Madame Web
Dostępne na
Max

Madame Web Madame Web

5.3 /10
2,234 ocen
2024 117 min Wydany

„Madame Web” to historia Cassandry Webb, ratowniczki medycznej z Manhattanu, która odkrywa, że posiada zdolności jasnowidzenia. Poznaje trzy młode kobiety mające według jej wizji niezwykłą przyszłość, jeśli przetrwają do czasu jej spełnienia.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Dakota Johnson
Dakota Johnson

Cassandra Webb

Sydney Sweeney
Sydney Sweeney

Julia Cornwall

Isabela Merced
Isabela Merced

Anya Corazón

Celeste O'Connor
Celeste O'Connor

Mattie Franklin

Tahar Rahim
Tahar Rahim

Ezekiel Sims

Mike Epps
Mike Epps

O'Neil

Emma Roberts
Emma Roberts

Mary Parker

Adam Scott
Adam Scott

Ben Parker

Kerry Bishé
Kerry Bishé

Constance

Zosia Mamet
Zosia Mamet

Amaria

Josh Drennen
Josh Drennen

Julia's Dad

Yuma Feldman
Yuma Feldman

Julia's Half-Sibling

Miranda Adekoje
Miranda Adekoje

Doctor (Optometry)

Deirdre McCourt
Deirdre McCourt

Fresh-Faced Nurse

Naheem Garcia
Naheem Garcia

Landlord

Jill Hennessy
Jill Hennessy

Beautiful Woman

Rosemary Crimp
Rosemary Crimp

Opera Singer

Brian Faherty
Brian Faherty

Firefighter

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser S.J. Clarkson
Scenografia Scenografia Ethan Tobman
Montażysta Montażysta Leigh Folsom Boyd
Operator zdjęć Operator zdjęć Mauro Fiore
Producent Producent Lorenzo di Bonaventura
Reżyser drugiej ekipy Reżyser drugiej ekipy Darrin Prescott
Operator zdjęć drugiej ekipy Operator zdjęć drugiej ekipy Duane Manwiller
Kierowca kaskaderski Kierowca kaskaderski Chris Cenatiempo , Leigha Hancock , Joe Bucaro III , Rosie Bernhard , Chick Bernhard
Kaskaderzy Kaskaderzy Shawnna Thibodeau
Dubler kaskaderski Dubler kaskaderski Zack Duhame , Amanda Bradley
Scenariusz Scenariusz S.J. Clarkson , Claire Parker
Historia Historia Kerem Sanga
Producent wykonawczy Producent wykonawczy Claire Parker , Adam Merims
Logo Firma
Columbia Pictures US
di Bonaventura Pictures US
Język
English
Recenzje (7)

Co sądzą inni widzowie

53 %
Średnia ocena
7
Łącznie recenzji
CinemaSerf
CinemaSerf
15. 02. 2024
50%

Zaczynamy od ciężko ciężarnej kobiety głęboko w peruwiańskiej dżungli, która szuka bardzo rzadkiego pająka ze swoim kolegą "Ezekielem" (Tahar Rahim). Zgadnij co? Tak - znajduje go, i to niemalże…

Zaczynamy od ciężko ciężarnej kobiety głęboko w peruwiańskiej dżungli, która szuka bardzo rzadkiego pająka ze swoim kolegą "Ezekielem" (Tahar Rahim). Zgadnij co? Tak - znajduje go, i to niemalże natychmiast! W każdym razie okazuje się, że jej kolega nie jest taki przyjazny, jak się wydaje, i bardzo szybko jest postrzelona i ląduje w basenie leczniczych wód, gdzie jej dziecko rodzi dżungla z umiejętnościami pająka. Po pięćdziesięciu latach poznajemy ratowniczkę "Cassie" (Dakota Johnson), która jeździ z partnerem "Benem" (Adam Scott), obojętnie ratując ludzi przed katastrofą. Jednak to właśnie jedna z katastrof sprawia, że głęboko wpada do rzeki i musi zostać uratowana przez swojego przyjaciela. To traumatyczne doświadczenie wydaje się coś dziwnego. Zaczyna mieć błyskotliwe wizje. Może widzieć najmniejsze fragmenty przyszłości - co zwykle nikomu, włącznie z nią, nie służy! Podróż pociągiem na pogrzeb okazuje się kluczowa, gdy trzech innych pasażerów także pojawia się we śnie - wszyscy będąc celami tajemniczego wspinacza po tunelu odzianego w lycrę, który ma zamiar dokonać rzezi. Czy może ich uratować i dowiedzieć się, co tak naprawdę się dzieje? Cóż, możliwe, ale historia jest tak cienka, a postaci tak niedopieczone, że naprawdę mi to nie przeszkadzało. Cała linia fabularna związana z pająkiem jest tak słabo rozwinięta, że nie widziałem, co tak naprawdę miały do rzeczy jej umiejętności. Tahar Rahim wydawał się niepewny, czy miał być „Deadpool” i / lub Antonio Banderas, a Celeste O'Connor zasługuje na uznanie za grę całkowicie obrzydliwej i zuchwałej „Mattie” z takim zapałem. Rozwiązanie jest proste jak w „Highlanderze” (1986) i obawiam się, że to właśnie podsumowuje to wszystko. Nie ma w tym ani grama oryginalności, jest zbyt przepisane i stworzone tylko dla samego stworzenia. Owszem, chodzi o zespół, zaufanie i odnalezienie samego siebie (dosłownie), ale gotowość, z jaką wszyscy zaangażowali się w ten coraz bardziej powtarzalny i dziwaczny scenariusz, jest po prostu głupia. Podobnie jak cała koncepcja multiversum, studia postanowiły przetwarzać filmy o superbohaterach bez zwracania uwagi na koncepcję, postać lub porządny scenariusz, i chociaż Johnson stara się unieść to, gdzie może, kończy się to czymś w rodzaju jednego z tych odcinków telewizyjnych „Supermana”, które kiedyś oglądaliśmy z Deanem Cainem - tylko z monotonnym przesuwaniem czasu!

