Życie jest piękne

Życie jest piękne La vita è bella

8.4 /10
13,400 ocen
1997 116 min Wydany

Rok 1939. Wieśniak Guido Orefice przenosi się do miasta, zakłada rodzinę, ale trafia do obozu koncentracyjnego. Aby chronić syna, udaje, że wszystko jest grą.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Marisa Paredes
Marisa Paredes

Dora's Mother

Horst Buchholz
Horst Buchholz

Doctor Lessing

Lidia Alfonsi
Lidia Alfonsi

Mrs. Guicciardini

Giuliana Lojodice
Giuliana Lojodice

School Principal

Pietro De Silva
Pietro De Silva

Bartolomeo

Francesco Guzzo
Francesco Guzzo

Vittorino

Claudio Alfonsi
Claudio Alfonsi

Rodolfo's Friend

Gil Baroni
Gil Baroni

Prefect

Massimo Bianchi
Massimo Bianchi

Man with Key

Jürgen Bohn
Jürgen Bohn

German Party Attendant

Verena Buratti
Verena Buratti

German Auxilliary

Robert Camero
Robert Camero

German Executioner

Ennio Consalvi
Ennio Consalvi

General Graziosi

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Roberto Benigni
Producent Producent Gianluigi Braschi , Elda Ferri
Scenariusz Scenariusz Roberto Benigni , Vincenzo Cerami
Operator zdjęć Operator zdjęć Tonino Delli Colli
Montażysta Montażysta Simona Paggi
Kompozytor muzyki oryginalnej Kompozytor muzyki oryginalnej Nicola Piovani
Scenografia Scenografia Danilo Donati
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Danilo Donati
Efekty specjalne Efekty specjalne Giovanni Corridori
Kierownik produkcji Kierownik produkcji Attilio Viti
Historia Historia Vincenzo Cerami , Roberto Benigni
Dźwięk Dźwięk Tullio Morganti
Montażysta dźwięku Montażysta dźwięku Benni Atria , Silvia Moraes
Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera Gianni Arduini
Operator kamery Operator kamery Roberto Brega
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Mario Cotone
Recenzje (1)

Co sądzą inni widzowie

84 %
Średnia ocena
1
Łącznie recenzji
tubbs
tubbs
09. 06. 2020
60%

Pierwsza połowa scenariusza jest lepsza niż druga, zwłaszcza słaby koniec, który jest bardzo komercyjnym materiałem na Oscara. Jednak jest tu Benigni, który jest starym komikiem wizualnym, a niektóre…

Pierwsza połowa scenariusza jest lepsza niż druga, zwłaszcza słaby koniec, który jest bardzo komercyjnym materiałem na Oscara. Jednak jest tu Benigni, który jest starym komikiem wizualnym, a niektóre z jego popisów są rozkoszą. Szczegóły z okresu są również dobrze wykonane.

8.4

Głosowano 13400×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500