Z tego, co wiem, jest diabłem.
Z tego, co wiem, jest diabłem.
Silence
Loco (Tigrero)
Sheriff Burnett
Pollicut
Pauline
Martin
Governor
Regina
Blonde Saloon girl
Black-Haired Saloon Girl
Sanchez
Walter
Fake Sheriff in Flashback
Red-Haired Saloon Girl in Flashback
Outlaw
Man in Saloon
Poker player
Charlie
Miguel
Jack
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Sergio Corbucci |
Scenariusz Scenariusz | Mario Amendola , Bruno Corbucci , Sergio Corbucci , Vittoriano Petrilli |
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej | Ennio Morricone |
Operator zdjęć Operator zdjęć | Silvano Ippoliti |
Montażysta Montażysta | Amedeo Salfa |
Producent Producent | Robert Dorfmann , Attilio Riccio |
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne | Riccardo Domenici |
Projekt kostiumów Projekt kostiumów | Enrico Job |
Fryzjer Fryzjer | Marcella De Marzi |
Charakteryzator Charakteryzator | Lamberto Marini |
Nadzorujący produkcję Nadzorujący produkcję | Giovanni A. Giurgola |
Kierownik produkcji Kierownik produkcji | Marcello Papaleo |
Asystent reżysera Asystent reżysera | Filiberto Fiaschi |
Dekoracja planu Dekoracja planu | Enrico Simi |
Operator dźwięku Operator dźwięku | Romano Pampaloni |
Efekty specjalne Efekty specjalne | Eros Bacciucchi |
Logo | Firma |
---|---|
Les Films Corona
FR
|
|
Adelphia Compagnia Cinematografica
IT
|
Język |
---|
English |
Français |
Italiano |
Co sądzą inni widzowie
Z tego, co wiem, jest diabłem.
Z tego, co wiem, jest diabłem.
Zabójcy w śniegu (włoskim) Dzikiego Zachodu
Zabójcy w śniegu (włoskim) Dzikiego Zachodu
Umieszczona na tle naprawdę skutecznej zimowej, wrogiej scenerii ta recenzja opowiada historię zemsty - a ta zawsze smakuje najlepiej na zimno! Kobieta „Pauline” (Vonetta McGee) i jej rodzina padają…
Umieszczona na tle naprawdę skutecznej zimowej, wrogiej scenerii ta recenzja opowiada historię zemsty - a ta zawsze smakuje najlepiej na zimno! Kobieta „Pauline” (Vonetta McGee) i jej rodzina padają ofiarą bezwzględnych bandytów. Z zamiarem zemsty za ich haniebne zachowanie wynajmuje równie bezwzględnego i zabójczego wykonawcę (Jean-Louis Trintignant), aby wyrównać rachunki. Ten anonimowy, niemy, pistoletowy jest bardzo zręczny w rozliczaniu się, a gdy ciała stopniowo się piętrzą, wydaje się, że konfrontacja z łowcą nagród / zabójcą „Tigrero” (Klaus Kinski) nie może się długo oczekiwać. Ten film powinieneś obejrzeć z kocem. Zamrożone sceny są doskonale wykorzystane do stworzenia poczucia izolacji, desperacji i częstej obecności krwi plamiącej śnieg, co dodatkowo ilustruje brutalną i brutalną naturę życia obywateli Utahu z końca XIX wieku - tylko marginalnie po ludzkiej stronie cywilizacji. Dubbing nie jest najlepszy, ale dialog w rzeczywistości nie jest aż tak ważny. To cały wygląd i klimat tego filmu rezonuje naprawdę dobrze. Kinski i jego maniakalne oczy, niemy Trintignant (czyżby po prostu nie chciał się nauczyć żadnych kwestii?) i oszczędne interwencje lokalnego bossa „Pollicuta” (Luigi Pistilli) i szeryfa „Burnetta” (Frank Wolff) dodają bogactwa i ogólnego nieprzyjemności do całej sprawy. Co także pomaga tutaj, to nieprzewidywalność. Narracja nie porusza się tylko z typową nieuniknioną heroiczno-antyheroiczną nieuchronnością. Historia jest żywa, ma autentyczność i dwulicowość, która naprawdę dobrze trzyma uwagę przed ponurym i, szczerze mówiąc, dość dzikim zakończeniem, które jest całkowicie odpowiednie! To naprawdę świetne doświadczenie na dużym ekranie!