Joker: Folie à Deux
Dostępne na
Max

Joker: Folie à Deux Joker: Folie à Deux

5.4 /10
2,422 ocen
2024 138 min Wydany

Arthur Fleck przebywający w więzieniu Arkham spotyka swoją miłość, Harley Quinn. Po wyjściu z więzienia pogrążają się w romantycznym nieszczęściu, które wydaje się skazane na zagładę.

Joker - Kolekcja

Joker

(2019)

Obsada Pełna obsada i ekipa

Joaquin Phoenix
Joaquin Phoenix

Arthur Fleck

Lady Gaga
Lady Gaga

Lee Quinzel

Brendan Gleeson
Brendan Gleeson

Jackie Sullivan

Catherine Keener
Catherine Keener

Maryanne Stewart

Zazie Beetz
Zazie Beetz

Sophie Dumond

Steve Coogan
Steve Coogan

Paddy Meyers

Harry Lawtey
Harry Lawtey

Harvey Dent

Leigh Gill
Leigh Gill

Gary Puddles

Ken Leung
Ken Leung

Dr. Victor Liu

Jacob Lofland
Jacob Lofland

Ricky Meline

Bill Smitrovich
Bill Smitrovich

Judge Herman Rothwax

Sharon Washington
Sharon Washington

Debra Kane

Alfred Rubin Thompson
Alfred Rubin Thompson

Ernie Bullock

Connor Storrie
Connor Storrie

Young Inmate

Gregg Daniel
Gregg Daniel

Music Teacher

Mac Brandt
Mac Brandt

Arkham Guard

George Carroll
George Carroll

Arkham Guard

John Lacy
John Lacy

Arkham Guard

Tim Dillon
Tim Dillon

Arkham Guard

Wayne Dehart
Wayne Dehart

E Ward Inmate

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Todd Phillips
Scenarzysta Scenarzysta Todd Phillips , Scott Silver
Postacie Postacie Bill Finger , Bob Kane , Jerry Robinson
Producent Producent Emma Tillinger Koskoff , Joseph Garner , Todd Phillips
Obsada Obsada Francine Maisler
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Arianne Phillips
Pomocnik dźwiękowca Pomocnik dźwiękowca Bryan Mendoza
Sound Mixer Sound Mixer Steven A. Morrow
Operator mikrofonu typu boom Operator mikrofonu typu boom Michael Kaleta
Kierownik kostiumów Kierownik kostiumów Lori DeLapp
Producent Muzyczny Wykonawczy Producent Muzyczny Wykonawczy Jason Ruder
Poszukiwacz lokacji Poszukiwacz lokacji Ken Haber , Aaron Hurvitz
Pierwszy asystent kamery "A" Pierwszy asystent kamery "A" Gregory Irwin
Zastępca głównego mechanika oświetleniowego Zastępca głównego mechanika oświetleniowego John Reynolds
Logo Firma
Warner Bros. Pictures US
Joint Effort US
Domain Entertainment US
Język
English
Recenzje (10)

Co sądzą inni widzowie

54 %
Średnia ocena
10
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
05. 10. 2024
60%

Miałam iść zobaczyć pierwsze pojawienie się Joaquina Phoenixa jako „Joker” (2019), aby przypomnieć sobie, kto zrobił co komu, ale nie miałam czasu. Myślę, że cieszę się, ponieważ przypominam sobie,…

Miałam iść zobaczyć pierwsze pojawienie się Joaquina Phoenixa jako „Joker” (2019), aby przypomnieć sobie, kto zrobił co komu, ale nie miałam czasu. Myślę, że cieszę się, ponieważ przypominam sobie, że to było o wiele lepsze niż to. Tutaj podążamy za „Fleckiem” (Phoenix), który był na swojej krwawej przejażdżce klaunami i znajduje się w więzieniu pod nadzorem strażnika więziennego „Jackie” (Brendan Gleeson). Jego prawniczka „Maryanne” (Catherine Keener) stara się, aby został uznany za zdolnego stanąć przed sądem za swoje zbrodnie, aby mogła bronić go na podstawie zaburzenia osobowości - on nie jest „Fleckiem”, kiedy jest „Jokerem” coś w tym stylu. Sprawa się komplikuje, gdy spotyka „Lee” (Lady Gaga) na więziennym śpiewaniu i udaje jej się go zdobyć, a następnie zniweczyć ten plan, co sprawia, że fabuła skręca w stronę sali sądowej, gdzie jego skazanie za wielokrotne morderstwa szybko wydaje się nieuniknione jak piosenka w filmie. Cóż, podobał mi się soundtrack, ale sposób, w jaki Todd Phillips to przedstawił, mógł równie dobrze być Tony Bennett albo Newley, którzy wzięli na siebie główną rolę, ponieważ jej udział to głównie seria zabawnie sfotografowanych wideoklipów muzycznych z cienkimi plasterkami mięsa stanowiącymi słaby wątek między nimi. To opowieść miłosna, przypuszczam, ale naprawdę nie o to przyszłam zobaczyć. Jest tu dużo nadmiaru, ale brak grozy czy zagrożenia, a wcześniejsza sprawność postaci w wędrowaniu po cienkiej granicy między zdrowiem a szaleństwem tutaj w ogóle się nie rozwija. Wydaje się bardziej żałosny, wyniszczony więzień, którego płomień dawno już zgasł. Jego prawniczy antagonist (Harry Lawtey) wygląda na jakieś jedenaście lat, ale to właściwie nie ma znaczenia, ponieważ same postępowania sądowe nie oferują nam wiele dramatu, nawet gdy zbliżamy się do zakończenia, które oferuje najmniejszą iskierkę nadziei potem... To oszałamiający kawałek kina, wydano pieniądze i od projektantów produkcji jest tu mnóstwo wyobraźni. To po prostu zbyt wiele puzzli filmowych z zbyt małą fabułą służącą jako pojazd dla albumu, który bez wątpienia jest gotowy trafić do sklepów.

