Ostatniej nocy w Soho
Dostępne na
Max

Ostatniej nocy w Soho Last Night in Soho

7.3 /10
3,566 ocen
2021 116 min Wydany

Eloise to świeżo upieczona studentka mody, która właśnie przybyła do Londynu, aby rozpocząć swoją przyszłość. Dziewczyna ma jednak obsesję na punkcie przeszłości – tęskni za minionym wiekiem, zdesperowana, by doświadczyć Londynu lat 60. w całej okazałości. Jednak niesamowita wyobraźnia Eloise oznacza, że ​​może otrzymać szansę bardziej dosłownie, niż sądzi.

Obsada Pełna obsada i ekipa

Thomasin McKenzie
Thomasin McKenzie

Eloise Turner

Rita Tushingham
Rita Tushingham

Peggy Turner

Terence Stamp
Terence Stamp

Silver-Haired Gentleman

Diana Rigg
Diana Rigg

Ms. Collins

Aimée Cassettari
Aimée Cassettari

Eloise's Mother

Colin Mace
Colin Mace

Taxi Driver #1

Alan Mahon
Alan Mahon

Toucan Bartender

Connor Calland
Connor Calland

Drunk Student

Josh Zaré
Josh Zaré

Student at Party

Jacqui-Lee Pryce
Jacqui-Lee Pryce

College Administrator

James Phelps
James Phelps

Cloakroom Attendant

Ekipa

Stanowisko Nazwy
Scenariusz Scenariusz Krysty Wilson-Cairns , Edgar Wright
Reżyser Reżyser Edgar Wright
Producent Producent Edgar Wright , Nira Park , Tim Bevan , Eric Fellner
Scenografia Scenografia Marcus Rowland
Montażysta Montażysta Paul Machliss
Operator zdjęć Operator zdjęć Chung Chung-hoon
Kierownik produkcji jednostki Kierownik produkcji jednostki Jeremy Burnage
Kierownik muzyczny Kierownik muzyczny Kirsten Lane
Twórca storyboardów Twórca storyboardów John Greaves
Nadzorujący kierownik artystyczny Nadzorujący kierownik artystyczny Tim Blake
Kierownictwo artystyczne Kierownictwo artystyczne Emily Norris
Dekoracja planu Dekoracja planu Judy Farr
Projekt kostiumów Projekt kostiumów Odile Dicks-Mireaux
Projektant dźwięku Projektant dźwięku Ben Meechan
Producent wykonawczy Producent wykonawczy James Biddle , Ollie Madden
Logo Firma
Film4 Productions GB
Focus Features US
Working Title Films GB
Complete Fiction GB
Perfect World Pictures US
Język
English
Recenzje (8)

Co sądzą inni widzowie

73 %
Średnia ocena
8
Łącznie recenzji
Manuel São Bento
Manuel São Bento
31. 10. 2021
70%

Last Night in Soho jest niezwykle fascynujący przez cały czas trwania, ale Edgar Wright jest całkowicie pochłonięty szalonym trzecim aktem, który zdecydowanie wywoła kontrowersyjną reakcję. Jeśli…

Last Night in Soho jest niezwykle fascynujący przez cały czas trwania, ale Edgar Wright jest całkowicie pochłonięty szalonym trzecim aktem, który zdecydowanie wywoła kontrowersyjną reakcję. Jeśli chodzi o fabułę, przekonujący protagonistowie - genialnie zinterpretowani przez Thomasin McKenzie i Anyou Taylor-Joy - podążają za intrygującymi łukami z niespodziewanymi odkryciami, które ostatecznie łączą się z ogólnym narracyjem. Oszałamiająca kinematografia i design produkcji łączą się, aby stworzyć wizualnie oszałamiający Londyn lat 60., który staje się jeszcze bardziej interesującym miejscem do odwiedzenia dzięki uzależniającej muzyce od Steve Price. Jednak ostatni akt wydaje się nagłym pośpiechem, aby zawiązać każdy węzeł poprzez przytłaczające montaż, pośpieszne tempo i niechlujne przejścia, co działa na niekorzyść tego, co film był do tego momentu. Chwalę zaangażowanie Wrighta i jego ekstremalne oddanie swojej wizji, ale powściągliwość wykazana wcześniej powinna być również częścią wniosku.

