Ambulans

Ambulans Ambulance

6.6 /10
2,237 ocen
2022 136 min Wydany

Weteran Will Sharp, zdesperowany, by zdobyć pieniądze na leczenie swojej żony, zwraca się o pomoc do swojego przybranego brata Danny'ego. Danny, przestępca z kryminalną przeszłością, oferuje mu zamiast tego wielki skok: największą w historii Los Angeles, wartą 32 miliony dolarów.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Jake Gyllenhaal
Jake Gyllenhaal

Danny Sharp

Eiza González
Eiza González

Cam Thompson

Garret Dillahunt
Garret Dillahunt

Captain Monroe

Keir O'Donnell
Keir O'Donnell

FBI Agent Anson Clark

Jackson White
Jackson White

Officer Zach

Olivia Stambouliah
Olivia Stambouliah

Lieutenant Dhazghig

Moses Ingram
Moses Ingram

Amy Sharp

Colin Woodell
Colin Woodell

EMT Scott

Cedric Sanders
Cedric Sanders

Officer Mark

Jesse Garcia
Jesse Garcia

Roberto

Devan Chandler Long
Devan Chandler Long

William Wallace

Jamie McBride
Jamie McBride

SIS Undercover - Jay

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Michael Bay
Producent Producent James Vanderbilt , Bradley J. Fischer , William Sherak , Ian Bryce , Michael Bay
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Tomas Radoor , Rene Ezra , Tracey Nyberg , John Powers Middleton , Laeta Kalogridis , Nathan Kahane , Joseph Drake , Mark Moran , Michael Kase
Operator zdjęć Operator zdjęć Roberto De Angelis
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Lorne Balfe
Obsada Obsada Denise Chamian
Scenografia Scenografia Karen Frick
Nadzorujący kierownik artystyczny Nadzorujący kierownik artystyczny Jace Ford
Logo Firma
Bay Films US
Endeavor Content US
New Republic Pictures US
Project X Entertainment US
Język
English
Recenzje (7)

Co sądzą inni widzowie

66 %
Średnia ocena
7
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
28. 03. 2022
50%

Więc oto sedno. "Will" (Yahya Abdul-Mateen II) pilnie potrzebuje 231 000 dolarów, więc zwraca się do swojego brata "Dannya" (Jake Gyllenhaal), który przypadkowo tego dnia ma zamiar obrabować bank na…

Więc oto sedno. "Will" (Yahya Abdul-Mateen II) pilnie potrzebuje 231 000 dolarów, więc zwraca się do swojego brata "Dannya" (Jake Gyllenhaal), który przypadkowo tego dnia ma zamiar obrabować bank na 32 mln dolarów. Wystarczy tylko prowadzić, a jego zmartwienia stają się przeszłością. Udało im się odebrać bankowi gotówkę, ale napalony młody policjant "Zach" (Jackson White) staje się muchą w miodzie, gdy postanawia zaprosić jedną z kasjerek na randkę i zostaje wplątany w teraz o wiele bardziej niebezpieczny napad. Zostaje postrzelony, a gdy karetka odjeżdża z nim do szpitala, dwaj rabusie wskakują na pokład jako ich bilet na wyjście z teraz przez policję zatłoczonego miejsca zbrodni. Na pokładzie karetki jest zdecydowana i zdecydowana ratowniczka "Cam" (Eiza González), która teraz musi utrzymać krytycznie chorego policjanta przy życiu, podczas gdy dwaj pasażerowie próbują uniknąć siły LAPD ze swoim łupem. To, co teraz następuje, jest po prostu absurdalne. Ten szesnastotonowy samochód ciężarowy potrafi uniknąć strzelców wyborowych, ulepszonych radiowozów policyjnych, helikopterów, wszystko podczas gdy ma krytycznie rannego mężczyznę na tylnej kanapie. Wydaje się, że nie ma problemów z brakiem paliwa; i musi mieć oś i zawieszenie, które nie byłoby na miejscu w Boeing 747. Waleczny kapitan policji "Monroe" (Garret Dillahunt) adekwatnie demonstruje, że im więcej zasobów masz, tym bardziej stajesz się bezczelny - i mniej skuteczny; a wprowadzenie mężczyzny FBI "Ansona" (Keir O'Donnell), kolegi z college'u "Dannya", który musi pędzić z sesji terapeutycznej z mężem, aby spróbować schwycić zbiegów, tylko dopełnia tę dość absurdalną narrację. Produkcja jest bardzo dobra; użycie dronów i fotografii w wysokiej prędkości tworzy efektywny obraz, gdy karetka kontynuuje unikanie pościgu, ale dialog jest okropny. Wiele powtarzających się wyrażeń z ledwo widocznym uśmiechem, gdy fabuła chętnie pogrąża się w absurdalność. Na szczęście możemy na chwilę złapać powietrze dzięki utworowi Christopera Crossa "Sailing", ale w innym wypadku jest to niekończący się film z pościgiem, którego korzenie tkwią głęboko w fantazji. Zakończenie zajmuje 2 ¼ godziny, a gdy już nadchodzi, jest tak nieuniknione, jak słabe. Przykro mi, ale to nie jest praca nikogo i będąc jedyną osobą na projekcji, nie mogłem się oprzeć myśli, czy inni wiedzieli lepiej niż ja - i zostali w domu!

