zakochuje się w „Jenny” (Ali McGraw) - dziewczynie z klasy robotniczej, której jego ojciec (Ray Milland) nie aprobują. Gdy para postanawia,…
Ryan O'Neal („Oliver“) jest synem zamożnej rodziny, który zakochuje się w „Jenny” (Ali McGraw) - dziewczynie z klasy robotniczej, której jego ojciec (Ray Milland) nie aprobują. Gdy para postanawia, że są poważni, ich związek z ojcem się załamuje. Studiuje prawo, kwalifikuje się trzeci w swojej klasie na Harvardzie, dostaje przyzwoitą pracę i ich teraz żyjące małżeństwo wygląda obiecująco - aż do momentu, gdy zmagają się z problemami z poczęciem dziecka. Wizyta u lekarza przynosi ich idyllicznemu stylowi życia ogromny szok, a dwoje, mając zaledwie dwadzieścia cztery lata, musi pogodzić się z nadciągającą tragedią. Między tymi aktorami jest sporo zaangażowanej pierwszej miłości, chemii, a scenariusz jest przeplatany delikatnym humorem, gdy ich żywa romans rozkwita przed nami. Produkcja jest wystarczająca, wszystko, co potrzebne jest w filmie opartym na grze aktorskiej, ale charakter zakończenia służył niewiele celowi i był naprawdę niepotrzebnie niezadowalający i przygnębiający. Film jest dobry, ale podejrzewam, że temat przewodni Francis Lai będzie długo przetrwał w pamięci bardziej niż wspomnienie czegokolwiek, co zobaczymy na ekranie.