Pod Ostrzałem
Dostępne na
Netflix

Pod Ostrzałem Copshop

6.3 /10
811 ocen
2021 108 min Wydany

Sprytny oszust Teddy Murretto postanawia dać się schwytać policji, by znaleźć schronienie w komisariacie. Nie spodziewa się jednak, co go tam czeka. Pojawienie się zabójcy Anthony'ego sprawia, że sytuacja staje się jeszcze bardziej skomplikowana dla Murretta i Viddicka.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Gerard Butler
Gerard Butler

Bob Viddick

Frank Grillo
Frank Grillo

Teddy Murretto

Alexis Louder
Alexis Louder

Valerie Young

Toby Huss
Toby Huss

Anthony Lamb

Chad L. Coleman
Chad L. Coleman

Sgt. Duane Mitchell

Ryan O'Nan
Ryan O'Nan

Officer Huber

Jose Pablo Cantillo
Jose Pablo Cantillo

Officer Peña

Kaiwi Lyman
Kaiwi Lyman

Officer Barnes

Robert Walker Branchaud
Robert Walker Branchaud

Officer Kimball

Tracey Bonner
Tracey Bonner

Detective Deena Schier

Chris Kleckner
Chris Kleckner

Larry the Cop

Karyn Greer
Karyn Greer

Newscaster

Vanita Kalra
Vanita Kalra

Young Prosecuter

David Vaughn
David Vaughn

E.M.T. #1

J.R. Adduci
J.R. Adduci

E.M.T. #2

Alex Rush
Alex Rush

E.M.T. #3

Greg Fitzpatrick
Greg Fitzpatrick

E.M.T. Driver

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Joe Carnahan
Scenariusz Scenariusz Joe Carnahan , Kurt McLeod
Historia Historia Mark Williams , Kurt McLeod
Producent Producent Mark Williams , Gerard Butler , Joe Carnahan , Tai Duncan , Warren T. Goz , Frank Grillo , James Masciello , Eric Gold
Operator zdjęć Operator zdjęć Juan Miguel Azpiroz
Montażysta Montażysta Kevin Hale
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Clinton Shorter
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Tom Ortenberg
Producent pomocniczy Producent pomocniczy Trevor Osmond , Sebastian Perry
Producent liniowy Producent liniowy Scott Putman
Logo Firma
Zero Gravity Management US
Open Road Films US
STXfilms US
Sculptor Media US
WarParty Films US
G-BASE US
Raven Capital Management US
Język
English
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

63 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
jw
jw
17. 01. 2022
70%

Zabawna akcja z bronią Oddalona stacja policji, zatrzymany o nieznanym tożsamości i nieuchronna zagłada - brzmi znajomo? Mimo to nie jest to remake Assault-on-Precinct-13, ale świeże spojrzenie na…

Zabawna akcja z bronią Oddalona stacja policji, zatrzymany o nieznanym tożsamości i nieuchronna zagłada - brzmi znajomo? Mimo to nie jest to remake Assault-on-Precinct-13, ale świeże spojrzenie na tę znaną scenę. To nie jest głęboki psychologiczny thriller, ani film akcji AAA, ani zaskakujący nowy sposób na znane klisze. Ale to, co to jest, to: zabawne. Bez nudy, bez dziurawych dziur w fabule; szczypta przesadnej akcji dodana do dobrej gry aktorskiej, z fabułą stanowiącą dobrą mieszankę znanych i nowych elementów, dzięki czemu nie czuje się wyczerpany. Solidna reżyseria i wartości produkcyjne. To nie jest konieczne do zobaczenia; ale dla czystej rozrywki zdecydowanie polecam.

CinemaSerf
CinemaSerf
28. 03. 2022
60%

W wielu starych westernach szeryf prosił, abyś zostawił broń u drzwi - no cóż, ten film wymaga, abyś to zrobił ze swoim mózgiem. Jeśli spróbujesz go zbadać w jakikolwiek sposób, dziury w fabule będą…

W wielu starych westernach szeryf prosił, abyś zostawił broń u drzwi - no cóż, ten film wymaga, abyś to zrobił ze swoim mózgiem. Jeśli spróbujesz go zbadać w jakikolwiek sposób, dziury w fabule będą brzmieć głośniej niż Aretha Franklin (lub Jennifer Hudson) kiedykolwiek mogłyby mieć nadzieję. Jeśli jednak nie, to jest dość wydajna mała strzelanina, w której sprytny stary Gerard Butler („Viddick”) i jego zdobycz „Murretto” (Frank Grillo) angażują się w oblężenie życia lub śmierci w policyjnej stacji tylko z rekrutem „Valerie” (Alexis Louder) i pancernymi drzwiami między nimi a szalonym jak ser „Lamb” (Toby Huss). Dlaczego jesteśmy w tej sytuacji? No to staje się dość szybko oczywiste i w miarę jak film nabiera tempa, napięcie rośnie, a ostatnie piętnaście minut zapewnia całkiem przyzwoicie tempowany - chociaż dość mało prawdopodobny - finał. Louder zasługuje na pochwałę, faktycznie prezentuje całkiem przyzwoite wykonanie. W przeciwnym razie to tylko dobra wymówka, żeby usiąść i oglądać, ponieważ naprawdę nie obchodzi nas, czy ktoś przeżyje - poza, być może, nią...

6.3

Głosowano 811×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500