Drive My Car

Drive My Car ドライブ・マイ・カー

7.4 /10
1,342 ocen
2021 179 min Wydany

Aktor teatralny i reżyser żyje w szczęśliwym małżeństwie. Pewnego dnia jego żona znika.

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Ryūsuke Hamaguchi
Producent Producent Teruhisa Yamamoto , Tsuyoshi Gorô , Osamu Kubota , Sachio Matsushita , Yoshito Nakabe , Keiji Okumura , Jin Suzuki
Operator zdjęć Operator zdjęć Hidetoshi Shinomiya
Scenariusz Scenariusz Ryūsuke Hamaguchi
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Kazuo Nakanishi , Yuji Sadai
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Eiko Ishibashi
Montażysta Montażysta Azusa Yamazaki
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Kensaki Jo
Dekoracja planu Dekoracja planu Mami Kagamoto
Producent pomocniczy Producent pomocniczy Tamon Kondo
Operator dźwięku Operator dźwięku Renmei Izuta
Mikser dźwięku Mikser dźwięku Miki Nomura
Kierownik efektów wizualnych Kierownik efektów wizualnych Kazuyori Kosaka
Logo Firma
The Asahi Shimbun JP
Nippan Group Holdings JP
Bitters End JP
C&I entertainment JP
Quaras JP
L'espace Vision JP
Bungeishunju JP
Culture Entertainment JP
J-LOD JP
nekojarashi JP
Język
Deutsch
English
Bahasa indonesia
日本語
한국어/조선말
Bahasa melayu
普通话
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

74 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
27. 03. 2022
70%

Kafuku jest doświadczonym aktorem, który reżyseruje przedstawienie "Wujaszka Wani" Czechowa z młodymi aktorami. Przyjeżdża na miejsce czerwonym Saabem i jest zdeterminowany, że będzie prowadził…

Kafuku jest doświadczonym aktorem, który reżyseruje przedstawienie "Wujaszka Wani" Czechowa z młodymi aktorami. Przyjeżdża na miejsce czerwonym Saabem i jest zdeterminowany, że będzie prowadził samochód sam. Teatr ma jednak inne zasady i tak trafia w ręce cichego Misakiego. Stopniowo poznają się i odkrywają swoje przeszłości. Fabuła jest interesująca z wieloma zwrotami akcji, a tempo filmu jest własne. Dialogi są czasem skromne, a film jest trochę długi. Reżyser być może trochę zbytnio zatracił się w stylu filmu, ale i tak jest bardzo lekki do oglądania. Polecam obejrzeć na dużym ekranie.

badelf
badelf
29. 06. 2022
100%

Uważam, że ten film jest prawie doskonałą dramą. Rozumiem, że większość Amerykanów, a być może również młodsi widzowie wszędzie na świecie, nie doceni tempa filmu. Są w nim jednak dwie rzeczy, które…

Uważam, że ten film jest prawie doskonałą dramą. Rozumiem, że większość Amerykanów, a być może również młodsi widzowie wszędzie na świecie, nie doceni tempa filmu. Są w nim jednak dwie rzeczy, które sprawiają, że jest to film aktorski. Po pierwsze jest gra w grze: gra wewnątrz to Uncle Vanya Czechowa, a jak większość rosyjskich klasyków, jest o ludzkiej naturze i reakcji na cierpienie. Po drugie, niektórzy dramaturdzy mają dar pisania dialogów, które pozostawiają rzeczywistą opowieść nierozmownym dialogom - Shakespeare, Pinter, Stoppard - wszyscy mieli ten dar, i ja nominuję Hamaguchi do tej listy. Niesamowite jest oglądanie tego rodzaju produkcji, ponieważ przetrwa tylko z bogactwem i głębokością aktorstwa. To jedyny powód, dla którego teatry mogą robić tego rodzaju sztuki, a każda wersja jest zupełnie wyjątkowa. Nawet jeśli nie zdajesz sobie sprawy z tego aspektu sztuki, Lee Yoo-na (Park Yu-rim) wskazała, że jej milczenie pozwoliło jej dostrzec głębszy dialog. Co do tempa? To genialne odzwierciedlenie sposobu, w jaki Kafuku (Hidetoshi Nishijima) reżyserował Uncle Vanya.

7.4

Głosowano 1342×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500