Bal
Dostępne na
Netflix

Bal The Prom

6.1 /10
687 ocen
2020 130 min Wydany

Dee Dee Allen i Barry Glickman to aktorzy teatralni z Nowego Jorku z nie lada problemem - ich kosztowna sztuka broadwayowska okazuje się wielką klapą, a ich szanse na dalszą karierę zostają praktycznie pogrzebane. Tymczasem w małym miasteczku w stanie Indiana licealistka Emma Nolan doświadcza rozczarowania zupełnie innej natury - pomimo poparcia dyrektora szkoły przewodnicząca stowarzyszenia rodziców i nauczycieli zabroniła jej przyjść na szkolny bal ze swoją dziewczyną Alyssą. Dee Dee i Barry dochodzą do wniosku, że trudna sytuacja Emmy jest idealną szansą na odbudowanie swojego publicznego wizerunku. Postanawiają więc ruszyć w trasę razem z Angie i Trentem, drugą parą cynicznych aktorów poszukujących szansy na wybicie się. Gdy jednak motywowany egoizmem aktywizm aktorów niespodziewanie obraca się przeciwko nim, cała czwórka staje na głowie, aby zapewnić Emmie noc, w której może być w pełni sobą.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Meryl Streep
Meryl Streep

Dee Dee Allen

James Corden
James Corden

Barry Glickman

Nicole Kidman
Nicole Kidman

Angie Dickinson

Kerry Washington
Kerry Washington

Mrs. Greene

Keegan-Michael Key
Keegan-Michael Key

Principal Hawkins

Andrew Rannells
Andrew Rannells

Trent Oliver

Ariana DeBose
Ariana DeBose

Alyssa Greene

Jo Ellen Pellman
Jo Ellen Pellman

Emma Nolan

Mary Kay Place
Mary Kay Place

Grandma Bea

Logan Riley
Logan Riley

Kayley

Sofia Deler
Sofia Deler

Shelby

Frank DiLella
Frank DiLella

Frank DiLella

Chet Dixon
Chet Dixon

Motel Clerk

Sam Pillow
Sam Pillow

Young Barry

Spencer Tomich
Spencer Tomich

Young Barry Crush

Portia Bartley
Portia Bartley

Internet Student

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Reżyser Reżyser Ryan Murphy
Producent Producent Ryan Murphy , Alexis Martin Woodall , Bill Damaschke , Dori Berinstein
Kierownik lokacji Kierownik lokacji Matt Hickman
Scenariusz Scenariusz Bob Martin , Chad Beguelin
Scenarzysta Scenarzysta Jack Viertel
Montażysta Montażysta Danielle Wang , Peggy Blow
Pierwszy asystent reżysera Pierwszy asystent reżysera Scott Robertson
Operator zdjęć Operator zdjęć Matthew Libatique
Piosenki Piosenki Matthew Sklar , Chad Beguelin
Kaskaderzy Kaskaderzy Whitney Coleman
Scenografia Scenografia Jamie Walker McCall
Dekoracja planu Dekoracja planu Gene Serdena
Obsada Obsada Alexa L. Fogel
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Lou Eyrich
Recenzje (2)

Co sądzą inni widzowie

61 %
Średnia ocena
2
Łącznie recenzji
SWITCH.
SWITCH.
06. 12. 2020
40%

'The Prom' mógł być czymś wyjątkowym, jak show na Broadwayu, ale zamiast słuchać przekazu, jaki przekazuje show o negatywnym wpływie gwiazdorskiej mocy i akceptacji, film aktywnie unika tych tematów.…

'The Prom' mógł być czymś wyjątkowym, jak show na Broadwayu, ale zamiast słuchać przekazu, jaki przekazuje show o negatywnym wpływie gwiazdorskiej mocy i akceptacji, film aktywnie unika tych tematów. Usunięcie Cordena nie naprawia tego bałaganu, ale mogłoby to być początkiem. Nie mogę powiedzieć, że go nie polecam; to świetne piosenki i są tu dobrze zaśpiewane. Podczas numerów muzycznych zdarzało mi się uśmiechać, a nie przestaję słuchać ścieżki dźwiękowej. Napisy początkowe filmu to tylko nazwiska aktorów w czcionce logo, i dostałem gęsią skórkę przy ścieżce dźwiękowej i widząc to na dużym ekranie, z Rannellsem i Kidmanem jako powodem samym w sobie do oglądania, obok nowicjuszki Pellman. Kocham musicale - mają energię, której żaden inny gatunek nie ma, ale nauka z 'The Prom' jest taka sama jak z 'Cats': zrób coś, co nie jest dla mas, ale jest wierny historii.

Manuel São Bento
Manuel São Bento
30. 12. 2020
30%

Naprawdę kocham musicale, ale próba Netflixa stworzenia radosnego, radosnego, kolorowego i kulturowo istotnego filmu okazuje się być jednym z najbardziej karykaturalnych, okropnie stereotypowych i…

Naprawdę kocham musicale, ale próba Netflixa stworzenia radosnego, radosnego, kolorowego i kulturowo istotnego filmu okazuje się być jednym z najbardziej karykaturalnych, okropnie stereotypowych i absurdalnie przesadzonych filmów roku. Od zadziwiająco przesadzonej (i szczerze mówiąc, nieco obraźliwej) roli Jamesa Cordena i jednowymiarowego debiutu Jo Ellen Pellman po sprzeczną narrację, pierwszy film fabularny Ryana Murphy'ego od 2010 roku, Eat, Pray, Love, to ogromne rozczarowanie.

6.1

Głosowano 687×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500