Chris Sawin
Chris Sawin
18. 04. 2022
40%

Zagrzebany głęboko w hałaśliwej i błyszczącej akcji _Ambulance_, obrzydliwym montażu, przesadzonych technikach filmowania i scenariuszu, który wydaje się być wyłowiony z toalety, jest dość…

Zagrzebany głęboko w hałaśliwej i błyszczącej akcji _Ambulance_, obrzydliwym montażu, przesadzonych technikach filmowania i scenariuszu, który wydaje się być wyłowiony z toalety, jest dość ekscytujący film. Jake Gyllenhaal to obsesyjny maniak z kaszmiru, którego nie możesz nie kochać, ale _Ambulance_ to krzykliwe i chaotyczne wykręty akcyjne w przeciwnym razie.

5rJoud
5rJoud
26. 04. 2022
60%

Oceniam to 6 na 10 za ten stratę dobrych aktorów. Kamera jest katastrofa, głośna ścieżka dźwiękowa i antyklimatyczne zakończenie, które pozostawia widza tylko rozczarowanego. Pościgi samochodowe i…

Oceniam to 6 na 10 za ten stratę dobrych aktorów. Kamera jest katastrofa, głośna ścieżka dźwiękowa i antyklimatyczne zakończenie, które pozostawia widza tylko rozczarowanego. Pościgi samochodowe i strzelaniny musiały być reżyserowane przez nowicjusza w filmach akcji, nigdy nie jest przyczyna i skutek na tym samym kadrze. Patrzenie na ludzi strzelających coś poza ekranem, a w następnej scenie widząc, jak kule trafiają w inne rzeczy, dla mnie nic nie robi. Mogę równie dobrze przeczytać książkę, jeśli mam sam połączyć kropki. Podobnie oglądanie szybko jadących samochodów w zbliżeniach lub nad ukrytymi rampami jest po prostu nudne. Dialog chce być sprytny, a postacie są zbyt kolorowe, ogólnie mało wiarygodne. Film jest jednak pełen napięcia, jeśli nic innego i dlatego moja ocena jest stosunkowo wysoka.

The Movie Mob
The Movie Mob
19. 08. 2022
70%

Ambulance to taki typowy film od Michaela Baya, jaki tylko może być. Cała historia i rozwój fabuły trwają może 10 minut, zanim w pełni nie wkroczy się w całą akcję. Kto potrzebuje rozwoju postaci,…

Ambulance to taki typowy film od Michaela Baya, jaki tylko może być. Cała historia i rozwój fabuły trwają może 10 minut, zanim w pełni nie wkroczy się w całą akcję. Kto potrzebuje rozwoju postaci, gdy ma 2-godzinne pościgi samochodowe i strzelaninę? Nie ja! To nieustająca akcja z niesamowitą pracą kamery i kaskaderów. Jeśli oglądasz film od Michaela Baya, powinieneś wiedzieć, czego się spodziewać, a to jest wszystko, czego można oczekiwać w jego najlepszym wydaniu. Szczytowa akcja od Michaela Baya.

6.6

Głosowano 2237×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500