JPV852
JPV852
21. 01. 2022
70%

Nie jestem wielkim fanem Edgara Wrighta w porównaniu z niektórymi (jest to dobry reżyser, ale nie ekscytuję się, gdy ogłaszany jest jego projekt; i żeby być sprawiedliwym, to samo dotyczy ostatnich…

Nie jestem wielkim fanem Edgara Wrighta w porównaniu z niektórymi (jest to dobry reżyser, ale nie ekscytuję się, gdy ogłaszany jest jego projekt; i żeby być sprawiedliwym, to samo dotyczy ostatnich filmów Christophera Nolana), ale ten film zawiera dobrą muzykę z lat 60. oraz świetne występy zarówno Thomasina McKenziego, jak i Anyi Taylor-Joy (które są moimi ulubionymi) były świetne i niektóre zabawne sceny i wizualizacje, chociaż ostatecznie odbierałem to jako coś średniego. Warty obejrzenia. **3,5/5**

beyondthecineramadome
beyondthecineramadome
20. 06. 2022
20%

Recenzja podąża za nieśmiałą miłośniczką estetyki lat 60. Eloise (Thomasin McKenzie), która opuszcza swoje małe wiejskie mieszkanie i udaje się do wielkiego miasta Londynu, aby studiować modę. Po…

Recenzja podąża za nieśmiałą miłośniczką estetyki lat 60. Eloise (Thomasin McKenzie), która opuszcza swoje małe wiejskie mieszkanie i udaje się do wielkiego miasta Londynu, aby studiować modę. Po jednej złej nocy w akademiku postanawia przenieść się do pokoju oferowanego do wynajęcia przez starszą kobietę, Miss Collins (późniejsza, wielka Diana Rigg). W swoją pierwszą noc w nowym pokoju Eloise śni o Soho w bajecznych latach 60. oczami aspirującej piosenkarki Sandie (Anya Taylor-Joy). Ten pierwszy sen, w którym naiwna Eloise obserwuje pewną siebie Sandie, jak zdobywa przesłuchanie od Jacka (Matt Smith), jest prawdziwym cudem. Zamiana między Eloise w piżamie a Sandie w zwiewnej sukni go-go, gdy razem wirują z Jackiem, to piękny techniczny i choreograficzny wyczyn. Bez skazy rekreacja błyskających świateł i neonowych znaków z Soho lat 60. zasługuje na ogromne uznanie. Ta pierwsza sekwencja snu jest sama w sobie prawdziwą przyjemnością.

Nathan
Nathan
06. 07. 2022
90%

Zauważyłem, że Last Night in Soho swoje słodkie czas na zainteresowanie mną, ale gdy pierwsze akt zaczynał się zamykać, byłem zablokowany. Film ciągle sprawiał, że myślałem, co się będzie działo…

Zauważyłem, że Last Night in Soho swoje słodkie czas na zainteresowanie mną, ale gdy pierwsze akt zaczynał się zamykać, byłem zablokowany. Film ciągle sprawiał, że myślałem, co się będzie działo dalej, próbując rozszyfrować związek między głównymi postaciami i dlaczego to się dzieje. Były sceny w tym filmie, które naprawdę trzymały mnie na krawędzi fotela, i długo nie miałem takiego doświadczenia. Nie wiedziałem wiele przed filmem, więc spodziewałem się, że Anya Taylor-Joy będzie główną postacią, ale byłem mile zaskoczony potężnym występem, jaki zaprezentowała Thomasin McKenzie. Naprawdę wykazała pełną gamę emocji, pokazując odcienie nieśmiałej, niepewnej dziewczyny zmieniającej się w potężną i pewną siebie panią nocy. Ale nie tylko te rywalizujące osobowości wzięły centrum sceny, ale także jej zdolność do uchwycenia grozy i terroru, które jej wizje nadal przynosiły. Było to niesamowite i z pewnością będę śledził więcej jej filmów. Uważam, że fabuła jest bardzo dobra, na pierwszy rzut oka jest trochę prosta, ale jest bardzo dobrze dostarczana, a każdy kawałek układanki powoli jest dostarczany przez Edgara Wrighta. Ale w trzecim akcie zwroty akcji są przewidywalne, a zakończenie nie dostarcza tyle, ile bym chciał.

7.3

Głosowano 3566×

50% Średnia
0% 50% 100%
0/500