Chandler Danier
Chandler Danier
16. 03. 2024
30%

Gorsze niż Marvelle. Dlaczego tańczyli na stole dla 20 facetów? Kto wybrał te okulary? Ale na pewno chciałbym świeżą Pepsi Colę. Śmiertelnie dobry smak.

Gorsze niż Marvelle. Dlaczego tańczyli na stole dla 20 facetów? Kto wybrał te okulary? Ale na pewno chciałbym świeżą Pepsi Colę. Śmiertelnie dobry smak.

JPV852
JPV852
28. 04. 2024
40%

Czy Madame Web to najgorszy film o superbohaterach wszech czasów? Zdecydowanie nie, gdyż Superman IV, Batman & Robin i Supergirl zasługują na pierwsze miejsce w tej kategorii. Można jednak twierdzić,…

Czy Madame Web to najgorszy film o superbohaterach wszech czasów? Zdecydowanie nie, gdyż Superman IV, Batman & Robin i Supergirl zasługują na pierwsze miejsce w tej kategorii. Można jednak twierdzić, że jest to najgorszy film w nowoczesnej erze filmów o superbohaterach, chociaż osobiście jest "lepszy" niż Suicide Squad, który miał przynajmniej bohaterów w kostiumach, w przeciwieństwie do MW, który miał może tylko kilka minut pań w kostiumach, a nawet to tylko za pośrednictwem przyszłych wizji. Poza tym nic nie działa. Reżyseria, nawet pomimo krętych ruchów kamery, wydawała się znajoma, bo jestem całkiem pewien, że już to widziałem, choć minimalnie. Występy wszystkich były albo mdłe, zwłaszcza Dakota Johnson, albo po prostu okropne (Tahar Rahim), nie pomogło to także sztuczny i często okropny dialog napisany przez czterech scenarzystów, z których dwóch było odpowiedzialnych za Morbiusa. Nie nienawidziłem Madame Web, bardziej uznałem go za nudny i nieciekawy. Nie ma powodu, aby oglądać ten film, a z fatalnymi wynikami kasowymi ostatnia linijka "I wiesz, co jest najlepsze w przyszłości? Jeszcze się nie wydarzyła" jest dość trafna. **2,0/5**

wogelib503
wogelib503
05. 05. 2024

Przychodzimy tutaj... dla magii. Przychodzimy do kina, aby śmiać się, płakać, troszczyć się. Ponieważ tego potrzebujemy, wszyscy: ten nieopisany uczucie, które odczuwamy, gdy światła zaczynają gasnąć…

Przychodzimy tutaj... dla magii. Przychodzimy do kina, aby śmiać się, płakać, troszczyć się. Ponieważ tego potrzebujemy, wszyscy: ten nieopisany uczucie, które odczuwamy, gdy światła zaczynają gasnąć, a my idziemy gdzieś, gdzie jeszcze nie byliśmy; nie tylko bawić się, ale jakoś odrodzić.... razem. Oszałamiające obrazy na ogromnym srebrnym ekranie. Dźwięk, który czuję. Jakby, złamane serce czuje się dobrze w takim miejscu. Nasi bohaterowie wydają się być najlepszą częścią nas, a historie są doskonałe i potężne. Ponieważ tutaj...

5.3

Głosowano 2234×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500