Super! Dziwnie klasyczne? Podobało mi się.
Super! Dziwnie klasyczne? Podobało mi się.
Stanowisko | Nazwy |
---|---|
Reżyser Reżyser | Charlie McDowell |
Scenariusz Scenariusz | Justin Lader , Andrew Kevin Walker |
Producent Producent | Charlie McDowell , Lily Collins , Jesse Plemons , Jason Segel , Alex Orlovsky , Duncan Montgomery , Jack Selby |
Historia Historia | Justin Lader , Charlie McDowell , Jason Segel , Andrew Kevin Walker |
Producent wykonawczy Producent wykonawczy | Rick Covert , David Duque-Estrada , Justin Lader , Elika Portnoy |
Producent pomocniczy Producent pomocniczy | Lisa G. Hannusch , Robert Patrick Malkassian |
Logo | Firma |
---|---|
![]() |
Mutressa Movies
US
|
![]() |
High Frequency Entertainment
US
|
Case Study Films
US
|
Język |
---|
English |
Co sądzą inni widzowie
Super! Dziwnie klasyczne? Podobało mi się.
Super! Dziwnie klasyczne? Podobało mi się.
Windfall nie jest arcydziełem, ale wykorzystuje swój niewielki budżet i pojedyncze miejsce z solidnymi występami i sprytną historią.
Windfall nie jest arcydziełem, ale wykorzystuje swój niewielki budżet i pojedyncze miejsce z solidnymi występami i sprytną historią.
'Windfall' ma pewne obiecujące momenty, chocia moje zainteresowanie często opadało, aby uznać go za dobry film, a nawet przeciętny. Byłem bardziej niezainteresowany niż zainteresowany. To szkoda,…
'Windfall' ma pewne obiecujące momenty, chocia moje zainteresowanie często opadało, aby uznać go za dobry film, a nawet przeciętny. Byłem bardziej niezainteresowany niż zainteresowany. To szkoda, ponieważ obsada (niewielka) wygląda świetnie na papierze. Lily Collins jest wyróżniająca się, z Jesse Plemonsem tuż za nią. Jason Segel jest trochę niepewny, jego język ciała jest faktycznie dobry, ale gdy zaczyna mówić, nie kupuję całej sytuacji; to samo można powiedzieć (chociaż w mniejszym stopniu) o Plemonsie, którego jestem fanem. Fakt, że jest to bardzo oczywisty 'film COVID', nie pomaga, po prostu sprawia, że ograniczony, jednolokacyjny charakter fabuły jest zbyt ograniczający. To prawdopodobnie niesprawiedliwa rzecz, na którą film powinien być oceniany w kontekście czasu, ale i tak. W pełni uczciwe jest to, że film nieco przyspiesza pod koniec.