YearOneFun
YearOneFun
05. 10. 2024
10%

Oba filmy **JOKER** były clickbaitem. On nie jest Jokerem, ona nie jest Harley. (to Arthur i Lee) **To jest to, co dostajesz za przehypowanie pierwszego filmu!** 😂🤣

Oba filmy **JOKER** były clickbaitem. On nie jest Jokerem, ona nie jest Harley. (to Arthur i Lee) **To jest to, co dostajesz za przehypowanie pierwszego filmu!** 😂🤣

Manuel São Bento
Manuel São Bento
05. 10. 2024
40%

Joker: Folie à Deux ma ogromną wartość techniczną i artystyczną, ale nie udaje się zreplikować sukcesu i wpływu oryginału. Odwaga Todda Phillipsa w zamienieniu filmu w musical jest godna podziwu, ale…

Joker: Folie à Deux ma ogromną wartość techniczną i artystyczną, ale nie udaje się zreplikować sukcesu i wpływu oryginału. Odwaga Todda Phillipsa w zamienieniu filmu w musical jest godna podziwu, ale wykonanie okazuje się niespójne, z nagłymi przejściami między ciemnym dramatem a numerami muzycznymi, co prowadzi do nieprzyjemnego doświadczenia, jeszcze bardziej frustrującego przez żałosne zachowanie studia w kwestii formatu filmu. Pomimo imponującej warstwy wizualnej i wybitnych występów Joaquina Phoenixa i Lady Gagi, brak rozwoju tematycznego i charakterologicznego sprawia, że to ambitne, ale ostatecznie rozczarowujące podejście do kontynuacji dodaje niewiele do prowokującego studium zaprezentowanego w 2019 roku.

Brent Marchant
Brent Marchant
06. 10. 2024
50%

Łączenie gatunków filmowych może być trudnym zadaniem. Gdy mieszanka jest właściwa, efekt może być naprawdę imponujący, ale gdy jest nieprawidłowa, może zwiastować kinową katastrofę. W przypadku tego…

Łączenie gatunków filmowych może być trudnym zadaniem. Gdy mieszanka jest właściwa, efekt może być naprawdę imponujący, ale gdy jest nieprawidłowa, może zwiastować kinową katastrofę. W przypadku tego długo oczekiwanego sequelu do filmu z 2019 roku, niestety wynik jest bliższy temu drugiemu niż pierwszemu. Historia o charyzmatycznym czarnym charakterze Arthurze Flecku (alias Joker) rozgrywa się w więzieniu, gdzie spotyka swoją miłość, psychopatyczną Harley Quinn. Później akcja przenosi się do sali sądowej, gdzie skupia się na procesie sądowym. Film jest więc częściowo filmem więziennym, częściowo dramatem sądowym i częściowo mroczną romansą. Autor postanowił jednak dodać czwarty gatunek - musical. Efektem jest skomplikowany, zbyt długi film, który ma styl, ale brakuje mu treści i nie jest szczególnie interesujący. Występy głównych aktorów i obsada są znakomite, podobnie jak projektowanie produkcji, kostiumy i kinematografia. Ścieżka dźwiękowa jest świetna, chociaż może być zbyt obszerna. Mimo tych mocnych stron, film cierpi na słaby scenariusz i źle zmontowany montaż. Całościowo jest to film, który nie satysfakcjonuje i nie jest w stanie zainteresować widza tak, jak by na to zasługiwał. Może lepiej trzymać się naprawdę doskonałego zwiastuna niż inwestować czas w ten nieudany sequel.

5.4

Głosowano 2422×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500